2013年3月28日星期四

三張野陳皮紅豆沙



點解叫做"三張野陳皮紅豆沙"?
因為V媽媽私人醒我既自家製陳皮已經有30年歷史,
陳皮中既陳皮!


1. 紅豆160g洗淨,以滾水泡浸,待全涼後連水一同放入雪櫃過夜。

2. 陳皮1塊浸軟,用刀刮去
瓤待用。

3. 紅豆隔乾水,鍋中煮滾清水約1400ml,下紅豆和陳皮再煲至滾,轉中小火煲1小時。

4. 以湯殼撈起果皮和約一半紅豆放入blender 打碎,將紅豆渣倒回煲內再煲至大滾,熄火焗1小時起沙。

5. 再煲30分鐘; 粘米粉1.5湯匙和清水2湯匙拌勻,加入正大滾的紅豆沙中拌至稠,熄火後放入打碎片糖約3/4條,蓋回蓋待約10分鐘至片糖完全溶化,拌勻即成。






Photobucket

6 則留言:

  1. 我屋企都有啊!仲要係我媽咪結婚,嫲嫲送俾佢架,歷史遺物。媽咪成日唔捨得食添...哈哈
    [版主回覆03/30/2013 01:24:44]我d係V媽媽自己曬! 真係好正~

    回覆刪除
  2. 三張野陳皮紅豆沙見到好想食
    我都好耐冇食紅豆沙
    [版主回覆03/30/2013 01:23:16]自己煲好容易架咋!

    回覆刪除
  3. 我煲的紅豆沙是瘀紅色的,總是煲不到紅色的紅豆>_<
    [版主回覆04/02/2013 18:57:33]應該係紅豆顏色本身有關係~ 我煲既都唔係紅色,都係瘀紅色啊! 不過味道好就OK啦~

    回覆刪除
  4. 甘多步驟架
    [版主回覆04/02/2013 18:56:27]其實都唔係吖,煲緊果陣唔洗理佢架嘛!

    回覆刪除
  5. 原來要咁多工,多謝分享!
    [版主回覆04/04/2013 18:15:46]其實都唔算多功夫吖,煲緊果時唔洗理佢嘛!

    回覆刪除
  6. 按照你提供的食譜照做,果然做得好過酒樓水準。你的blog而家成為我的入廚必讀啦。不過想請教你,點解我煲親紅豆糖水都會有少少苦澀味,今次都系,雖然我落佐很細塊,系未陳皮唔夠陳,還是浸得唔夠耐?
    [版主回覆04/06/2013 03:05:15]Thank you 素心!

    妳用既陳皮幾多年架? 所有柑橘類既皮(橙、西柚、檸檬...etc),白色既部份都含有檸檬苦素~ 我估可能妳刮瓤刮得唔夠! (step 2)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...