2013年2月12日星期二

農曆新年 - 立體賀年曲奇 + 糖霜揮春掛飾曲奇

之前錯過咗整聖誕曲奇既機會,
今次把握農曆新年整咗2款唔同既賀年
曲奇~
曲奇造型可愛充滿新年氣氛,味道鬆化可口,
送禮自用兩佳宜!



立體賀年曲奇



糖霜揮春掛飾曲奇



原味印模曲奇做法參考自召藥師~

1. 預熱焗爐170C。

2. 有鹽牛油100g放室溫至軟身,以手提電動打蛋器打鬆。

3. 糖霜42g分數次加入,打至發白。

4. 加入蛋黃1個和雲呢拿香油1/2茶匙打勻。

5. 低筋麵粉190g和泡打粉1/2茶匙篩勻。

6. 將(4)加入(3)內搓勻成粉糰,以麵粉棒壓成約3mm厚。


7. 切出所需形狀大小,放入焗爐10至12分鐘至金黃,取出徹底待涼。
P.S. 揮春掛飾曲奇入爐前先以圓形唧咀吸出小孔~

8. 預備黑朱古力(隔水溶化); 粉紅色和橙色翻糖; 紅色、綠色、黃色和黑色糖霜。

花開富貴曲奇

a. 先以紅色糖霜寫上"花開富貴"。

b. 黑朱古力隔熱水溶化,畫上桃花枝。


c. 翻糖染成粉紅色,輾成薄片後以迷你花形吸模吸出小花,塗上少許糖霜黏在桃枝上。

d. 最後以黃色糖霜點上花心和以綠色糖霜作為葉,待糖霜乾燥即成。



如意吉祥曲奇 (做法類同)




揮春掛飾曲奇靈感來自掛喺聖誕樹上既曲奇掛飾!

a. 先以紅色糖霜綑邊。

b. 待圍邊的糖霜稍乾,將紅色糖霜加少量清水打成濕性糖霜,用來填滿曲奇。

c. 曲奇放過夜待糖霜凝固乾燥。
P.S. 若好似我咁係用Fan Oven 的話,可將曲奇放入焗爐內只開"Fan / Defrost"setting 吹乾糖霜加快凝固。(約1至2小時左右!)


因為新年,所以我等紅色糖霜乾後噴咗一層金色,
做成揮春紅紅金金既效果! (optional )

d. 以黑色糖霜寫上揮春字句待乾。


e. 小孔穿上金色幼繩,灑上少許食用金粉(optional),掛在賀年植物上即成。



我用依隻Royal Icing 糖霜~


依隻糖霜本身已含有蛋白粉,
只需加水打起加色就用得,非常方便!







Photobucket

9 則留言:

  1. 好得呀!!
    [版主回覆02/13/2013 21:05:12]Thank you Christine!

    回覆刪除
  2. 真係越睇越靚
    [版主回覆02/14/2013 20:49:45]Thanks Andrea!
    [版主回覆02/13/2013 21:05:48]Thank you Andrea!

    回覆刪除
  3. 《Ka MaN 日記》2013年2月13日 下午2:24

    恭喜發財...
    你啲賀年COOKIE 好靚吖...
    你真係好有心思...
    [版主回覆02/14/2013 20:52:37]恭喜發財Ka Man!
    依個曲奇又靚又易整又好食又好玩,妳都試吓整吖~

    回覆刪除
  4. 身體健康...如意吉祥....新一年萬事如意
    [版主回覆02/14/2013 20:51:24]多謝小車! 大家咁話,我都祝妳 + 朗朗身體健康,日日開心笑口常開~

    回覆刪除
  5. 緊張大師-小女人2013年2月16日 上午6:16

    你的工具又齊全,我們在港好似無咁多好野買喎,你款款我都無見過,可能city super 會有.你介紹用來做果醬那隻糖又係只得呢間超市有又唔係成日有添
    [版主回覆02/23/2013 03:45:32]咁妳可以另外買果膠啊! 好多烘焙用品店都有得賣架~
    我次次返親香港,上海街都係重點項目! 會去幾次呢~
    多謝緊張大師~ 好多人都話我唔似獨生女,我估可能因為細個時父母要搵食,我同婆婆一齊住既關係,升中幾年後我就一個人過咗來英國讀書,所以我由小性格都好獨立,因為基本上無咩機會比我依賴....
    其實我都有好bitchy 既一面,睇吓我對住咩人既啫! 對住正常人我會好正常; 對住唔正常既八婆,我可以比對方更唔正常更八婆! 哈哈~~~
    [緊張大師-小女人回覆02/21/2013 17:08:05]我現在用普通糖但如你所言我想買係因為加了果膠做果醬好似好些咁.其實係的,去行下上海街應該有好多.嘻嘻,只是我平日真係好少出去.多謝晒,其實你話你係獨生女,你一點都不似,我認識的獨生女性格點會有你咁好咁體讓咁明白事理咁講道理,我唔係一竹高打晒全部,係某些而是.係大部份.
    [版主回覆02/17/2013 08:39:54]緊係唔係啦! 上面果咋工具我敢寫包單香港一定買到,而且又平選擇又多! 上海街果咋烘焙店已經有大把~ 就算唔係一模一樣都會好容易搵到代替品!

    其實做果醬唔一定要用果醬糖,用普通糖都可以~ 果醬糖只係加咗果膠既糖,所以用普通糖加果膠一樣得!

    回覆刪除
  6. wa wa wa 靚到不得之了,見到都超開心..
    [版主回覆02/18/2013 21:09:26]Thank you melnightee! 依個曲奇好易整架! 而且又鬆化又好味~

    回覆刪除
  7. Thanks, 我今个weekend會試下整,希望得啦.
    [版主回覆02/21/2013 01:05:06]我今次都係第一次整,零難度~

    回覆刪除
  8. 嘩, 好靚, 好有創意!
    [版主回覆02/21/2013 01:04:14]Thank you Nam Takrai!

    回覆刪除
  9. Hello, 最近開始用光波爐焗餅, 咁梗係上來你呢度睇RECIPE啦!

    我啱啱試左整呢款COOKIE, 好正, 又香又鬆, 唯一係我唔知出左咩錯, 個粉團好散同濕, 所以我做唔到型, 只可以一PATPAT咁放上焗盤度, 關唔闔我落完粉落去牛油果度用機打事呢? THX!!
    [版主回覆06/28/2013 16:57:14]唔洗客氣! 加油啊~
    [Purpleholic回覆06/28/2013 13:03:46]好, 等我再試下, 多謝指教!
    [版主回覆06/25/2013 22:14:51]應該唔關事~ 不過最好唔好用機打啦,若打過龍好容易變得唔鬆化架!

    應該係因為天氣熱! 試吓將搓好麵糰放入雪櫃普通格10至15分鐘,睇吓會唔會好少少! 不過搓時都快手啊

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...