2013年9月17日星期二

阿V搗藥,Mr.T伐桂!


聽日就係中秋節嘞,
去年Mr.T畫咗"阿V奔月",
今年
阿V化身成玉兔去搗藥,
Mr.T就代替吳
剛伐桂! 哈哈~~~~

阿V近日忙於整月餅派比人!
99已經兩年無喺英國過中秋,
今年99返咗來英國,
早兩星期前99已經問我今年整唔整月餅,
叫我整埋佢果份.........


所以第一水就整比99! (另外仲有幾隻留返比自己 + Mr.T~)

上星期攞月餅返去比99,
剛啱99同朋友girls night in 喺屋企睇緊篤篤撐,
其中有位auntie 鍾意食豆沙月餅,
於是99叫我整盒豆沙月比
auntie
仲用咗
auntie 自製紅豆沙去整.......
所以99又話要多2隻豆沙月餅!


今年連一向似鬼妹多過似中國人既姑仔都話要月餅,
我唔想分幾次開爐,於是星期六晚一炮過整咗廿隻!

因為有白蓮蓉 + 豆沙2種餡; 又有朋友唔食蛋黃齋要餡.......
所以要分餡又要分有蛋黃無蛋黃~

開工前已先計好邊種月餅要整幾多隻........
點知一開工發現auntie 既自製豆沙無落油,
所以雪過後硬如石頭!
(後來99告知原來auntie 既自製豆沙係用來煲紅豆沙糖水,所以唔落油!)
幸好機智既阿V情急智生唸到解決方法~

先將部份auntie 既自製豆沙用好駛好用既Bamix 打碎,
再混入少許台灣罐頭紅豆沙(好彩我有存貨!)拌勻成豆沙餡,
終於可以順利開工嘞!
(阿V真係好醒目啊! 呵呵~~~ )



攪足一晚終於完成!



每盒當然唔少得Mr.T幅大作啦!


第二日星期日帶埋月餅約咗99 + 姑仔afternoon tea,
再約朋友比月餅佢地!



朋友客氣地回禮......
(我未來得切影相,已經比Mr.T鯨吞咗差不多一半!  photo _1282.gif)


其實我今年仲未整哂月餅架........
不過星期日落足一日雨,天氣突然一下子凍咗好多,
星期一朝早難以置信竟然只得5C!!
可能我冷親發燒了~~~~~
不過今日已經退燒,聽日要作最後衝刺整埋今年最後一水!

廣式月餅做法click here~


---------------------------------------

我大大大愛今年玉兔V既造型!
我想過咗中秋都可以成日見住依個公仔,
不過唔係中秋仲搗乜鬼野藥呢?


所以Mr.T將玉兔V改咗少少野........

印咗件top,咁我就可以成日對住佢嘞!



Mr.T仲手痕畫咗張玉兔銀行"100蕉"!


仲要印埋出來! 我有200蕉,唔知買到乜野呢?


祝大家人月兩團圓,有個開開心心既月餅節啊!  photo Smiling-Small.gif






Photobucket

17 則留言:

  1. 你99好幸福...我將來都想有一個好似你甘乖既心袍...好正!
    [版主回覆09/22/2013 04:36:37]Thank you 小車!
    [小車回覆09/18/2013 18:03:58]有你呢D新袍就唔驚

    祝MR & MRS T + MAC HAM HAM...中秋快樂~~~~~
    [版主回覆09/18/2013 17:46:45]哈哈~~~~ 好攪笑...因為我有好多有囝囝既blog友都同我講過類似既野- 希望第日有個好似我咁好既新抱.......不過佢妳全部同妳一樣都好後生+ 囝囝好細個!

    妳地而家就話想有個似我既新抱咯,到第日朗朗真係有咗女朋友老婆,妳就想佢變返細路仔嘞!

    回覆刪除
  2. 個afternoon tea完住係lunch既份量呀!!
    [版主回覆09/18/2013 17:35:40]依間afternoon tea 係我食過當中最大份夾抵食既! 喺百貨公司裡面既餐廳,坐得又好舒服

    回覆刪除
  3. 你真係好勁呀!整月餅連包裝都有!好掂!
    [版主回覆09/22/2013 04:34:57]Thank you 查太! 過獎嘞~

    回覆刪除
  4. 個包裝好得,你地超級有心機
    [版主回覆09/22/2013 04:34:05]Thank you Florence!

    回覆刪除
  5. 你好叻呀!看見個月餅好想吃一口!連包裝都做足!讚!
    [版主回覆09/22/2013 04:32:39]過獎嘞May! 多謝讚賞~

    回覆刪除
  6. 祝妳和Mr.T中秋節快樂!
    [版主回覆09/22/2013 04:31:33]Thank you Andrea!

    回覆刪除
  7. 正啊!不過,小心身體,吾好再舂藥喇! Happy mid autumn festival!
    [版主回覆09/22/2013 04:30:25]Thank you Jacqueline! 有心~ 已經好返哂無事嘞!

    回覆刪除
  8. 祝中秋節快樂,人月兩團圓!
    [版主回覆09/22/2013 04:28:05]Thank you mummy of two!
    [版主回覆09/22/2013 04:27:48]Thank you mummy of two!

    回覆刪除
  9. Mrs.T , 祝妳們中秋節快樂, 人月兩圓, 日日都好鬼happy
    [版主回覆09/22/2013 04:26:58]Thank you 安靜人!

    回覆刪除
  10. 你個月餅模有埋名,系邊處買?
    你好叻!整得好靚呀!
    [版主回覆09/22/2013 04:23:30]Thank you K!
    月餅模我係訂造既~ http://www.orangebakingstore.com

    回覆刪除
  11. 你地真係年年都好有心思呀! 親友收到實好開心呢~
    最鍾意每你Mr T都為你設計新造型!
    [版主回覆09/22/2013 04:17:44]Thank you!

    回覆刪除
  12. 中秋節快樂~~月餅整得好靓吖
    [版主回覆09/22/2013 04:14:00]Thank you LING!

    回覆刪除
  13. 阿V, 祝您們中秋節快樂!
    [版主回覆09/22/2013 04:14:23]Thank you Oi Ling!

    回覆刪除
  14. 阿V, 補充...須然我冇得試食,但係見到個月餅就整得咁靚,都係超水準,而且自己可調教甜度,食得健康, 您識唔識得整冰皮月餅,我個女學整冰皮月餅,最後冰皮月餅卒之去左堆田區,您真係叻!
    [版主回覆09/22/2013 04:13:09]多謝讚賞Oi Ling! 不過過獎嘞,其實月餅並唔係想像中咁難整~
    冰皮月餅我未整過,因為無家人朋友鍾意食,佢地都鍾意傳統月餅! 不過我知道冰皮月餅只係熟糯米做既皮,而且唔需要烤焗,所以我覺得唔會太難~

    回覆刪除
  15. Mr. & Mrs. T,
    祝你們中秋節快樂!月圓人圓事事圓.
    [版主回覆09/22/2013 04:09:22]Thank you Julia!

    回覆刪除
  16. 看你的BLOG真好開心,而且我從你的圖文菜譜中得到信心和滿足感。多謝你!你可否給我FB 既LINK,因為你而家都唔通知BLOG搬去邊,好擔心以後找不到你個BLOG啊。
    [版主回覆09/22/2013 04:08:50]其實暫時我仲未落實搬去邊! 依個星期好忙,我會喺關閉限期前通知大家搬去邊架嘞!

    回覆刪除
  17. 中秋節快樂呀!
    記唔記得我之前問過你包月餅問題?最後都有六、七成可以見人,可能未掌握得好好,應該都係包嘅手勢問題⋯⋯
    你d好靚呀!
    [版主回覆09/27/2013 23:12:02]多謝Florence! did you have a nice mid autumn?

    我記得妳問過月餅問題~ 包多幾年就會有進步架嘞! 多謝妳讚我整得靚~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...