2010年12月31日星期五

All The Best (2010年12月31日)


尋晚(12月30日)有一個好開心既舊同學聚會 (遲少少再同大家分享! )

其中一位出席既同學自大家離開學校後都好少見面,計落原來已有十幾年~

大家講返中學時代既趣事,根本唔覺得原來已經過咗十幾年.....聚會結束後令我驚覺時間真係過得好快好快好快......

時間快到仲有8粒鐘左右,2010年就結束,正式踏入2011年嘞!

回顧2010年託賴我 + Mr.T 過得不錯,係有好多好多開心回憶既一年!

不過同時我發現 - 原來有時並非自家切身問題,都可以令人好痛好痛心如刀割.......

不過新一年就快來臨,新一年代表新開始~

希望所有人都放低2010年所有唔如意唔開心既事,好好渡過2010年既最後一日,開開心心迎接2011年!  
All the best for 2011!1775465354.gif picture by veronica_tsim

(BTW 在此順便多謝所有喺blog, FB + SMS 祝賀小妹牛一既網友、扑友 + 損友! I love you all~ )



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...