2013年2月4日星期一

Pesto Italian Piattini@Glasgow(2013年2月2日)


眨吓眼Mr.T由南下回歸蘇格蘭已經半年~
生活大致上已完全回復返Mr.T南下工作之前咁樣......
即係我weekdays 煮飯,weekends 出街食!


上星期日(1月27日)落大雨本來完全唔想出街,
Weekend Mr.T 叫我唔好煮飯,所以近近地去咗pub......



Mr.T既頭盆Cullen Skink + 我既頭盆BBQ雞翼;



Main Courses: Mr.T 既mixed grill + 我既club sandwich



今個weekend 2月2日星期六去咗依間意大利餐廳Pesto~


樓面好大,裝修似pub 多過意大利餐廳~

除咗裝修唔似一般意大利餐廳之外,
其實Pesto 的確唔係一般意大利餐廳來!
因為Pesto 餐牌上每一道菜portion 都好細份,
就好似西班牙既Spanish tapas 咁,
只係菜式由西班牙菜變成意大利菜,
稱為Italian Piattini~


侍應建議每人各點3道菜~
所以我地2丁友點咗6道菜,再加一籃麵包,
張枱幾乎放唔哂........


Selezione di pane Italiano

即係mixed 意大利麵包配橄欖油 + 陳醋~
麵包新鮮又香又軟熟; 陳醋香濃唔太酸....好味!
(籃麵包無咁少無咁搵笨! 只係影相時已經食咗幾塊~)


Arancini

炸既蕃紅花
risotto 飯糰,內有mozzarella 芝士餡......
本身根本唔知意菜有道咁既菜呢......
第一次食
感覺非常特別 + 好好食!
不過我個人覺得無咗舊
mozzarella 會仲好食~


Spaghetti al ragu Bolognese

我本身唔特別鍾意食肉醬意粉,
因為覺得意菜中肉醬意粉實在太普通嘞!
而且我一直嫌出街食既肉醬意粉太多肉醬太少意粉,
所以依個係Mr.T點既~
食過後我不得不講一句.......
我真係從來未食過咁香咁好食既肉醬意粉!


意粉勁al dente 夠哂彈牙;
不過個主角係個ragu (肉醬),香到不得了!

但並非我一向鍾意既幼細口感,
相反仲係我平時唔鍾意既大塊免治肉 + 好有咬頭,
我第一次嫌肉醬比得太少.......
我從來唔知肉醬意粉原來可以好食成咁!!
好可惜......
我今次figure out 唔到究竟佢地點整個ragu!


Pizzetta alla Fiorentina

5吋pizza 仔.......
材料有蕃茄、菠菜、蒜頭、parmesan、黑橄欖,
面頭仲打咗隻鵪鶉蛋,cute~

餅底薄
薄得來好香,夠哂正宗,
就係依個pizza 仔,我決定要買一塊pizza stone!


Pollo alla pizzaiola

香草蒜蓉蕃茄濃汁煮雞胸肉~
雞胸肉煮得軟軟又入味,個汁用來點麵包一流!


Peposo

意式蕃茄紅酒薯仔燉牛肉~
同雞胸一樣煮得入味軟稔,
雖然同樣有蕃茄,但風味截然不同!


Risotto alla salsiccia peperoncino

意大利香腸 + sun dried tomato + 蕃紅花.......
足料又熱辣辣香噴噴,完美!


一餐飯可以食到咁多道唔同口味既意菜,
而且價錢唔貴大眾化,
一餐已經令我愛上咗依間餐廳!

以食物來講真係無野可以彈,
可惜service 的確麻麻!

Although 侍應尚算有禮貌,
不過我地坐得好近門口,
見門口
帶位既一男一女大部份時間傾計,
仲公然嬉戲互相推撞,一d都唔專業!
尤其係個女既!!
我地張枱咁細張,但叫咗咁多野食,
都唔醒目幫我地換張大少少既枱.......

但係佢地既食物水準真係好高,
所以我地係會再去幫襯既,
希望下次再去時佢地既服務會有所改善啦!

Pesto Glasgow: http://www.pestorestaurants.co.uk/location/glasgow






Photobucket

1 則留言:

  1. Veronica, 你好,我是路過的, 我在香港的, 很開心看到你的網頁, 很豐富呀. ELAINE
    [版主回覆02/17/2013 08:53:13]妳好啊Elaine! 多謝來訪 + 留言啊~ 希望妳會喜歡我既blog~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...