2014年7月31日星期四

吉卜力工作室場面設計手稿展 + 武 ‧ 藝 ‧ 人生 - 李小龍@香港文化博物館 (2014年6月5日 + 7日)


我 + Mr.T 都係宮崎駿粉絲~
返香港前已知香港有依個手稿展,咁當然唔可以錯過啦!
不過FB見好多人weekend 去,排隊買飛竟然超過一粒鐘......@@
反正地點喺沙田,我地緊係揀閒日去啦!!



是日閒日兼時間尚早人流好少,唔洗排隊已經買到票~


完全唔洗爭位影相!


高畑勳新作品"輝夜姬物語",looking forward~


人少可以慢慢行慢慢睇,唔洗迫餐死......


可惜手稿唔可以影相........




睇完大師級真跡,手痕既人都可以畫埋一份!


我和煤炭屎鬼.......



搵到我個嘜頭嗎?


睇完宮崎駿,發現樓上仲有個李小龍展覽喎!
李小龍係Mr.T 偶像...於是2日後我地再去"幫襯"......



依個展覽又係唔比影相! 
嘗試偷雞影李小龍出世紙副本...不過因為心虛手震宣告失敗.......



阿V露兩手"真功夫"! 哈哈~~~~


P.S. 香港文化博物館d冷氣真係好勁!! @@








8 則留言:

  1. 我星期日下晝去, 雖然買飛都唔駛排好耐, 但排隊影龍貓就排左成個鐘...不過睇完佢既手稿之後, 更加佩服佢既動畫制作, 即刻要買返隻千與千尋返屋企重溫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鍾意佢一褔波兒既彩色膠片,好繽紛好開心既感覺! (不過咁多套我最唔鍾意波兒! 聽聞波兒令佢地蝕咗好多錢.......)
      我自己最鍾意就係千與千尋 + 百變狸貓~ :x

      刪除
    2. 我最鍾意係龍貓同千與千尋呀! ::mm2291

      刪除
    3. 仲有Howl's Moving Castle 我都鍾意架~ <:-P

      刪除
  2. Hi, I really like your picture with totoro 龍貓 : )

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...