2014年7月30日星期三

久休復出三餸一湯 - 2014年7月22日 (附食譜)


節瓜瑤柱鱆魚煲排骨; 豉汁蒸排骨; 蒸魷魚仔乾 + 蝦乾; 清炒菠菜苗~
百忙之中終於"攝"到一日正正經經煮返餐飯!


鱆魚 + 蝦乾係喺車房攞返來既!


其實我好鍾意飲節瓜湯,無論煲或滾都鍾意~
可惜我依度只盛夏先有節瓜賣,而且有都未必靚......
今次買依個...好鬼大隻! @@


節瓜瑤柱鱆魚煲排骨(參考食譜)食譜click here~


依餐飯我煮得好輕鬆! (雖然餸菜只係低難度家常野~)

Miele 實在好洗好用!
因為我用迷你飯煲,所以如果一次過蒸多過一個餸,
最少要另開2隻鑊來蒸,飯煲放唔落.......
不過而家唔洗咁煩嘞~ 排骨魷魚仔乾蝦乾,兩樣野一次過塞哂入去蒸......
等佢咇就攪掂,正! 真係好方便!! 有點後悔買得遲呢~ =P


嗱~ 唔係盲目誇獎Miele,不過我的確覺得依碟排骨蒸得好靚!
豉汁蒸排骨食譜click here~


魷魚仔乾 + 蝦乾好鮮甜,好好送飯~







2 則留言:

  1. 想問下部幾Miele幾錢?响邊度買?

    回覆刪除
  2. Miele 蒸炉在那里买的???贵吗??

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...