2014年3月22日星期六

尋找完美炒鑊最終點 - De Buyer Mineral B Element Country Frypan

La Cuisine De Veronica,V女廚房,De Buyer,De Buyer Mineral B Element

阿V入廚十多年,閱鑊無數!
由當初唔太講究既IKEA 易潔鑊,
花完一隻又一隻,剩低大咋雞肋玻璃鑊蓋......
到後來甚麼生鐵鑊、鑽石鑊、雲石鑊、陶瓷鑊...又買落一大堆,
為既只係想尋找一隻無火煮食,可煎可炒, 
堅固耐用但唔可以太重,
我幼小手腕可以承受得起,
兼最好有鑊氣既終極好鑊~
今日我要宣佈 - 我終於搵到了!! (感動~)


La Cuisine De Veronica,V女廚房,De Buyer,De Buyer Mineral B Element
用咗依隻De Buyer Mineral B 28cm 平底煎pan 唔夠一星期,
我就急不及待即時再訂多一隻炒鑊! 一用鍾情~


La Cuisine De Veronica,V女廚房,De Buyer,De Buyer Mineral B Element
懷住興奮心情,小心翼翼再一次拆開果個簡約得來感覺高級既雞皮紙包裝........


眼前出現一隻手工精細重甸甸,泛著啞色銀光且有深度既鐵炒鑊......
對我來講佢唔止係一隻炒鑊咁簡單! 仲係一件藝術品~ (發神經!)


De Buyer 既鐵鑊係可以配埋鑊蓋既,不過要分開來買~
我一向認為鑊蓋依樣野 - 你話佢無用咩,唔係; 你話佢係必需咩,更加唔係!
所以我一向買鑊既宗旨 - 有蓋唔拘; 無蓋罷就!!
總之我唔會屈服另外比錢齋買個原裝鑊蓋!!!

發現雞肋以前IKEA 28cm 易潔鑊蓋都可以蓋得到,
雖然唔算100%啱位,but close enough~


仲有之前因為打錯價錢而買返來擺,完全未開封既28cm GreenPan 陶瓷鑊
依個鑊蓋都可以喎!

反正我唔會用依個鑊來蒸野,就算有時炒野需要焗吓都只係幾分鐘,
蓋得到已經可以嘞~


即晚開鑊........


跟手就用來炒菜!

我用hotplate 爐頭只有1-6個度數代表唔同溫度~
以前用易潔鑊既日子,用最大6度先炒到菜,細過6度會出水變烚菜.......
今時唔同往日...配合De Buyer 依隻炒鑊,
我竟然用3度已經可以極有鑊氣地炒菜! 令我好感動~~~~~


2個多星期前出咗篇28cm 煎pan 開箱文,
有售De Buyer 既某店某個款式賣斷咗貨,要到4月先有新貨,
與此同時,陸續有買咗De Buyer 既扑友網友同我分享用後感,
有人同我講煎蛋煎魚甚至炒米粉都唔黐;
又有人同我炒雞翼炒菜得心應手;
但有一位扑友同我講 - 黐鑊黐得好嚴重!

嗱~ 就即係咁......
我買第一隻De Buyer 之前睇咗好多歐洲各國用家多達幾年既reviews,
真係一個話黐鑊既人...都無! 
到我自己親身去用都完全無黐鑊,我自己真係覺得好好用, 
否則我唔會咁笨實再買多隻炒鑊返來!! 

利申我同De Buyer 依個牌子 + 某店都係完全無關係,
你買唔買依隻鑊,同我係完全無關既,
你睇完我blog 去買隻返來,我根本無著數,
所以我無須吹噓依隻鑊好好用!

So 如果你買咗返來唔開鑊 / 開鑊開得唔夠...whatever 原因黐鑊,
即代表係你用既方法唔正確!
依段片可以證明依隻鑊絕對係不沾.......



P.S. 段片其實有些少地方唔正確~
開頭隻蛋落鑊時有一半蛋白仍然透明,
係因為我之前掛住set 腳架就位,擺歪咗隻鑊,所以鑊左邊未夠熱......
不過後段我可以將隻蛋喺鑊面拉來拉去都無穿黃,
大家應該可以get the idea - 隻鑊係不沾的!


尋日第一次用來煎三文魚...舊魚靚仔到~~~~


舊魚反來反去煎哂咁多面都完全不沾,
否則無可能成塊完整上碟!


未影剛煎好時魚肉微焦既靚仔樣就一時手快淋咗teriyaki sauce 上去......
我個hotplate 爐頭前所未有用中細火已經煎到魚皮脆卜卜餐廳咁既水準!
 

喺度略略都講吓用Mineral B 要注意既地方:

1. 新鑊買返來一定要徹底開鑊! 
去某店買Mineral B 會附送一張開鑊紙,
不過我可以話比大家知 - 跟張紙既方法來開鑊,我包你開得唔乾淨!
中國人開鑊方法的確係有點智慧!!
所以千其唔好貪方便怕麻煩,最好做足哂步驟後,隻鑊先好用來煮野!
(開鑊方法click here~)


2. 就算你煮野唔叻,但至少都要有些少煮食基本概念 - 不能一直用大火來煮野!
你可以用大火來熱鑊 - 熱鑊凍油或凍鑊凍油適隨尊便,
依點同沾唔沾無關係,只係個人習慣~
不過鑊夠熱後你就要識得自行調低火喉,
否則咩野油都好快燒焦出煙,再加食物落去煮就會煮燶鑊!
至於要調到幾細,依樣野無得參考,
要視乎爐頭種類、食油種類 (不同食油有不同溫度發煙點) + 煮咩野~


3. 唔好用洗潔精洗鑊~ 
去某店買鑊,店員都會提醒客人唔好用洗潔精來洗依隻鑊,
鐵鑊唔用洗潔精清洗係常識來 - 無論生鐵或熟鐵!
不過亦有網友認為接受唔到唔用洗潔精,
寧可用洗潔精洗完後再抹油來防生鏽......
當然係都要用洗潔精無人阻止你,
但只要2個方法都親身試過就會發現: 
只用熱水來清洗,比起用洗潔精洗完後再抹油更加乾淨!
洗潔精始終係化學野來,既然可以唔用,點解一定要用呢?


4. 如果你係果種廚具有少少漬少少印就緊緊張張,
要扭盡六壬"省"返乾淨立立令,要d廚具永遠保持新蔟蔟外觀既人,
咁我勸你最好唔好買依隻鑊!
因為上一篇已經講過 - Mineral B既鑊會越用越黑,越黑越不沾......

我隻炒鑊用咗一星期唔夠,炒咗幾次餸已經變成咁......


再過耐d...隻鑊仲會變成咁!

所以如果你要d煲煲撐撐歷久常新的話,
你睇住隻Mineral B 變黑一定會好痛苦......






108 則留言:

  1. 我想問呢隻牌子鑊貴嗎?我也是尋尋覓覓也找不到一隻好鑊,我在香港點買呀!上網?可否比條 link 我?

    查太

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同大細唔同價錢
      上海街聯品有得賣,不過而家要4月中先有貨

      刪除
  2. 想請教如我用易潔鑊是否都可以不用洗潔精?如炒菜丶煎豬扒後怎樣清潔?

    回覆刪除
  3. 除左重之後, 其他好滿意, 炒菜夠哂鑊氣又爽脆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你收到嘞! :-bd
      你買咗煎pan 定炒鑊呀? 鐵鑊一定重架嘞,不過可以用成世,無計啦~ ;;)

      刪除
    2. 我買左炒鑊, 多謝好介紹. 以前煮湯面, 條菜多數放埋落水碌, 而家特登開個鑊黎炒.

      刪除
    3. 哈哈~~~~ 淥麵都特登開個鑊來炒菜,你似乎真係好滿意隻鑊喎! :))
      唔洗客氣! 就算我無介紹過,好野遲早都會有人懂得欣賞~ :-bd

      刪除
  4. 搞到我都心思思~ 去 amazon review 見有五星﹐真係吾錯 ^^
    最近係 facebook group 剛好又有人大力推介呀!
    重量如何﹖ 同 LC 一樣o甘上下﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同size 唔同款式有唔同重量! LC 還LC
      妳去De Buyer 官網搵返Mineral B,會list 哂唔同重量

      刪除
  5. 今日發現我心愛既 Wedgwood Fry Pan 被人不善使用而報銷左 T_T......
    想起你早前de Buyer 個blog...打算上來巡下啦...點知見到你覺得好用到要買埋隻wok.... 我都立即Order返個fry pan ...
    依家由失落加少少憤怒變為期待個新煎pan ...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日收到ebay seller email,佢話28cm (2.3kg)太重,寄來香港佢要蝕錢,想我轉做26cm (1.4kg),否則就cancel我個order::kk3018 就咁睇數字, 差2 cm好似唔係好多。其實我揀28 cm 都係跟你,因為見平時你煮食既份量都同我差不多,有無咩意見可以俾我?? 其實唔係好明點解差2cm 可以差成kg =___=

      刪除
    2. 其實既然你住喺香港,妳洗乜ebay 訂啫?不如你去上海街聯品買仲好啦!如果係我,我會即時cancel 個order!
      一我覺得你買咗個seller 先反悔要求你改要細d係完全講唔通唔合理,依個seller 以後可以black list! (我懷疑佢只係無哂28cm!)
      二,你訂既係煎pan? seller 比你既重量錯哂!28cm 係2.17kg, 26cm 係1.95kg, 同佢所講好有出入!1.4kg 應該係24cm! 依個seller 信唔過!!
      三,28cm 你唔好以為真係好大,因為計埋斜上去邊邊最闊咁度先28cm, 真正煮食平面無咁大架!你而家心急想快d收到隻鑊可能覺得2cm 問題不大,但到你收到實物時會同想像好大出入
      我意見就係cancel order, 而家聯品28cm 斷貨,4月中先返貨,你耐心等多陣,到時去買現貨仲好啦!
      仲有 - 認住依個seller! 以後買乜都唔好幫襯佢!!

      刪除
    3. 因為貪平::rr8048 ebay連shipping 比聯品平左差不多兩舊水....
      你講得無錯,我成日衰心急XD 雖然我覺得自己為左平D,無當日衝去聯品已經叫進步左,哈哈,好在無衝去,原來依家都無貨!BTW,我check返我買果隻叫"MINERAL B POELE 28 CM" ..

      刪除
    4. Poele 28cm 係平底煎pan, 即係我上一篇果隻~
      連shipping 可以平差唔多2舊水?法國seller 以我所知應該係free shipping 果喎,我有位台灣朋友都係ebay 法國seller 訂!否則邊有咁大隻蛤乸隨街跳可以平成2舊水吖

      其實可以買到現貨就最好買現貨! 運送時間要等,運送過程可能損壞件貨,有咩問題要換貨就攞來攪!主要係網上買又唔係真係平得好多

      刪除
    5. 請問我們可以在Facebook share你呢篇文章嗎

      刪除
  6. 呢排香港都好多人講緊呢隻鑊..

    回覆刪除
  7. 好少留言,但因為你呢篇 BLOG (同之前嗰篇),我都買咗 28cm Country Frypan,依家仲等緊佢 ship 嚟... 希望同你一樣咁滿意,仲要多謝你分享呢啲好嘢,實在喺 "不沾" 呢樣嘢都交咗唔少學費....

    M from Melbourne

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣!
      只要妳唔介意佢有少少重(我仲應付得來), 又唔介意佢會變黑黑(其實我覺得變黑個樣好pro! 餐廳大廚d鑊都係黑黑架嘛!!) 你一定都會愛上依個鑊!! ^_^

      刪除
    2. 我都唔怕佢會變黑同埋無鑊蓋,因為我屋企本身都有 兩隻 28CM 平底鑊 (可以 share 鑊蓋),一隻 孖人 不 "秀" 鋼,一隻係 SWISS DIAMOND 易潔,本來 2 隻都唔錯,但 鋼鑊 我技術唔夠 唔可以 "不沾" 煎蛋 (好耐無係屋企食荷包蛋),隻易潔 俾我家大少爺 燒壞咗唔用得,又唔捨得再買過隻易潔,好彩有依隻,我係 online store 買要 US$149 (連運費),唔知係咪貴咗,不過可能用好幾十年 嘅嘢就唔駛計咁多...

      M from Melbourne

      刪除
    3. 哇~ 妳喺邊度買架? 坦白講...28cm 炒鑊妳真係買貴咗好多.......
      不過唔緊要啦! 學妳話齋,好質素又可以last long term 既野唔洗計咁多~
      希望妳快d收到隻鑊啦! ;;)

      刪除
    4. not sure if it is ok to show that name, but it is from www.royaldesign.com/au. Pretty regret.

      m from melbourne

      刪除
    5. Need to revise my previous message, I check my paypal bill, it is AU$149 (not US$149), feel a little bit better now.

      刪除
    6. No wonder...this is an expensive online shop!
      AU149...still more than double of the average price

      刪除
    7. 琴晚試咗 荷包旦啦..... 真係 .... "不沾... 不沾... 不沾... 不沾... 不沾..." 哈哈哈... 極度高興中 :D

      m from melbourne

      刪除
    8. 以後可以食荷包蛋食返夠本咯! ;;)

      刪除
  8. 本來想買隻煎鍋,週圍摷資料,上個月係討論區已經見過呢牌子,心郁郁!估唔到你咁快買咗重介紹埋添,上期飲食男女又介紹呢隻鑊,攪到聯品咁快斷市!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解估唔到? 妳有睇開我個blog 咩?
      唔係我咁快買咗,係妳遲睇到我blog 啫
      以我所知 - 飲食男女未出篇野聯品已經斷咗貨啦

      刪除
    2. 德福紅點煎pan 就到期,咪週圍摷料,我有睇開你個blog 嘅!自家意粉咪參考你嘅食譜囉,好有用!見到你買咗咪走去聯品,果時重有㗎,要搬屋忍手唔買著先,隔咗2-3星而家變咗冇貨添!

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 妳見到我買咗又去過聯品...咁妳又話估唔到我咁快買咗重介紹埋? :-?

      刪除
    5. 早前係網上討論區見過DeBuyex話好用喎,我試週圍搵但搵唔到,放棄咗!後來係你個blog 見到你買咗,更加肯定品質唔錯,又知道聯品有咪去望一望囉!暫時唔買得要忍手啊!

      刪除
  9. 睇完心思思我都想買返一隻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想不到首次提到上海街聯品有得買,短時間內聯品就賣到無貨。若唔想等又要有相同向效果,可考慮買matfer black steel fry pan. 太子行pan-handler 有得賣。這牌子是我最先用的鈇鑊,出奇的好用及簡單方法開镬。

      刪除
    2. 無錯所以我買了32cm de buyer country fry pan,可以用來炒大量食材。

      刪除
    3. 32cm + 28cm country fry pan 都要4月中先有貨

      刪除
    4. Hihi,

      Thanks for sharing! 我諗緊咩size of frying pan. 之前喺costco買咗一set ceramic frying pan, 細嗰隻用咗兩次好黐...跟住見係 made in china, 驚驚哋, "dum" 咗.

      How big is the wok you have? 28cm as well? I'm in search for one to 炒飯. My husband lovvvvves 炒飯. 我想要大隻小小易啲炒~~~

      刪除
    5. ceramic cookware 就算刮花咗都可以安全地繼續用,我個人覺得陶瓷煲都還可以用得過,不過鑊就真係好麻麻,因為陶瓷鍋具忌大火高溫,咁鑊多數都係要高溫先煮到野,所以好快黐底玩完!

      我平底鑊 + 炒鑊都係28cm~ 我一向買鑊大部份都係28cm,如果妳28cm 都嫌細,De Buyer 炒鑊仲有隻32cm

      刪除
    6. thank you thank you~~~
      我ceramic嗰frying pan可能係我蝦子餅用壞咗, 未花已經黐得好勁~係28cm嚟㗎~
      我online見到de buyer frying pan on sale 呀, 我試試先...等炒鑊on sale 先再買啦咁.而家冇減要$115.99CAD + Tax :(

      刪除
    7. 其實ceramic pan 無論點小心用,就算唔花用咗一段時間後都一定會黐鑊架! 我之前隻寶迪陶瓷鑊,用到年幾已經叫做好好~

      妳先買隻煎pan 試吓,好似我咁覺得好用先再買埋炒鑊都未遲

      刪除
    8. ceramic 嗰隻, 我好似用過一次我, 蝦子餅好似用嚟煎吓蛋整吓早餐....跟住唔知點解, 就黐到唔清唔楚 :(

      唔緊要喇, 我癩話佢整爛咗, 咁我咪有得試吓買 de buyer :) hehe. 我啱啱online order 咗28cm煎pan. 收到要跟你個開frying/wok instruction 先 :)

      刪除
  10. 太正了, 我仲share去毒埋幾個朋友仔~~haha

    回覆刪除
  11. Hi Veronica, just wondering how wide the bottom of your De Buyer 28cm Country Fry Pan is (the surface that actually touches the stove) -- North America only carries the 24 and 32 (but not 28), and I know that 24 is gonna be too small for me, while 32 may be too big. If you could kindly measure the bottom of the 28 for me, I would really appreciate it. Thanks so much for your very helpful blog posts on De Buyer!

    回覆刪除
  12. 請問印有Mineral B同沒有印Mineral B De Buyer 鑊分別在那裡?

    回覆刪除
    回覆
    1. De Buyer 係牌子名; Mineral B係系列名
      De Buyer 廚具除咗鐵鑊之外,仲有銅鍋、不锈鋼、藍鋼、鋁合金易潔鑊~
      e.g. Mineral B 係無塗層鐵鑊; Affinity 係不锈鋼鑊; Choc HACCP 係鋁合金易潔鑊 etc.
      就好似Le Creuset 係牌子名,品牌下有cast iron, 3-ply stainless steel + toughened non-stick 一樣
      希望答到妳既問題!

      刪除
  13. 我今日終於忍唔住都買咗隻32CM country fry pan (因為我屋企已經有好多鑊和PAN), 之前睇完你介紹鑽石鑊,我見我個埠仔都有得賣鑽石PAN, CAD100都買咗個25CM嚟用, 係好貴但好好用,我老公讚不絕口!
    今次,睇完你的開箱文,我已經忍唔住四圍睇邊度有得買, 但又唔敢衝動(因為我屋企真係已經有好多鑊和PAN&煲,有啲仲係真既未開封),可能個天見我咁勤力去搵又唔買,竟然俾我見到做減價喎............CAD70 32CM country fry pan (原價好多都要CAD120), 我終於忍唔到手了, 多謝你的介紹!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鑽石鑊CAD100好平! De Buyer 原價CAD120 都係平啦! 我記得妳之前同我講過妳果邊Le Creuset 兌返幾十英鎊已有交易

      刪除
  14. hello..Mrs.T, 個鑊用左幾日真係好正, 唔痴底喎, 多謝介紹! 不過一洗完唔搽油, 唔夠10分鐘已經有D 淺啡色既漬走出來, 似係D 綉漬, 你會唔會甘架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 無立刻抺乾就有 D 綉漬出黎, 我用左沙紙省一省佢再查油....

      刪除
    2. 我未試過有咁既情況,我洗完鑊即時抹乾~ 除咗開鑊果次,我洗完鑊無抹油

      刪除
  15. 多謝你既回覆, 問左聯品d 人佢話嗰d 係锈潰, 佢話因為香港天氣比較濕, 所以建議暫時次次用完都開火烘乾個鑊再抺油, 甘樣做2-3個月等隻鑊吸多d油先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒呀 Mrs Sheep =P
      我唔醒起可以打去聯品度問添 上^V^

      刪除
  16. 除咗第一次用邊角位有小小痴外!第二已完全唔痴!超級勁好用,真心講28CM炒鑊都幾重,但針冇兩頭利,整體都非常勁正。謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~ 其實28cm 都幾重,但鐵鑊點都無可能好似無易潔鑊咁輕巧,不過唔黐鑊得來又唔洗怕甩塗層,又可以用成世...都叫做補返數啦! :D

      刪除
  17. 講真我同你一樣買過無窮盡咁多,由孖人、LC至無印,宜家,美亞⋯⋯⋯等,呢隻de buyer 煑出黎係最有鑊氣,由於用電磁爐關係佢呢隻導熱速度極度快,最明顯係煲水測試,過往用易潔鑊開最大火力8度都係得蝦眼水,衣家4度已OK!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用過De Buyer 後,我真心堅係唔會再花錢買其他鑊! :-bd

      刪除
  18. 用其煎魚後可否不洗鍋即炒菜?

    回覆刪除
  19. 你好!
    每次用完之後用熱水去左油漬, 之後抹/烘乾
    想請問如果有d 燶左o既漬, 可唔可以用鋼絲刷去清潔ga??

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以~ 因為隻鑊無塗層
      不過你最好先攪清楚隻鑊係燶咗定係自然變黑

      刪除
  20. 請問28cm底部直徑是多少cm?
    柄會否傳熱?
    炒菜時,柄就咁拿會否好熱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 底部直徑20cm
      我係無火煮食(hotplate 爐頭),煮得耐時手柄都會熱,我估明火會快熱

      刪除
  21. 請問呢隻穫拎黎煮有汁既餸....好似咖哩咁,係咪唔會有問題?
    最好唔好煮酸野就ok?THXXXX

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無用來煮過咖喱,咖喱要炆我會用煲~
      基本上我只用依隻鑊來炒野煎野,炒有汁野完全無問題,但我唔會用來炆野,而且即煮即盛起果隻,唔建議食物留喺隻鑊內過夜
      酸野我都會用佢來煮e.g. 蕃茄炒蛋,我覺得無問題

      刪除
  22. can you tell me if this is the right wok? is it 12"? thanks

    http://www.chefscatalog.com/product/25202-de-buyer-mineral-pan-saute-pan.aspx

    回覆刪除
    回覆
    1. yes that's the one. however the size information on this website seems NOT accurate!
      the mineral B wok (it's actually called "country fry pan") available in 3 sizes: 24cm, 28cm and 32cm. as far as i know, only the 32cm is with handle and mine is a 28cm without handle.
      there are only 2 sizes available on the website. the 12" one is with handle, i guess it should be a 32cm. but the 10" = 25.4cm, im not sure whether it refers to the 24cm or 28cm......very confusing information!
      i suggest you to contact the website. ask them to provide the sizes for you in cm.

      刪除
    2. or it maybe easier - find another shop with accurate information! ;)

      刪除
  23. 我真係好多謝你介紹咗呢個牌子俾我,不過我買嘅係force blue steel wok(我貪佢夠大)真係好好好好好好用,第一次開完wok之後好似有少少rust,跟住我每次洗完Wok抹乾後放少少油上去,而家係非常之好用,呢個wok很快傳熱,只係用少少油去cook都唔會黐底煮出來嘅餸好有wok氣,I'm surprise that 法國人做嘅wok 比中國人還好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得妳好似要買40cm? Force Blue 系列我未用過,亦比較少見有得賣,不過最緊要妳覺得好用啦! ;;)

      刪除
    2. 其實我諗debuyer 呢個牌子裏面,每個product 都好好, 我睇完你介紹之後,做咗好多research 同埋直接contact 法國廠家睇下可唔可以send 來美國,經過幾經辛苦我搵到賣家係美國,但係佢冇force blue 然後喺法國訂貨再寄過嚟,所以我都等左好幾個月。不過個好好彩我終於搵到一隻非常非常之滿意嘅wok, thank you very much Mrs. T

      刪除
    3. 哇~~~~ 原來妳等咗咁耐先買到隻鑊! 咁一定要用返夠本咯!! :))
      im glad that you like it~

      刪除
  24. 你好,請問你依隻鍋係9.4inch或係12.4inch?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個都唔係! 我個係28cm,De Buyer d鑊size 係用cm 來計

      刪除
  25. 請問依隻鍋同你果隻係唔係一樣?
    http://www.chefscatalog.com/product/25202-de-buyer-mineral-pan-saute-pan.aspx

    回覆刪除
    回覆
    1. 係依個系列,不過依個網d size 全部唔啱!
      依個系列炒鑊款有24cm, 28cm + 32cm 三個size
      依個網話10"(25.4cm) + 12" (30.5cm) - 無依兩個size!

      刪除
  26. 你好呀, 睇到你分享後即刻去咗上海街買咗個32炒鑊,用咗2日有d問題想請問你呀~~~

    個鑊用完係咪要即刻洗架? 如果即洗可唔可以用凍水洗? 同埋我唔知係咪開鑊開得唔好, 煎完用抹手紙抹時好似黑黑地, 係咪要重新開鑊?

    麻煩晒你,感謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食完飯先洗,唔會用凍水,凍水去唔到油膩洗唔乾淨
      煎完用抹手紙抹時好似黑黑地 <= 有可能係你太大火隻鑊太熱煎燶
      唔清楚你隻鑊咩野事,答唔到你洗唔洗重新開鑊
      不過如果係煎燶,隻鑊可以用無皂鋼絲刷去擦

      刪除
  27. 我想問蒸野會唔會對隻鑊無咁好?屋企無乜位放...

    回覆刪除
  28. 剛轉用電磁爐,正煩惱用咩鑊,竟見到你的 post,太好了!請問間舖頭係上海街邊度?我想要最大那款,大概價錢係多少呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住喺英國架! 我4個De Buyer 都喺英國買,我唔知聯品賣幾多錢,妳不如自己打電話去聯品問啦~

      上海街307-309號 (22395600)

      刪除
    2. 唔好意思,還要你在英國給我香港地址,謝謝

      刪除
    3. 唔緊要~ 舉手之勞啫
      妳去之前最好先打個電話問吓佢地,聽聞佢地好多時無貨,無謂白行一趟嘛

      刪除
  29. 看了你的post, 我馬上上網買了,多倫多選擇不多,我買了14吋的。按照你的方式開鍋,之後煎蛋還是有一點點沾,(熱鍋熱油)可能是我太心急,我會再試試看,請問你都大概熱鍋到什麼程度?謝謝你的介紹,很喜歡你的文章

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱到隻鑊見d油起紋就可以,如果妳用大火熱鑊既話,見油紋就要先調低火力再落材料

      刪除
    2. 我要跟你說謝謝你的介紹. 我買的country pan 跟平底 都是最大的..最大的都有另一個耳朵, 兩手一起拿就完全不覺得重. 非常喜歡,價格也很好的鍋子!!

      刪除
  30. Mrs T 你好!無意中發現咗你個Blog,好開心!因為搵一隻好鑊真係唔容易!睇完你既介紹上網買左個28cm,開完鑊用嚟炒飯但黐底,係咪要重新開鑊?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Nomichi~
      首先黐鑊唔一定關開鑊事! 唔知你用咩方法開鑊,不過如果妳跟DB官方洋人方法開鑊,應該會開得唔夠,要用中國人開鑊方法,你可以睇吓我既開鑊方法: http://happymrst.blogspot.com/2014/03/de-buyer-mineral-b-element.html

      如果唔係開鑊問題,有可能係你暫時未掌握到用既方法或溫度,e.g. 隻鑊未夠熱就落料/隻鑊太熱燒燶/太多豉油之類容易燶鑊既調味料......依d問題真係要你自己慢慢熟習用隻鑊先掌握得到!

      你先去睇吓我既開鑊方法,再試多幾次睇吓仲會唔會黐,依隻鑊如果用得正確,炒飯係可以炒到好靚仔,d飯一粒粒彈起跳舞架~ ^^

      刪除
  31. 多謝你咁快回覆!我有用你嘅方法開鑊,不過可能個鑊未夠熱就落料,所以黐鑊。多謝你嘅提示!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣! 其實我初初開始用依隻鑊時都有唔習慣燒得隻鑊太熱架,始終之前一直用開易潔鑊嘛~ 不過用用耐咗就會慢慢掌握到架嘞,到時你會覺得唔可以無咗佢 XDDD

      刪除
  32. 請問我們可以在Facebook share閣下既呢篇文章嗎?
    Facebook.com/kamhing1003

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...