2013年3月1日星期五

蠔油冬菇炆豬脷豬手


原本只係想炆豬脷,見冰格仲有一隻豬手順便炆埋佢!


1. 冬菇浸水一晚後搾乾水切去菇蒂(我會留返d菇蒂來煲湯! ); 冬菇放碟內加入鵝油1小匙拌勻,加入薑片蒸1小時; 燒熱白鑊,倒入花菇和蒸出來的汁炒至乾身。


2. 豬手刮清細毛及斬件。

3. 豬手和豬脷一同汆水5分鐘,撈起豬手沖淨瀝乾; 豬脷刮去厚皮沖洗乾淨,切件備用。
(如何處理豬舌脷苔厚皮click here~)


4. 燒熱油鑊爆香薑片和拍扁蒜頭,下豬手和豬脷爆炒一會至金黃,加入(1)之冬菇兜勻後灒酒。


5. 下蠔油和少許老抽兜勻,加水至剛好浸過所有材料,再加入一小塊冰糖煮滾。


6. 蓋上鍋蓋,轉小火炆1.5小時,期間間中反轉豬手和豬脷。


7. 1.5小時後熄火不要開蓋,焗最少30分鐘。


8. 再次煮滾,勾粟粉水芡至汁稠,上碟即成。





Photobucket

3 則留言:

  1. D豬手係咪你斬架?我覺得你D刀功好犀利啊!
    [版主回覆03/02/2013 17:10:16]係呀~ 豬手係我斬架,本身係急凍豬手,一包有2隻...
    首先把斬刀一定要夠利,唔利就唔洗旨意斬得靚;
    第二斬雞鴨一定要凍斬,少少暖暖地都唔得,一斬就皮肉骨全部分開散哂架嘞!

    回覆刪除
  2. 冬菇好大隻
    [版主回覆03/08/2013 19:18:45]花菇冬菇都係厚身 + 香先為之靚~
    厚身既菇齋浸水去煮無咁入味腍滑架! 我之前都覺得浸完水去蒸好多鬼餘,不過上次整盆菜,見d花菇咁靚咁厚身唔想嘥料試吓蒸....原來真係咁大分別! 蒸過既冬菇真係好食好多! 妳都試下啦~
    [andrea回覆03/07/2013 08:55:09]我都會浸過夜不過就冇蒸過~
    尋晚我地先食冬菇炆鴨腳
    [版主回覆03/06/2013 23:16:29]其實係厚身既花菇來! 一定要浸過夜 + 蒸過先夠腍夠入味~

    回覆刪除
  3. i want food
    [版主回覆03/08/2013 19:14:35]Thanks Vikute!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...