2012年3月31日星期六

早來的復活節快樂! (附食譜做法)



我知道係早咗成個禮拜,
不過我下星期可能無時間整蛋糕,
就算有時間整,整完未必有時間準時出post......
不過我又好想整依個蛋糕喎!
咁不如早d整啦~
早一星期咪一星期囉,
而且Mr.T 今個weekend 返來又有得食,
早,永遠都好過遲!

因為我唔鍾意食朱古力,
所以唔鍾意食傳統復活蛋~
過去2年復活節我分別整咗茶葉蛋 + 茶燻蛋來應節,
不過Mr.T 話太血腥!

今年唔整蛋,改整溫馨feel 蛋糕啦~

整依隻蛋糕好快搞掂,
因為佢好鬼細隻,非常迷你......



咁細隻我今次唔玩唧花嘞,唔洗唧花自然快手好多啦!


其實依個迷你復活節蛋糕同我平時做既忌廉蛋糕做法一樣,
不過因為蛋糕模細材料份量少咗,
為方便自己 + 方便大家,
依篇記一記低材料減少後既份量,
以後唔洗次次整都要計過哂比例嘛!



1. 用11cm 蛋糕模做一個迷你海綿蛋糕 (分蛋法):
 

A. 預熱焗爐180C; 蛋糕模用牛油紙墊底。
B. 蛋白和蛋黃各1.5隻分開。C. 蛋黃加入幼砂糖5g打至發白變稠。
D. 蛋白置大碗內,加入鹽0.5g和塔塔粉少許打先至啤酒泡狀,加入幼砂糖25g打至乾性發泡。
E. 將(D)分3次加入(C)中用膠刮拌勻。F. 低筋麵粉25g分3次篩入,每次篩入後用膠刮輕手拌至完全無粉粒,再下其餘麵粉。G. 小碗內牛奶和菜油各8g,雲呢拿精油數滴一同拌勻。H. 將一小匙(F)麵糊加入(G)內略略拌勻。
I. 再將(H)倒回(F)中用膠刮完全拌勻。
J. 將混合物倒入蛋糕模內,輕輕左右搖勻。
K. 放入焗爐中層烤10至15分鐘,測試蛋糕熟後取出倒扣在蛋糕架上待涼。



2. 蛋糕涼後打橫切半,忌廉打起,塗抹在兩層蛋糕中間 + 蛋糕表面。



3. 隨意裝飾蛋糕。

介紹一下今次用來裝飾既材料 + 用具......



Model們 + 0靚模們~


好開心今年平價買到彩色復活雞仔!
(依盒其實有8隻雞仔,空咗果2隻係黃色,開工去~~~~~)
舊年喺John Lewis 第一次見類似既粉紅、粉藍 + 粉綠復活雞仔,
不過價錢貴到嚇死V!

唔記得幾錢,只記得貴到我買唔落手!!
雖然依盒無粉綠色,不過價錢平補返數啦!

不過最後完成品無用到粉紅 + 粉藍雞仔,
因為效果麻麻地...留返出年啦!



返到屋企先搵到舊年買咗大盒復活雞仔!
不過唔緊要,反正依班model 年年復活節都會出場,
而且佢地經常發生工業意外(人為既!),報銷率相當高......



好似依位仁兄咁,因為我一時手軟令佢誤墮sink 盆......
多d咪當後備囉!


復活節有雞,當然仲要有蛋......


買材料時只大約構思咗點裝飾個蛋糕,
左派果包Smarties 睇唔到裡面d蛋咩樣,索性2包買哂!



不過拆開包Smarties,發現佢地唔多似蛋......
最後決定採用右邊果包~



今次蛋糕細,所以選用細細粒但顏色鮮艷如紅寶石既redcurrant,
(紅加侖子 / 紅漿果)



塗抹忌廉後周圍貼上三色捲捲朱古力碎;
蛋糕面先用redcurrant 邊,裡邊再鋪上杏仁片,
再放上彩色朱古力蛋 + 雞仔......
基本上蛋糕已經完成咗!


不過我姿整要加埋個message 糖牌!
本來想整朱古力牌,不過咁細個牌用朱古力比較難寫字,
於是改用fondant 來整~


又出動我套餅乾印字組,真係好洗好用!




再用"金色三寶"來裝飾吓個糖牌!



先用食用金色色素筆將字上色;



再貼上金色米紙星星;



最後灑上金色食用金粉...搞掂!
(糖牌最好預早先做,等佢有時間風乾變硬~)


Ta-Da~
Happy Easter everyone! Photobucket







Photobucket

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...