2016年6月16日星期四

搲著數

Emma's Diary

雖然開講有話平有平養,貴有貴養...甚至天生天養.......
但有機會為人父母,總希望喺自己能力範圍之內provide 到最好既野比BB~
有經驗既朋友都話佢地第一胎時因為太興奮,乜鬼都買一餐,
結果有好多野買咗根本完全無用過,好浪費!

迎接新生命到來既開支真係一濶三大,我地仲要打孖來! @@
所以唔想嘥錢浪費,就要keep it to the essentials~
至於能力範圍以內最好既野,有時都係可以免費架....只要識得搵窿路搲著數! ;-)

喺開始進行搲著數之前,最好先開一個新既專用email~
因為當妳登記咗有贈品送既唔同baby club 之後,
妳除咗收到baby club 既email 之外,仲會日日收到大咋垃圾電郵!
世上無真正免費既午餐,有著數搲當然都要付點代價啦,
為免影響妳個正常email 運作,最好開一個新既!


Boots Parenting Club
(http://www.boots.com/en/Mother-Baby/Parenting-Club)

(依個應該係最唔會收到junk email 既baby club! LOL)
大家對Boots 應該唔會陌生,喺英國去Boots 買野,可以免費申請Advantage Card,
每次買野後出示Advantage Card 可以儲點數,點數濾積後可以當現金使用~

只要有Advantage Card,懷孕後就可以網上登記埋Boots Parenting Club!
Parenting Club 會由妳登記一刻開始,直至小朋友3歲,
不定期寄一d親子雜誌、嬰兒用品衣物優惠劵或贈品比妳........

Boots Parenting Club
早前我就收到MAM 初生嬰兒奶樽既免費換領劵! ^^
(去到分店攞奶樽時,仲有潤膚油 + hand cream 送呢~)



Your Baby Club
(https://www.yourbabyclub.co.uk)

奶樽奶咀有平有貴,最平既我喺£1店見過£1三個奶樽都有.......@@
不過依d BB要放入口既野,我一定要揀品質安全可靠有口碑既品牌,
£1三個...平得太可疑...我接受唔到!! 

MAM 係英國其中一個有口碑既奶樽品牌~ 所以依個雖然免費,
但我會比BBs 用得放心! 不過我有2個BBs 喎......
(註: 咁當然我有買其他奶樽比BBs啦!)
本來唸住自己揞荷包買多個一樣既MAM 奶樽,
但無意中比我喺FB 見到Your Baby Club........

佢地聲稱每日會送出200個"Your Baby Box"比登記咗入會既人,
而我留意到個baby box 裡面有一個MAM 奶樽! ^^
條件係要每日填資料參加抽獎一次,每晚12am 後會收email 通知有無中獎,
無中就要繼續再接再勵......

好好笑...成日見到有人喺FB留言鬧鬼話入咗會後收到好多垃圾電郵,
但抽咗幾個月都抽唔中盒贈品! XDDDD


但我好好彩! 我入咗會9日就抽中~ ^^


Your Baby Club Your Baby Box

Your Baby Club Your Baby Box
盒裡面既贈品唔係盒盒一樣,有食既、有用既又有優惠劵,
不過我最志在個MAM 奶樽啫!


MAM Bottle
同款同容量,但公仔唔同~ 依款奶樽Boots 賣緊£8一個,
我免費搲咗2個返來£16啊! ^^



Emma's Diary
(http://www.emmasdiary.co.uk)

Emma's Diary
Emma's Diary 有3個贈品包: Mum to Be; Bump to Baby + New Family~
方法係登記後download 換領劵,再去指定既店舖領取贈品包!


Emma's Diary
3個贈品包裡面有stretch marks cream、溢乳墊、母乳袋、洗衣丸、衣物柔順劑、
初生 + 數月大BB尿片、BB屁屁霜、BB濕紙巾、BB膠匙、
Gap BB棉襪仔,仲有一本兒歌集~

以贈品來計,Emma's Diary 可能係最多種類最多元化,
但同時收到既垃圾電郵垃圾電話亦係最多......XDDDDD



C&G Baby Club
(https://www.cgbabyclub.co.uk)

牛欄牌香港都有,大家應該唔會陌生~
好老實其實依個baby club 著數不多,
大概只係每星期收到佢地email 一d懷孕注意事項.......

C&G Cow & Gate
當初我join 只係為咗要依隻牛牛公仔~
不過佢廣告張相隻牛牛好似大隻d + 靚d.......
Well~ 反正唔洗錢既,唔好咁多要求啦! LOL



Mamas & Papas Parents to Be Event

之前報咗名參加Mamas & Papas 免費既Parents to Be Event,
Event 2小時,除咗賣廣告推介店內產品之外,當日買野會有優惠,
仲有初生BB + 幼童急救示範,期間仲有點心飲品供應~

由於event 日期係剛過去既星期日,
必要買既好似car seats / BB車依d我地已買咗,
所以佢地做唔到我地生意! =P

Mamas & Papas Parents to Be Event
報名時我已經知道會有禮品包送~ 裡面有孕期supplement (仲係我食開既牌子!);
一pack 有聲BB玩具(有2個啊! 孖B可以一人一個~);
仲有一張價值£10既gift card~ 非常唔錯呢! ^^








49 則留言:

  1. 你同T生都係靚人 我諗你地囡囡S一定好靚好得意 如果可以希望有機會睇到BB靚女相^^ 祝你一切順利

    回覆刪除
  2. 香港的媽媽會,e.g. 雀巢,惠氏,bbs 6個月後就會打電話話有奶粉送上門比你試食。入會登記時話係孖b, 會送多罐😆

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr.T 一早做定research 揀定咗比佢地食邊隻牌子奶粉,所以奶粉無試食都無所謂

      刪除
  3. 真係咩會都入左先,好多野收,有D試用左覺得好真係會買,例如可以抹咀既濕紙巾,感覺好似安全D俾BB用安心D ::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係漁翁撒網咁入會!:D 不過我都收過d好雷既贈品架,有隻兒童膠匙 (唔係上面果隻)雷到仲卜衰過馬莎買沙律送果隻 :))

      刪除
  4. 呀V平安順利呀������

    回覆刪除
  5. 啱啱想起今日係夏天嘅開始,孖B生日好好記,祝順順利利💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~ 不過入院後推遲咗一日啊! 但BBs 已於6月22日出世 :)

      刪除
  6. 在今天這重要的日子,祝福你和BB們健康平安!

    回覆刪除
  7. Hi Mrs T,

    睇左你blog好耐,因我多數都係read only無咩留言��希望你生bb一切順利,bb健健康康,你早日復原。本來想睇返你fb近況,先發現已經睇唔到,可能因為我無留言��不過無論點,都希望你們一家開心快樂����

    Joey^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~ BBs 已於6月22日出世 :)
      P.S. 我FB比依度較private,所以會不定時clear 一下fd list 比較少溝通既人,希望妳唔好介意

      刪除
  8. So happy for you! I am still waiting for my little one. He has been three days late now!

    回覆刪除
  9. Congrats to you. Take good rest and enjoy to be a great mother!

    回覆刪除
  10. 阿v,恭喜晒!你要好好休息,調養身子,祝兩位公主快高長大,健康快樂!

    回覆刪除
  11. 祝阿孖B快高長大;身心健康愉快。而你的身體早日復完

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ^^ 身體都好返一半以上架嘞,傷口間中仲有少少痛,但望住兩隻臭豬就乜痛都唔記得哂 :))

      刪除
    2. 真是好奇怪;見到自己BB什麼辛苦痛苦也忘記了。妳亦要好好休養自己的身體這個時候好重要和雖然外面傷口看好似埋咗但入面是要多些時間復原。

      刪除
  12. Dear V,
    Congratulation!!祝孖女身體健康 !!快高長大 !! 你多多休息 !
    CSL

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you CSL ^^
      無得休息啊! 而家每日起身到每晚瞓落床都無停手,不過望住兩隻臭豬覺得一切都係值得既 ;;)

      刪除
  13. congratulations to you and your family.

    回覆刪除
  14. congratulations to you and your family.

    回覆刪除
  15. 好好休息,乖乖坐月,恭喜有一對健康可愛的女兒

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Shirley ^^
      無得休息啊! 而家每日起身到每晚瞓落床都無停手,不過望住兩隻臭豬覺得一切都係值得既 ;;)

      刪除
  16. Congrats 阿V,祝bbs健健康康,你要坐好d個月啊!咁身體就會健康,起碼唔會成日感冒同病啊��

    回覆刪除
  17. Congratulation !
    原本是想來看看妳BB女出生未,但見未更新……但現知道母女平安,太開心了��今天留言BB已滿月,希望妳能繼續吃補品和依照坐月習俗跟足100日,對身體好好的。當然洗頭沖涼可以不用太嚴格跟足啦(衛生和舒服點嘛)��
    再說多聲恭喜Mr&Mrs T ,祝福T家幸福快樂,BB身體健康快高長大!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Minnie ^^
      新手父母而家日日都好忙,而且V媽媽下星期先返香港,等V媽媽返咗香港之後希望會有時間update blog 啦 =)

      刪除
  18. Congratulation !
    原本是想來看看妳BB女出生未,但見未更新……但現知道母女平安,太開心了��今天留言BB已滿月,希望妳能繼續吃補品和依照坐月習俗跟足100日,對身體好好的。當然洗頭沖涼可以不用太嚴格跟足啦(衛生和舒服點嘛)��
    再說多聲恭喜Mr&Mrs T ,祝福T家幸福快樂,BB身體健康快高長大!

    回覆刪除
  19. 想像你們一定忙透了。只想講聲:恭喜你們啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝最愛BBQ ^^
      其實大小A都係乖baby,佢地唔難湊,不過屋企成日好多人來探BBs,所以暫時未有時間update =P

      刪除
  20. 恭喜晒你呀準媽媽!適應左做媽媽嘅生活未呀?祝福你!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Mary ^^
      適應哂嘞! 好忙好忙...但忙得來好開心 + 唔辛苦 =)

      刪除
  21. 恭喜曬!祝BBs 健健康康、精靈活潑,Mrs. T就做個靚媽媽,繼續發揮潛能,第時煮多d BB foods比佢地,BBs就肥肥白白^-^

    Peggy

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...