2016年5月1日星期日

Miele 食譜: 蟲草花瑤柱瘦肉燉花膠

蟲草花瑤柱瘦肉燉花膠


1. 花膠無須洗,視乎大小直接乾蒸20至40分鐘,取出浸凍水一至兩日。(每日換水!)


花膠
V媽媽買比我依種札膠好正! 發完又大又厚啖啖膠~ ^^


2. 浸發好的花膠切塊備用。


3. 豬扒肉洗淨抹乾水份,去掉肥膏切成小塊,放入一人份燉盅內。


4. 再放入(2)的花膠塊適量、江瑤柱2粒、紅棗2棵(去核)、薑2片、蟲草花和杞子各適量。


5. 加入滾水至八至九分滿,蓋好燉盅蓋,放入Miele 以100C 蒸燉或隔水燉2小時即成。


蟲草花瑤柱瘦肉燉花膠
湯水好味到連鹽都唔洗落! ^^








8 則留言:

  1. Wow, it was as big as a washing glove!

    回覆刪除
  2. 你隻膠.......手套 �� 望見都流口水
    我係英國都有左bb,媽咪想寄廿八方俾我坐月食... 不過媽咪驚郵局唔俾寄藥材
    想問下你, V媽媽平時寄海味藥材俾你時,佢會寫寄d咩呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 海味係可以入口架! 我之前返完香港返來時都比海關停,佢問我有無帶食品,我話有,佢問我係乜,我照實答dried seafood,之後過一次X光,連喼都無開就比我走

      不過藥材我就唔清楚,但通常V媽媽寄親野比我都一大箱好立雜乜都有d,上次佢寄箱野來裡面有盒冬蟲草唔記得佢寫dried seafood 定衫/書之類,不過佢地寫親來來去去都係依幾樣架嘞

      刪除
    2. 咁我都叫媽咪乜都加d入去先... 唔該你呀!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...