2014年7月30日星期三

二人世界即興巴迫橋


話咁返來快一個月嘞~ 仲喺香港時我除咗掛住Mr.T + 我d鼠鼠之外,
我最掛住就係我個廚房! 其實都好想快d煮返餐家常飯,
不過返來後天氣實在好得太緊要,成日都想巴迫橋!!

來咗咁多年,天氣報告硬係仍然唔太準,
所以都係見天氣先臨時決定玩即興........

7月13日
一起身就見猛烈大太陽,拿拿聲去超市買燒爐 + 食物!


砌爐依d粗重野,緊係Mr.T 做啦.......


攪掂!


因為係即興,來唔切自己醃食物...雖然係即興,但食物都好豐富架!


每年夏天M&S 都係3 for £10 grill range offer,今次試吓!
我地揀咗Lazy beer can half chicken;


Piri piri chicken breast escalopes;


同埋Lamb kofta kebabs~ 我地另外再買2塊肉眼扒........


仲有佢 - 生猛游水大龍蝦一隻


好多膏! @@


食咁多肉,當然要有d蔬菜平衡返一下! 有茄子、翠玉瓜 + 粟米~


食得痛快! 但仍然有點意猶未盡......

2日後 - 7月15日,Mr.T 放工再來即興!
Mr.T 放工太晏趕唔到中國超市買龍蝦,
海鮮就以langoustine + 多春魚來代替;
仲有肉眼扒、羊扒、雞翼、腸仔、茄子 + 翠玉瓜~


仲未夠皮喎........

7月23日再來!
肉眼扒、羊扒、雞槌、lamb kofta kebabs......
老老實實...真係開始有點厭嘞!


太多肉有點膩.....反而覺得燒菜更吸引!






6 則留言:

  1. 用錫紙盤放炭得唔得?? 會唔會熱到爛??
    未見人試過咁燒~
    個爐幾好喎, 咁多層仲有架放食物, 正~
    你果邊係咪仲係涼涼地?? 見你仲差長袖衫

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個係disposable barbeque 來架! 一個鍚紙盤包埋炭 + 網架,用完就揼
      最近時涼時熱,有時日頭熱,傍晚又開始涼,果日傍晚雖然仲好好太陽,不過有少少風涼涼地

      刪除
  2. BBQ我最鍾意食雞翼, 牛柳粒, 腸仔同海鮮, 反而大大塊既扒食一塊已經飽晒, 所以好少食, 除左龍蝦之外, 燒虎蝦, 扇貝, 花甲都好正架! 仲有可以燒菠蘿, 解油膩一流!

    我都想快D到秋天可以BBQ呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依度一到夏天超市有時買唔到雞翼,因為超市懶醒攞哂d雞翼去醃d佢地自以為好味既汁,方便d人唔洗醃,即興BBQ.....
      海鮮- 依度無香港咁平 + 咁多選擇; 腸仔 - 依度無廚師腸.....所以一定要有大大塊肉眼扒! L-)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...