2016年6月14日星期二

孕照


個多月前31w 時同Mr.T 一齊影咗輯孕照留念,
有d後悔咁遲先影,因為當時我已經又肥又腫! =_="
最慘既係我手手腳腳無乜點肥到,但全部肥哂喺塊面度......
依幾張影得我無咁肥,至於其他相...就留返自己收埋來回味啦~ XDDD






朋友喺FB睇完相都話我個肚好巨型! 不過依輯相係31w 時影......

今日已經係35w4d,我個肚更加巨型...48" + 165lbs~ @@
而且紋已爆...不過重磅 + 爆紋,換來既係今日最後一次產檢超聲波,
量到B1 有6磅3安士 + B2 有5磅4安士,所以一切都係值得既! ^^


Exactly one week to go...time flies! 
今日最後一次產檢,下星期二當我再次踏入依間醫院,就會去C section 產房~

大半年食瞓痾既hamster life 眨吓眼咁就過咗,
不過我好記得平安夜、聖誕、大除夕依幾日好似過得特別慢...…
因為依幾日紛紛見到朋友們喺FB 宣佈訂婚或有咗BB既消息,
攪到我都好想即刻同朋友分享我地既好消息! XDDD
但無奈都係要等到1月1日夠三個月~ =P
而家唸返起,好似只係上星期既事......
Well~ 做埋依個星期女皇,下星期我就要展開灰姑娘既生活了!








49 則留言:

  1. Beautiful!! ❤️ This is really exciting! Wishing you all the best with the new babies which is not far away now! Xx

    回覆刪除
  2. Happy for you 😊
    到時兩手抱B,超級幸福☺️☺️

    回覆刪除
  3. 加油!順利!媽媽真偉大!!

    回覆刪除
  4. 一切順利~~BB重得好好呀~吸收得好好!B1同B2好乖呀~

    回覆刪除
  5. so sweet!!塊面都唔係肥左好多, 生左咁忙就好快瘦返!陀BBss真係撐到個肚好大!!媽媽真係好勁!祝一切順順利利!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Mary ;;)
      希望係水腫唔係肥啦 LOL 不過我又唔心急減磅,
      生完最緊要先養返好身體,如果唔係點照顧BB呢 ^^

      刪除
  6. 呀V好叻呀~~~ 以BBs 黎講重得好好呀~~~
    好心急睇佢地個得意樣::vv4059

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Carmen~ 唔係我叻,係佢地叻 ;;)
      midwife 都話佢地gain weight 好好,其實我出世時都係得6磅幾咋 =P

      刪除
  7. Good luck, all the best :)

    回覆刪除
  8. 順利!生左有乜事情,想問,想攞意見,想講,記住寫blog ,我呢個媽雖然唔叻,但都可以分享下。加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you
      不過我姑仔 + 姑仔未婚夫都係醫生; V媽媽 + 我99又會幫手照顧我 + BBs; 我又有幾位親戚 + 朋友生過孖B,應該唔會有咩問題

      刪除
    2. 咁就好了,加油,期待ing!

      刪除
  9. 個肚真係好大, 祝一切順利 :-)

    回覆刪除
  10. wish you all the best.can't wait to see the babies.

    回覆刪除
  11. 順順利利.. 祝雙部幸福, 記住 ~~{.~.}~~ 坐月要聽聽話話, 做足傳統工夫, 好好保重, 加油.. 努力

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      月我會坐, 但做唔做得足傳統真係好難講! 至少我唔可能足一個月唔沖涼洗頭或完全唔出街, 盡量啦

      刪除
  12. 好靚啊d相,尤其長裙果張!不過見到你個肚肚上面d瘀痕就見到都覺得好痛,可證母愛既偉大!anyway,仲有一個星期咋,希望孖b出世就係一對健康快樂既小天使。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Jacqueline ^^
      如無意外,生完BBs 後再打多一星期薄血針就唔洗再打嘞 <:-P

      刪除
  13. 我早2年陀孖女,36w6d 生,重了40磅,45寸肚。
    期待你bbs 出世同我們分享喜悅❤️

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我之前都有add過你Facebook, 但吾知點解近排fb吾見左你,anyway 將來大家都係孖女媽媽,有時間可以交流一下。👭

      刪除
    2. 其實我會不定期清吓FB 個fd list 架,有時喺fd list 度見到d生面口完全無交流過既人就會un....可能因為咁樣我un 咗妳 :P 我唸我知妳係邊個嘞 ^^

      刪除
    3. 明白的,認識你是好幾年前煮嘢食時搵食譜時發現你的Blog,後尾才知道原來大家都識Gloria Kong, 之後膽粗粗咁add 你fb留意下你的烹任美食分享,直到近排fb 吾見了你,再睇回你的blog 才知道你陀3胞胎,很佩服你咁有勇氣👍🏻👍🏻👍🏻
      如果你吾介意,可以add 返fb 將來交流一下湊孖女生活,個人覺得,生單胎的,係吾會明白湊孖的辛酸😂😂😂😂

      刪除
  14. 話咁快BB就出世,非常戥你地高興!最緊要媽媽 and BBs都健健康康,會一切順利的,加油!!!!
    (P.S 之前都有留過言,不過我無開A/C,所以要用匿名留言比你,希望你唔好介意la!我叫Peggy Cheung,以後留言都會加返個名,我諗咁會好d^^)

    回覆刪除
  15. 要去生仔喇!加油加油啊! 母女平安啊! ^___^

    回覆刪除
  16. Dear V,
    希望你順順利利生2個健康BB。母女平安。
    CSL

    回覆刪除
  17. 祝一切順利!等妳報喜。

    回覆刪除
  18. Congratulation, 祝BB快快樂樂,健康成長.

    回覆刪除
  19. 恭喜Mrs T,希望可以快D見到BB啦!From Ayesha ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Ayesha ^^
      V媽媽剛返香港,等我整理吓BBs 相後再update

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...