2016年8月28日星期日

當Skinny jeans 不再skinny......

好多女人都話因為怕變肥身材走樣而決定唔生小朋友......
但邊個話生小朋友一定會變肥身材會走樣架?

生大小A前幾星期,我個肚超巨型 + 雙腳超級水腫,
體重最高峰時有166磅 (從來無唸過自己會有依一日......)
原本著4號(37碼)鞋既我,當時連5號半鞋半隻腳都塞唔落!
我仲喺度安慰自己: 決定咗生小朋友就預咗架啦~
所以把心一橫執咗好多衫褲鞋攞咗去賣,
衣櫃騰出來既空位,準備迎接生B後大d尺碼既新衫褲......

後來攞咗輯孕照,睇到相裡面既自己塊面脹卜卜,我都係接受唔到自己咁既樣!!
於是從來都唔做運動既我同自己講: 生完BB + 傷口好返之後,我要的起心肝做運動!
但講還講...生完大小A後有鬼時間做運動咩?
奇妙既事喺依個時候發生.......

喺醫院時我對腳水腫已經退得七七八八,出院後正值summer sales~
Birkenstock 減價後再半價喎...咁攞對37碼來試吓啦,
咦~ 點解好似咁大既? 一直都係著37碼,以前都買過Birkenstock,都係37碼......


咁試吓對36碼啦...啱喎! 心唸可能只係Madrid 依個款大少少啦.......


幾日後再行街,睇中依對bling bling 懶佬鞋.......
37碼...又唔啱!! @@



真係36碼先啱喎! (今日著咗對鞋出街,所以鞋底咁污糟 XDDD)


依對Crocs 我已著咗好多年 (無錯,依對真係Crocs 來架!)
依對鞋唔係特別靚,但就真係好舒服!
之前腳水腫時完全著唔落,我好傷心......
好彩Mr.T 話唔阻訂無揼到,叫我生完BB先再試吓著~ ^^
佢係一對4號來,再著返時真係大咗,腳踭位塞到2隻手指!!
好在腳背有條帶先唔會甩鞋 XDDDD

之前睇過baby club 寄來既小冊子,
有60 - 70%女人生完BB後,雙腳會大咗~
但我對腳就反傳統地縮細咗,
由4號 / 37碼縮咗一個碼變咗3號 / 36碼! =P


星期三果日同Mr.T 行街,喺TK Maxx 裡面見到幾位婆婆,
其中一個見到我地推住孖B車,走埋來睇大小A,
婆婆問大小A幾大,Mr.T 話9 weeks......
婆婆詫異地望住我由頭到腳再由腳到頭,
然後睜大雙眼話: 9 weeks!!?!?!? 妳個肚去咗邊? 
跟住依位婆婆嗌佢幾個friend 埋來"望"我,
話比佢地知我9個星期前生咗對孖B,
佢d friend 個個嘖嘖稱奇話我一d都唔似啱啱生完BB~ LOL

當時我只當婆婆們講客套說話......
不過今日當我著上大肚前既skinny jeans,發現條skinny jeans 變得不再skinny,
鬆到起摺同一條普通牛仔褲無分別...>我就知道婆婆們講緊真心話! XDDDD








22 則留言:

  1. 我都係生完8 weeks,雖然生之前嘅衫褲仲岩著但有小小窄! 點解可以瘦得咁快呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由細到大都係油浸唔肥果隻,本身應該係瘦底,而且未生B前手脚都無點粗過,只集中喺個肚+塊面,所以可能只係水腫來 =P

      刪除
  2. 湊BB係一個最好嘅運動,食返多D.唔好太瘦了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有食野呀,自己煮 + 出街食都有,宵夜都成日食呢 XDD 我未有BB前都咁大食,而家要湊兩個,唔食野點有energy? LOL

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實每個身為媽媽既女人都好靚~ 生過BB留低既任何痕跡,都係BB送比媽媽既第一份禮物 ^^

      刪除
  4. 我第一胎都係水腫,生完瘦翻曬。可能我同你都天生麗質!😝😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實瘦又唔代表一定靚既~ 我見過好多本身比較豐滿既媽媽,減完肥似個人妖

      刪除
  5. 回覆
    1. 無擔心呀,都無做過運動個身自然修咗 LOL
      生B前唸過身體好返後做運動啫,不過生完B後發現根本無時間,就算有時間都留返來休息咯 =P

      刪除
  6. 回覆
    1. 瘦又唔一定好既! 唯一好處係我唔洗買過d大碼衫 + 鞋 XDDD

      刪除
  7. 真係好羨慕,我大腳8著39號鞋,成日比人笑我男人腳😰😰

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實喺英國女人8號腳唔算大呀! 反而我依d細腳人先難買鞋,因為細號鞋貨比較少,有時我會買小童size 架 =P

      刪除
  8. 你就好啦!我生完脚大了2号,人也脹了😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人體質唔同既,我唸我未生B之前係水腫,所以生完後先退得咁快啫 ^^

      刪除
  9. 你就好啦!我生完脚大了2号,人也脹了😂😂

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 就係因為我瘦得快,個個人都以為我唔食野 / 無時間食野 -_-
      大佬~ 唔食野邊有氣力照顧大小A呢? XDDD

      刪除
  11. 祝你们中秋佳节愉快
    From 月儿

    回覆刪除
  12. 雖然已經隔咗幾年,但仲會睇你嘅blog,希望有一日你會寫返blog,很期待!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...