2011年6月29日星期三

金魚街狄波拉 (2011年6月28日)

前日同V媽媽通電話,
V媽媽告知譚校長是日又去逛金魚街,
今次仲同佢 + 一位我從小認識既auntie 影咗張合照,
校長講到明張相會放上網~
由於張相係用校長既手機影既 (我估應該係iphone!),
V媽媽於是派我留意張相何去何從......
以我估計2個最大可能性係Facebook + 微博!

果然不出我所料......




二人世界二餸一湯 - 2011年6月27日 (附食譜)


西湖牛肉羹; 鹵五花腩 & 鵝油炒菠菜苗

天氣好鬼熱一滴風都無 ,完全唔想煲湯......

2011年6月28日星期二

The Hungry Monk Lochwinnoch (2011年6月26日)

損友們曾經介紹過The Hungry Monk d野好好食......

星期日(6月26日)我同老公本來打算去果頭既湖區玩,不過是日天公不造美,所以我地去咗The Hungry Monk 撐枱腳!

2011年6月25日星期六

台灣 - 掛包


掛包又稱割包、刈包或虎咬豬,係一種源自福州既台灣地道小食~ 台灣人仲會稱掛包做"台灣漢堡。

2011年6月24日星期五

二人世界三餸無湯 - 2011年6月23日 (附食譜)


台式鹽酥雞; 吻仔魚乾煎蛋 & 雞油炒菜心

本來今餐想煲個豬肚湯,不過前一晚唔記得喺冰格攞個豬肚出來溶雪!

台灣 - 台式鹽酥雞


吻仔魚乾煎蛋


2011年6月22日星期三

二人世界歷史性碟頭飯 - 2011年6月21日 (附食譜)


碟頭飯 - 紅砵酒燴牛脷配白飯

兩碟都係燴牛脷?

無花無假Mr.T 果碟同我果碟一樣係燴牛脷來! 

Ichiban Noodle Cafe (West End 店) - 2011年6月19日

早排先知原來老公阿叔同朋友夾份開既Ichiban,除咗Queen Street 有分店之外,原來West End 都有一間......

一直以來只去過Queen Street 分店,今次試吓West End 依間!

唔怪之我地一直唔知道West End 分店啦,原來喺West End 另一邊!

如果無GPS 都搵唔到呀!!

紅砵酒燴牛脷 (Ox Tongue Stew with Ruby Port)


2011年6月17日星期五

農曆十五的月光 (2011年6月16日)

是晚Mr.T 夜歸......

老公渣緊車返來時打比我問: Hon~ 屋企望唔望到個月亮呀? 今晚個月亮好黃呀! 黃得好怪......

我望勻哂屋企所有既窗都見唔到個月亮,於是我好果斷地拿拿淋攞起相機換咗枝長鏡,夜媽媽一個傻婆跑出街搵個月亮來影!

 (攝於2011年6月16日11:32pm)

二人世界分開食...花齋 - 2011年6月16日 (附食譜 + 炸麵筋做法)


南乳炆齋
話咁快就半個月,眨吓眼尋日又到農曆十五 - 係我實行食花齋第二次既日子!


上次初一食齋因為老公開OT,所以我只求其開咗罐罐頭麵筋~

今次老公堅持要我預埋佢一份......

大鄉里擺烏龍 (2011年6月15日)

邊個係大鄉里?
之唔係我囉!

是咁的......

話說星期三(6月15日)Mr.T 返工後,我如常起身第一時間入廚房斟水飲~

(我每朝早起身第一件事我就係去飲一大杯清水 ,然後先去梳洗換衫!)

正當我飲緊水時,突然窗外大風一吹大力"嘭"埋咗度門!

當時我都不以為矣,直至我飲完水後發現.......
我開唔到廚房門!!

2011年6月15日星期三

糖蜜黑糖蒸蛋糕 (Steamed Molasses Cakes)


2011年6月13日星期一

Mr.T 畫到上雜誌!

早排Mr.T 畫咗一個公仔,係一本雜誌總編輯個樣 - 一本Mr.T 睇開,叫做"Bizarre"既alternative magazine 總編輯個樣~

 雜誌7月號首頁總編輯專欄用咗Mr.T 畫既公仔,開心屎Mr.T!

忍唔住腳...Birkenstock (2011年6月12日)


最近終於回暖 + 有返d太陽,出街可以著涼鞋嘞!

人人話舒服好著既Birkenstock,我2年前已經好想買~

不過鑒於我實在有太太太多鞋 ,所以我一直好理智咁把持住 - 左手攞起對鞋,但右手隨即放返低!

直至尋日我遇到佢......

新不如舊...Mercado@Merchant City - Spanish Tapas (2011年6月12日)

Weekend 例牌唔煮飯!
尋日(6月12日)想食西班牙野,於是唸住去Merchant City 裡面間El Sabor......

 去到先發現雖然仍然係食西班牙野,不過裝修唔同哂.......
而且已經唔再係El Sabor,而家叫做Mercado!
反正一樣有tapas 食,而且已經泊咗車,咁就即管試吓依間新野啦!

二人世界兩餸一湯 - 2011年6月9日 (附食譜)


姬松茸茶樹菇煲雞腳; 冬菇土魷蒸肉餅 & 西芹雞雜炒魚肚

近排少咗update blog,因為我掛住追亦舒小說!

最近發現多咗幾間有中文書借既圖書館......

2011年6月10日星期五

冬菇土魷蒸肉餅


紅蘿蔔姬松茸茶樹菇煲雞腳


2011年6月8日星期三

二人世界台灣風三餸一湯 - 2011年6月7日 (附食譜)


紅蘿蔔無花果螺頭煲瘦肉; 柳丁醬油雞翼; 樹子炒蛋 & 蒜蓉白菜

台灣 - 樹子炒蛋


2011年6月7日星期二

二人世界端午節三餸一湯 - 2011年6月6日 (附食譜)


紅蘿蔔無花果螺頭煲瘦肉; 泰式醬蒸雞; 香煎福壽魚 & 蒜蓉炒菜心

尋日6月6日係端午節, 大家有無食粽、睇扒龍舟or 游龍舟水呢?

我3樣都無呀!


我由細到大都唔鍾意食粽 ,所以我都無試過包粽,端午節既晚餐就同平時差唔多- 一樣係家常小菜!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...