2012年3月6日星期二

日本 - Toku Restaurant's Wafu Steak (和風牛扒)

 


剛過去既weekend 同Mr.T 去咗倫敦飲飲食食,
每次去親倫敦,
我地都一定會去位於Piccadilly Circus 既Toku Restaurant

每次去親Toku,我又一定會點佢地既Wafu Steak (和風牛扒)!!
今次亦唔例外......


不過我返到屋企仍然意猶未盡,決定來個老翻!

1. 肉眼扒或西冷扒一塊,用糖、味醂和萬字醬油醃1小時。
P.S. 我鍾意用油花分佈均勻既肉眼扒~


2. 細洋蔥1/4個切碎丁和蒜蓉少許,
燒熱油以中小火炒至軟身開始呈透明。(caramelized)


3. 加入糖、少許味醂和紅味噌拌成醬狀後試味,盛起備用。(如味道太濃可加入少許清水)






4. 燒熱油鑊將(1)
之牛扒隨自己口味煎熟,切成條狀上碟。


5. 煮滾醃牛扒的醃汁,淋在牛扒上。



6. 牛扒上放上適量(3)之味噌醬汁,灑上少許蔥花,以沙律伴碟即成。 




正版貨



翻版貨


 
 一係就唔翻,要翻就連沙律 + 碗飯都要翻足100分! 
下次再去Toku 點過第二樣咯~ 






 

20 則留言:

  1. 好高分嘅翻版!我覺你個舊steak厚身D...物超所值D~
    [版主回覆03/08/2012 10:25:46]我用既係Scotland Rib eye; 佢地用既係British Sirlon...size 差唔多大細,但價錢爭一截!

    回覆刪除
  2. 翻版貨正好多


    [版主回覆03/08/2012 10:23:42]Thank you Andrea! 我真心覺得自己個翻版仲加好味~

    回覆刪除
  3. 我最喜歡V版
    [版主回覆03/08/2012 10:22:10]Thank you Anne! 我真心覺得V版仲加好味~

    回覆刪除
  4. 嘩!! 翻版貨....翻版仲正 bor ^0^
    [版主回覆03/08/2012 10:20:40]Thank you 小白! 真心覺得自己個翻版仲加好味~

    回覆刪除
  5. 翻版仲靚啦 !!!!!!!
    [版主回覆03/08/2012 10:19:38]Thank you Katie~ 唔係自己讚自已...我真心覺得我個老翻仲好味!!

    回覆刪除
  6. 你呢個老翻好掂呀!
    [版主回覆03/08/2012 10:19:04]Thank you 查太~ 唔係自己讚自已...我覺得我個老翻仲好味!!

    回覆刪除
  7. 100%
    [版主回覆03/08/2012 10:18:02]多謝月兒!

    回覆刪除
  8. haha,翻完仲令左wor!!
    [版主回覆03/08/2012 10:17:43]Thank you Yvonne! 我真心覺得自己個翻版仲加好味~

    回覆刪除
  9. 個翻版好得~自己翻到就可以隨時煮黎食la~~正!!!^^
    [版主回覆03/08/2012 10:16:55]Thank you 花菈~ 我真係覺得自己整既version 仲好味! 我唸以後我去toku 唔會order 依個咯~

    回覆刪除
  10. 翻版靚D喎!
    [版主回覆03/08/2012 10:15:46]多謝雀后!

    回覆刪除
  11. 翻版重靚過正版!叻!
    [版主回覆03/08/2012 10:15:21]Thank you clara!

    回覆刪除
  12. 好正呀! 看到都流口水.
    [版主回覆03/08/2012 10:15:05]Thank you daisy! 好易整架咋,妳都試吓啦~

    回覆刪除
  13. Wa! Excellent. I like V version.

    Peggy
    [版主回覆03/08/2012 10:14:35]Thank you Peggy! i honestly think my version's better~

    回覆刪除
  14. 好味美 !!
    [版主回覆03/08/2012 10:14:02]Thanks Mag!

    回覆刪除
  15. 妳個碟好似juicy啲喎, 勁!
    [版主回覆03/09/2012 07:32:04]Thank you Lewi! 我果份的確係juicy 好多,因為我用肉質較靚既蘇格蘭牛肉,而且我用既部位唔同~

    回覆刪除
  16. Yours look super nice! Let me try toku restaurant when i go to london next time. =)
    [版主回覆03/09/2012 07:07:35]Thank you very much Candy!

    回覆刪除
  17. 糸呀我會好快整. 昨天買左味啉, 不過唔知邊到買紅味噌??
    中式唐貨商店有沒有得買? 如果無, 可以用甚麼代替?
    [版主回覆03/09/2012 07:06:39]Daisy 妳都住喺英國架?

    我依邊有中超都有紅味噌賣呀,不過唔係間間都有囉~ 如果妳買唔到紅味噌的話,我唸妳可以試吓用中式磨豉醬!

    回覆刪除
  18. 我住近 Cambridgeshire, 來到英國剛好5年.
    最近中超 cambridge (不過太細,太窄, 唔鍾意去),
    多數去 Sandy (中興行) 或者 近London 榮業行).
    待我下次試下找.
    [版主回覆03/10/2012 10:46:34]OIC! 我住Glasgow,依邊d中超有大有細,仲有間勁大泗和行,我就係喺泗和行見到紅味噌架嘞~

    回覆刪除
  19. 睇到都覺得好味!
    [版主回覆03/11/2012 07:32:00]Thank you 為食鬼!

    回覆刪除
  20. Great cook
    [版主回覆06/28/2012 04:18:52]Thank you gigi! im flattered~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...