2012年3月17日星期六

印度 - V記正宗印度咖喱羊肉配茴香籽薑黃飯



來咗英國十幾年,
梗有一間喺左近既印度咖喱從來都唔係我杯茶! 
我唔係唔鍾意咖喱,但又唔會話係鍾意果隻,
不過間唔中條咖喱筋會突然戚起......

咖喱係一樣好奇怪既食物,
突然想食咖喱既時候,係一定要食咖喱先止到條癮! 
其他野無可代替!!

我就緊係唔係印度人啦......
我之所以話叫做"正宗印度咖喱" ,
係因為我唔用超市現成咖喱汁!

自己煮咖喱from scratch  難唔難 / 麻唔麻煩呢?
一d都唔難; 亦唔麻煩......


只係材料大陣象d囉!! 

超市現成樽裝咖喱汁固然好方便,
不過當我想食咖喱既時候,
完全唔入流既超市現成咖喱汁味道根本無辦法滿足到我!
食咖喱就要食印度餐廳既正宗口味!! 


雖然喺英國出街食印度咖喱,
或叫印度咖喱外賣好方便亦唔貴,
不過喜歡煮野食既人,
可以煮出一個用料正宗,十足十餐廳味道......
甚至比餐廳煮得更好味既正宗印度咖喱,
味蕾上既滿足感 + 心理上既成功感,
可謂係雙重享受呢! 


先同大家介紹一下做正宗印度咖喱既材料 + 香料......







印度人煮食用既酥油(Ghee)~
係去除咗水份 + 雜質既精煉牛油,
常溫下會凝固,由於無水份,唔需要冷藏都可以保存一段時間~
P.S. 千其唔好同做酥皮既起酥油(shortening)混淆喎! 兩樣野來架!!





一大咋香料.......


經過我網上大輪research + 諮詢過印巴籍朋友後,
得出以下結論......




由左起......

- Cinnamon 玉桂 (原條或粉狀佳可!);

- Ground Cumin 小茴香粉;

- Ground Coriander 芫荽籽粉;

- Ground Turmeric 薑黃粉;

- Garam Masala 印度綜合香料;

依咋可以話係煮正宗口味印度咖喱最基本必備既香料~ 





由左起......

- Bay Leaves 香葉;

- Cayenne 紅辣粉;

- Cardamom Pods 小荳蔻;

- Ground Fenugreek 葫蘆巴籽粉;

依咋香料比較屬於"增加風味"既作用~
我research 參考咗大量印度咖喱食譜,
發現用依咋香料來做咖喱佔既比例較少!
(當然都要顧及咖喱有好多唔同種類,用既香料組合亦唔同~)

咁係咪即係可有可無呢?
我又覺得唔係喎!
一係就索性唔好整,要整又要正宗就梗係最好有埋啦!! 





新鮮材料: 薑、蒜頭、洋蔥、芫荽、青辣椒仔 + 檸檬(或青檸)



正宗印度咖喱羊肉


1. 羊腿肉約300g,洗淨切成每塊約3cm 的大丁備用。


2. 中洋蔥1個切碎丁; 青辣椒2隻切片備用。 





3. 薑和蒜頭各30g; 小荳蔻2粒、玉桂枝約3cm和香葉2片,用chopper 打成蓉備用。





4. 鑊下ghee 大火燒熱,加入羊肉丁煎至表面微焦鎖住肉汁。
P.S. 煎羊肉丁時,每塊肉要盡量分開不要重叠,否則會產生"蒸"既效果出水,做唔到微焦鎖肉汁依點! 如果肉份量較多,可分開數次來煎~  


5. 炆鍋中加入以中火ghee 燒溶,下(3)慢慢炒香及變微黃(小心炒燶啊!)


6. 加入洋蔥丁炒軟; 加入羊肉丁兜勻。


7. 莞荽籽粉2茶匙、薑黃粉和紅椒粉各1.5茶匙、小茴香籽粉、Garam Masala 和葫蘆巴籽粉各1茶匙加入鍋中,和羊肉一同炒勻至釋出香味。


8. 加入清水200ml、罐頭蕃茄1/2罐(壓爛)、青辣椒碎、羊肉精1塊(可用雞精代替)和紅糖2湯匙,拌勻以大火煮滾。


9. 蓋上鍋蓋轉小火炆煮1小時至羊肉軟腍 。(炆煮時間中要攪拌沉底的材料,小心煮燶!)


10. 咖喱煮好後試味,加入原味乳酪(yogurt)80g拌勻上碟。





11. 灑上新鮮切碎芫荽和少許檸檬汁即成。



茴香籽薑黃飯 (Basmati Rice with Turmeric and Toasted Fennel Seeds) 




Basmati Rice (印度香米)、Fennel Seeds (茴香籽)、薑黃粉和Pilau Rice 香料


 


依樽pliau rice 香料既成份已經包括咗大部份上面做咖喱既香料:
紅甜椒、決明子、小荳蔻、薑黃、丁香、香葉、茴香籽、鹽 + 黑胡椒~
大家可以作為參考自行溝出配方!


其實煮薑黃飯既香料配方有好多,
有d甚至簡單到只用薑黃粉 + 番紅花(saffron),
而且薑黃飯大都係配搭咖喱撈汁來食,
所以雖然我著重正宗口味,
但我個人認為煮薑黃飯用既香料並唔需要太執著!

雖然樽綜合香料裡面已含有薑黃 + 茴香籽,
不過我既薑黃飯係比較fancy 既煮法! 
所以會另外再加薑黃粉 + 烘香過既原粒茴香籽~




1. 白鑊烘香茴香籽(Fennel Seeds)。





2. 洗淨印度香米,鍋中下1份米和2份清水,灑上適量薑黃飯香料、薑黃粉和茴香籽。


3. 略略拌勻一下,大火不要蓋鍋蓋煮滾。


4. 待水大滾後以最小火保持微滾,蓋上鍋蓋焗煮約8分鐘,期間不要搞動米飯。






5. 直至飯吸收所有水份,熄火開蓋散去蒸氣後即成。





咖喱羊肉配上薑黃飯和poppadums,絕對印度風美味既一餐! 





但美味既代價係...之後要靠佢癖咗廚房陣咖喱味! 









 

20 則留言:

  1. WA@@好多材料
    我唔係好中意食印度咖哩,不過好佩服你可以用咁多野整一味餸
    [版主回覆03/18/2012 05:29:35]咖喱我間中先會想食,不過自己識整感覺都唔錯!

    其實d香料整其他野都用得著,所以買定都無壞!

    回覆刪除
  2. Mr.T無得食呢餐...會唔會渣型㗎?

    Mam vs food D食物唔係到到都有㗎...我有陣時都睇到流曬口水
    [版主回覆03/18/2012 05:26:32]老公今日返咗來! 佢叫我聽日再整咖喱比佢食~

    回覆刪除
  3. 嘩,妳買齊咁多香料,勁呀!
    [版主回覆03/19/2012 07:15:48]有部份香料我本身已經有架嘞! 有d香料唔止可以用來整咖喱架嘛~

    回覆刪除
  4. 好勁呀 !!!!!!!!! 好想食呀 ^^
    [版主回覆03/19/2012 07:10:09]Thank you Katie!

    回覆刪除
  5. 勁!!! 好似去餐廳食咁~~
    呢個..gardenia 香薰係味掂!?
    [版主回覆03/19/2012 07:09:28]過獎嘞小白!

    個gardenia 香薰係花香味來~

    回覆刪除
  6. Mrs.T 真係好佩服你對食物味道的堅持, 讚!!!
    個咖哩有內涵又有外表, 冇份食都覺得美味^^
    [版主回覆03/20/2012 21:44:43]多謝花菈讚賞! 一係唔整,要整就盡量try my best 嘛~

    回覆刪除
  7. 介紹得好詳細,我一定會試試
    [版主回覆03/20/2012 21:43:17]快d試吓啦! 鍾意食咖喱既人一定會鍾意依個~

    回覆刪除
  8. 辣嘢我唔啱
    [版主回覆03/20/2012 21:42:37]下次我示範一個唔辣既印度咖喱!

    回覆刪除
  9. 單睇調味料,已經唔簡單,不過,相信係好香好香既一道菜式
    [版主回覆03/20/2012 21:42:02]依個係調味料多,但並唔難煮啊! 煮好真係好香呢~~~

    回覆刪除
  10. 你真系劲厉害 ! 能够吃你煮的东西的人真的很幸福!
    [版主回覆03/20/2012 21:41:10]過獎嘞美茜! 依個係材料多,但唔難整啊~

    回覆刪除
  11. 妳既印度咖哩賣相好靚,雖然我唔食得辣都想食
    [版主回覆03/20/2012 21:37:31]Thank you Andrea! 下次我示範另一種唔辣既咖喱~

    回覆刪除
  12. 睇見都流口水啦
    [版主回覆03/20/2012 21:36:31]Thank you Jenny!

    回覆刪除
  13. Hihi~ 你係我其中一個super like 既yahoo blog 友泥嫁
    [版主回覆03/20/2012 21:35:57]妳好啊June! 歡迎妳~

    回覆刪除
  14. 撈飯一流
    [版主回覆03/20/2012 21:32:45]或者沾naan bread!

    回覆刪除
  15. 勁正! I wanna go for a curry now!
    [版主回覆03/20/2012 21:31:40]Thank you Stella!

    回覆刪除
  16. wow! 你地以後咪唔洗出去食咖喱? 你好勁呀! But the curry smell will last for a long time~~
    [版主回覆03/28/2012 12:24:07]過獎嘞bobo~ 雖然我都覺得自己整既咖喱好正! 不過我唔勁!

    我偷懶唔想煮但又想食咖喱時咪出去食囉!

    咖喱味真係好勁!! 好彩我個scented candle 幾勁幾癖味~

    回覆刪除
  17. 你好, 煮出黎個樣好漂亮! 我有d問題想問, 我未煮過咖哩, 但好鐘意食. 係網上搵食譜, 見到你煮既好漂亮, 所以好想試下. 請多多指教! 係唔係用左garam masala, 唔使再用其他咖哩粉? 而且, 200ml水夠煮1小時? 唔使再加水? thx!
    [版主回覆04/04/2012 03:38:28]你好~ 係呀,用咗garam masala 唔洗再用其他咖喱粉架嘞! 我依個份量都係用200ml 水,仲有半罐罐頭蕃茄嘛,煮時用小火去炆,而且我用Le Creuset 來煮咖喱,依種煲好鎖水,所以唔洗再加水~

    睇返你個煲夠唔夠鎖水啦,反正隔一陣就要搞吓佢,如果你發現太乾咪自行勺量加少少水囉!

    希望幫到你啦! happy cooking~

    回覆刪除
  18. Thx! 若想用新鮮番茄,用約幾多個呢?
    [版主回覆04/08/2012 07:19:54]依個要睇吓你用咩蕃茄+ 蕃茄既大細...好難講果喎....

    回覆刪除
  19. 第5點中下(2)係指?洋蔥係第6點,青辣椒片係第8點。thx!
    [版主回覆04/08/2012 07:18:45]第5點中應該係(3)! 我打錯咗~ 唔該哂你提醒! 其餘洋蔥 + 青辣椒片係啱既~

    回覆刪除
  20. THX! 試煮了, 很好味啊. 我想問是否煮羊所以要煮1小時, 若我改為雞或牛, 要煮幾耐? 另外, 你有沒有vindaloo既正宗食譜? 我太太喜歡勁辣!
    [版主回覆04/13/2012 09:53:36]咖喱一定要slow cook 肉先夠入味 + tender 架,所以改雞牛最少都係要1粒鐘! 越煮得耐就越好味~ 想快可以改用高速煲,不過要預咗一定無咁好食~

    其實今次係我第一次煮咖喱,我未煮過vindaloo,不過你可以睇吓依個食譜啱唔啱你太太口味!

    http://www.currydishes.com/indian-recipes/chicken-vindaloo-curry.html

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...