2014年3月18日星期二

三條新菜


愛丁堡市中心每個星期六都有一個Farmers' Market,
規模唔算好大,不過賣既都係新鮮有機蔬果鮮肉海鮮蛋奶,
Mr.T 星期六返office 半晝,我多數會搭順風車跟埋去愛丁堡,
順便逛逛Farmers' Market 等佢放工~ 


上星期六就買咗走地雞蛋 + 一堆蔬菜!


La Cuisine De Veronica,V女廚房,野蒜菜,Wild Garlic 
曾經喺電視飲食節目中出現,但我第一次見其真身既Wild Garlic~
Wild Garlic aka Bear's Garlic; 
中文名熊蔥、熊果大蒜、熊蒜、野韭菜、野蒜菜或林地蒜,
為一種野生草本植物~


La Cuisine De Veronica,V女廚房,野蒜菜,Wild Garlic
Wild garlic 主要以葉入饌,葉型如插花果種富貴竹......


檔主告知可以用來做沙律...
不過我認為蘇格蘭仲未到食沙律既天氣......

La Cuisine De Veronica,V女廚房,野蒜菜,Wild Garlic,野蒜菜炒蛋
所以我用來炒蛋!

不過炒蛋前我都試食咗一塊(生食),
味道微辣帶濃濃蒜頭味道,感覺好得意!
我同Mr.T 都覺得好味,好適合用來炒蛋呢~

Wild garlic 除咗味道不俗之外,
仲具有天然藥用價值!
e.g. 消炎止血、淨化血液、利尿、促進新陳代謝、幫助消化、改善腸胃功能、舒緩開燒哮喘或支氣管炎症狀、降低血壓、預防心臟病及中風~



La Cuisine De Veronica,V女廚房,Flower Sprouts
依堆外表其貌不揚.......


La Cuisine De Veronica,V女廚房,Flower Sprouts
但其實仔細一睇...外型似一棵迷你椰菜仔,蠻可愛!

佢個名叫做"Flower Sprouts"~
係一種花咗15年時間研發,
將brussel sprouts (抱子甘藍) + kale (羽衣甘藍)結合出來既新品種蔬菜,
我都係第一次見 + 聽,我相信暫時仲未有中文譯名!

據講每100g flower sprouts 提供我地日常飲食雙倍份量既維他命B6,
而維他命B6係蛋白質 + 脂肪代謝既必要元素,
有保持神經正常運作及增強免疫力既功能;
除此之外,flower sprouts 亦含有比抱子甘藍雙倍維他命C~
雖然"菜仔細細",但不失為新品種超級蔬菜啊! 


La Cuisine De Veronica,V女廚房,Flower Sprouts 
Flower sprouts 可烚可炒,口感味道爽脆清甜,
連同蔬菜有仇既Mr.T 都話味道唔錯!

想知更多有關Flower Sprouts 既資料,
可以瀏覽官方網頁: www.flower-sprout.com



La Cuisine De Veronica,V女廚房,Cavolo Nero,Lacinato Kale,Tuscan Kale
最後依隻叫做Cavolo Nero aka Lacinato kale / Tuscan kale / Tuscan cabbage, Italian kale / Dinosaur kale / black kale / flat back cabbage / palm tree kale or black Tuscan palm;
中文名無咁多變化,叫做意大利羽衣甘藍~

Cavolo Nero 原產於地中海沿岸
十八世紀開始成為意大利菜中常用既材料,
多用作煮意粉或湯~

意大利羽衣甘藍含藍富含維他命及礦物質,葉黃素(lutein),維他命A,維他命B,
維他命C,維他命K,錳,銅,纖維,鈣,鐵等元素;
營養價值較一般甘藍類更高,
特別有助康復胃炎 / 胃潰瘍一類疾病~


La Cuisine De Veronica,V女廚房,Cavolo Nero,Lacinato Kale,Tuscan Kale
窄長深綠色帶皺紋既葉,可烚可炒,甜中帶甘...口感味道都似足芥蘭!
(英國買中國菜好鬼貴,意大利羽衣甘藍係一條好好既"代替菜"!)






8 則留言:

  1. Wild Garlic 的花就是野韭菜花,跟香港食的韭菜花外貌一模一樣,但味道冇咁濃,是清甜爽脆,很不錯,
    有藍鈴花的林地就幾乎有Wild Garlic,我每年都去林地採一大把葉子來包餃子,野韭菜花用來炒,
    有興趣的話試試去林地搵下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時未見過花啊~
      我都見好多人去林地摘野蒜呀! 我都好想試吓,不過又唔知邊度有得摘喎...而家你講咗話有藍鈴花既林地就多數會有...咁我唸到邊度可能會有嘞! :D 等我都去睇吓有無得摘先!

      請問藍鈴花即係blue bells? 仲有咩月份去摘會比較好? Thank you~

      刪除
    2. 就係blue bells,森林較濕暗的地方或林地溪邊都會有,請上網搜尋野蒜的圖片認識清楚,小心不要揀錯啊.
      老外唔食花,所以會好少見到,國內的人就會食,甚至開左白色花的野韭菜花,他們也會拿來做韭菜花醬的,野蒜生長期很短,每天大概三月中至四月尾,蘇格蘭較冷,可能會遲少少的.

      刪除
    3. 明白~ Thanks!
      我知道邊度有blue bells 林地,盛開時應該係5月6月左右

      刪除
  2. 我以前成日都去,有生蠔即開呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 開咗好耐架嘞? 我都唔知呢! 都係近大半年Mr.T 星期六返半晝我先會跟佢去愛丁堡,我之前又只集中行另一邊敗家,好少行過castle 果邊.....

      可能暫時天氣仲係凍,我無見到即開生蠔啊...不過有熱辣辣原隻燒豬,另外有兩檔賣海鮮,間中有生猛龍蝦 + langoustine~ ;;)

      刪除
  3. I love cavolo kale very tasty! But I only can get them from tesco supermarket from newcastle ;(

    I will try to find the wild garlic veg u mention :)

    Thanks Mrs T xxx

    回覆刪除
    回覆
    1. never see cavolo kale at tesco over here in Scotland! must be an England thing~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...