2014年3月3日星期一

包羅萬敗

廢話少講! 去相~~~~~~~

一直都好想買Levi Roots 既cookbook,
不過佢本本書都成£20,就算減咗價都要over £10......
早2星期撞正愛丁堡一間特價書店清貨,
依本原本訂價£18.99,而家平到無朋友兼斷六親!!


雖然同自己講過N次要減少買食譜書......
不過一搵到好書,雙手會黐住本書,雙腳會自動行去收銀處!


Mr.T 要求我整多d packed lunch 比佢帶返工!
但佢又唔多鍾意帶小菜...偏偏我最鍾意煮既係小菜.......
依本好多簡單packed lunch 食譜正好比我參考~


之前我仲以為依本Cake Decorating 週刊已完刊,
後來先知原來加咗出版期數!


我唔係期期都買,只買我想要既工具贈品,
依期送既花花翻糖印套組靚到無朋友!


唔鍾意食甜野既我從未食過出奇蛋,
最近出奇蛋出咗Marvel Super Hero limited edition,
唔係間間超市有得賣,Mr.T 想要一套,
所以賢妻阿V捨命陪Mr.T...買! (太甜食唔落......)
仲爭4隻就齊哂一套嘞~


實在估唔到唔鍾意食甜野既我,依隻車厘子軟糖會令我食上哂癮......
情人節到而家只半個月,我已經剷除咗6盒!
相中依2盒就係第5 + 第6盒,已經無鬼哂.......


所以尋日再去入貨! 依隻糖似乎係為情人節而推出,
貨架上清緊貨得返依4盒...4盒比我立哂!!


綠茶葉 - 人參 + 茉莉花~


仍然好愛花花!
雖然我已有一卷Cath Kidston 花花軟尺
不過依個白底玫瑰一樣好靚,反正好平買來做士啤~


花花絲帶膠紙(即係絲帶質地既膠紙!)


好鍾意M&S 鈴蘭沐浴露既香味,最衰果間店得返一枝...照殺!


買咗個新魚缸比富貴榮華金銀發財......
舊魚缸的確好靚好型,但實在太鬼笨重!
新魚缸款式雖然無咁靚,但輕好多,
而且個缸大d魚魚可以住得舒服d~


新衫一


新衫二


想買一張喺廚房坐既高櫈,所以尋日去IKEA 走咗轉......

買咗依張,可以摺得埋~ 
咁我以後喺廚房做阿茂時唔洗企到腳軟嘞!


本來去IKEA 只係買高櫈,
點知行行吓又搬咗張米色新地氈返屋企~


去完IKEA 問阿姨借咗張會員証去Costco!
依個Panasonic 90"大電視令我流哂口水~~~


戰利品.........


24枝原味葡萄適


上次同99去時買過既地捫勁甜菠蘿~
今次依盒無上次果盒咁甜,不過都好好味!


外表吸引但味道麻麻既壽司拼盆


比超市平好多又靚好多既鴨蛋,一盒10隻,買來醃鹹蛋~


泰國米只得一個牌子無其他選擇,
不過對我來講只要係泰國香米就可以~
而且Costco 賣得的確比所有中超平!


大樽海鹽


一見到依隻鴨仔我即時尖叫!!!!!!!!!!
實在太太太太可愛了~~~~~~


鴨仔其實係一個大錢罌來!
著咗件兔仔onesie cute 爆~~~~~


蘿柚屹屹仲有條條毛毛尾,超攪笑~~~~






9 則留言:

  1. 真係包羅萬有~好鐘意你 D 敗家 post~ 繼續敗繼續寫 ﹕)
    本書又真係平到.....離譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有更平既食譜書,不過絕少有知名度既celebrity chef 既書會減到咁平! 可能個天知道我想買佢既書但我又孤寒.... =))

      刪除
  2. 行Costco,又係我最愛~~你呢邊樽海鹽同地捫菠蘿,同我呢邊一樣…多謝你post下英國Costco有咩買~~

    回覆刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  4. £1緊係即買啦!香港買閒閒地要兩三舊。

    我見amazon都唔貴。
    http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/1845335260/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非喺英國買中文書/絕版書,否則我買書唔會網上買! 因為我買書前鍾意先揭吓立吓本書內容~ 依本我之前喺其他書店揭過,不過當時賣過£10

      刪除
  5. 十盒車厘子軟糖@@ 十盒車厘子軟糖@@ 十盒車厘子軟糖@@ (難以置信)::cc4000
    個樣好似好大盒咁喎!


    回覆刪除
    回覆
    1. 500g一盒架...我第一次買係貪佢個心型膠盒實淨,食完d糖可以keep 返個盒,d糖本來唸住叫Mr.T 攪掂,不過佢唔鍾意,但我就食上咗癮! :P

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...