2010年12月23日星期四

Mr.T 的梅菜Hugo Boss

唔經唔覺老公返咗英國已經1個半星期...

仲有2個多星期先可以見到老公......

真係好鬼掛住佢啊!!!!!!!!!!!!

究竟我地有幾掛住對方?

雖然我地每日都會傾長途電話,不過喺老公返英國之前,我地互相交換咗一件對方著過但未洗既污糟衫 - 咁件衫先會有對方身上既氣味嘛!

 我晚晚攬住老公依件已經比我攬到變咗梅菜既黑色Hugo Boss 恤衫來瞓覺.......

每晚臨瞓前我都會聞吓梅菜上既老公臭汗味,以安慰我掛住Mr.T 之苦!

老公曾經向我提議: 妳要唔要我對著過既襪呀? 我唸d味會仲勁!!

今年既聖誕、生日 + 新曆新年都唔可以同老公一齊渡過......

不過老公已經提早送咗部BOSCH kitchen machine 比我做聖誕禮物;

 老公臨返英國之前送咗隻玫瑰金鑽石戒子比我做生日禮物~

 不過戒子太大for 我隻香雞手要改細,所以早兩日先攞到戒子!

Love it~  Thank you Hon and I miss you!





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...