2014年5月29日星期四

New York Style 大大份 - TriBeCa Café Glasgow (2014年5月25日)

TriBeCa

想試TriBeCa 好耐,不過每次去親門口都排哂隊塞滿人,
每次都等得唔耐煩,結果走去第二度食.........


TriBeCa
上星期日(5月25日)Glasgow 有大型music event,仲要落大雨,
估計大部份人走哂去睇event,有部份人又因為落大雨唔願起身,
於是我同Mr.T 搏一搏........
不出我地所料 - cafe 內雖已客滿,但門口尚未有人等位,只等咗幾分鐘就有位,終於可以試到!


TriBeCa
門口經常爆滿,因為餐廳樓面並不大! (果位先生唔知點解要望住鏡頭.........)


TriBeCa
餐廳裝潢超級紐約.........


TriBeCa

TriBeCa

TriBeCa

TriBeCa
餐牌上飲品,熱飲大部份都係不同口味既咖啡,我一向唔飲咖啡......
茶只有一種,唔係我最愛既Earl Grey~
其餘都係凍飲smoothies 之類...一大早我緊係唔飲凍野啦!
所以我今次點咗熱朱古力~
依杯朱古力...朱古力味香濃,而且對怕甜既我來講,甜度啱啱好,
最重要係夠熱,好好味!


TriBeCa
Mr.T 點既Brooklyn Breakfast
楓糖漿唔太甜,可惜唔夠香;
煙肉我鍾意食微煎軟軟既,依種炸到乾乾脆脆not my cup of tea;
腸仔...口感好怪! 個腸本身無咩味道,又唔似一般超市cheap 香腸淋劈劈,
相反係超級有咬頭......感覺似"趙"擦紙膠!!!


TriBeCa
我既TriBeCa Breakfast Omelette
2塊厚多士(!),奄列裡面有擦紙膠腸仔(切片)、煙肉片 + 薯仔粒,
奄列煎得軟軟,好moist 唔會乾爭爭,唔錯!


TriBeCa
TriBeCa 既早餐其實唔算特別好味,特別之處只係 - 超級大份!
好似我依份奄列咁,個奄列足足有30cm,用咗5隻蛋........


大過我個頭好多呢!!!!!!!


好努力地食,不過大份到連我個黑洞胃都撐唔住,最終都係食剩少少........


不過我既戰績都算係咁啦吓化!


TriBeCa
一頓不過不失既早餐...依餐早餐食咗£30,好鬼貴!
不過過百蚊港紙一份早餐,份量當然要有返咁上下~ 


埋單送咋jelly beans.....


TriBeCa
依架紐約的士係TriBeCa 既廣告車,經常泊喺餐廳門口做生招牌~
果日去到餐廳唔見架的士,有d失望......點知食完野行過隔離街就見到!


TriBeCa
其實餐廳門口個位比Mr.T 架車泊咗! XDDDDD

www.tribecacafe.com






2 則留言:

  1. Hi V, how you doing? The toast was too burnt for my liking; it’d be food waste from the start :( I tried few times & really not fond of American style breakfast. You could have 5 plus (?) meal at Toby Carvery! Hahahaha…Btw, a Ford Crown Victoria in UK!!!

    It seems that your hamster empire is going big!!! Cheers, K

    回覆刪除
    回覆
    1. actually the toast wasnt that bad, just the edges. but the portion was far tooooooo big, i barely touched it~ wasnt very good but wasnt bad either, if i didnt stay late on Sat night and got up so early on Sun morning, i would be able to finished the whole thing! :D

      oh thanks for telling me the name of the taxi! im not a fan of cars.... :P

      yeah tell me about it...i really have to stop buying or adopting any more hamsters! they are like me - they really can eat! :))

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...