2016年6月12日星期日

產後炒米代茶 (開刀者適用)

產後炒米代茶 炒米茶 代茶

仲有一星期左右就要入院開刀,要準備住院時飲既炒米代茶!
一路炒緊d米...突然唸起初來蘇格蘭讀書時,
College 有個洋人(男)問我: 中國炒飯點炒到d飯咁軟?
點解我炒咗好耐都係硬既! LOL
當時我覺得好好笑,但估唔到今日我要做依個動作喎! XDD

產後飲用代茶有暖胃 + 加快身體復原作用
人地話啱啱生完BB個胃會好弱,飲清水會肚脹增加胃氣,
但飲代茶就可以化氣 + 補充營養! 
順產 + 開刀都適合飲用,不過順產會加薑片; 開刀就用陳皮~


網上炒米代茶既做法大同小異~
炒米可用白米、糙米、紅米、黑糯米,
可以全部撈勻一齊炒; 亦可只選一種米來炒!
據聞黑糯米最補; 而我就用咗白米 + 紅米......

參考來源: http://welovehazel.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=4091786


1. 白米 + 紅米比例為2:1 (米不用清洗); 燒熱白鑊(不下油!),乾米直接放入鑊中,以大火 > 中火 > 小火炒約10分鐘,至米微微變黃,注意不要炒燶啊~


產後炒米代茶 炒米茶 代茶
2. 盛起已炒好的米,待涼。


3. 包裝代茶:

網上買咗依隻茶包袋...不過好細隻! =_="


其他材料: 圓肉、杞子和陳皮
(資料話陳皮最好用7年以上,我依d V媽媽自家製有30年啊! ^^)

- 第1天: 炒米2西式湯匙 + 陳皮1片 (順產可以加薑)

- 第2天: 炒米2西式湯匙 + 陳皮1片 + 元肉數粒

- 第3天至坐月完畢: 炒米2西式湯匙 + 陳皮1片 + 元肉數粒 + 杞子隨意

* 以上為1份的份量; 每日我預備早、午、晚各1份,所以每日共3份;

* 參考資料以開刀留院3日計; 但我今日同朋友傾開,朋友舊年開刀生B,只生一個B都要留院5日,所以我預備咗5日既份量~


產後炒米代茶 炒米茶 代茶
 4. 將每日飲用份量放入三文治袋獨立包裝。

*飲用時,每份材料先用滾水過水一次,再加滾水焗15分鐘即可飲用,
每份材料可翻沖2至3次~


產後炒米代茶 炒米茶 代茶
5. 放入雪櫃保存,入院時記得帶埋去醫院!
(寫明係乜野,萬一去醫院時唔記得帶,都可以叫Mr.T 帶去醫院比我! ^^)








2 則留言:

  1. 好有心機,我炒完放入樽,飲果陣用滾水局咋! ::cc9147

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔止得炒米,頭3日仲有唔同配搭份量既藥材,又要留喺醫院,所以都係分開包好哂方便d ^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...