2012年5月15日星期二

買少少本週精選 (2012年5月13日)

剛過去既weekend Mr.T返來Glasgow,
所以我唔洗南下!
星期日天氣好差
完全唔想出街, 
本來想留喺屋企二人世界......
不過現成大力咕喱Mr.T 喺度,
機不可失捉咗佢去各大超市入日用品!

第一站先去Home Bargains 搬廁紙洗衣粉柔順劑等等,
 
廁紙洗衣粉柔順劑依d野唔洗影啦!
因為重點係 - 我喺
Home Bargains 搵到2樣正野!! 


第一正: 
ecoChef環保砧板



返香港時喺工展會V媽媽送咗塊38cm x 28cm
Epicurean環保砧板比我($3xx),
美國製既Epicurean 係用壓縮木纖維造成;
而依塊型仔黑色英國製既ecoChef 係用壓縮卡紙板造成
不過攞上手質感 + 實質用起上來,感覺完全一模一樣!
兩者同樣聲稱防菌防霉防臭防污漬,而且洗後即兩者樣即抹即乾,
兩塊一樣咁好用!! 


依塊
ecoChef 比我塊Epicurean 細d,只有30cm x 24cm~
拔......Home Bargains 只賣£2.99! 
(相同size Epicurean 喺英國網上店要£22呢!! )


 
BB cream 暫時喺英國仍然算係新產品,唔似得香港咁多選擇,所以只要見到有都會買來試吓!
睇吓邊隻最啱自己......


 
之前買咗Garnier 既
BB cream,試用後感覺一般,
個人覺得太濕,吸收得好慢~



今次比我見到依隻 - 第二正: Pure BB cream
雖然我仲未開來用,不過個價錢已經好靚!
Garnier 無減價要£9.99 each,減咗都要£7.XX;
不過依枝Pure 只需
£1.99! 
(希望會好用啦!!)對以上兩樣野有興趣既英國網友,
快d去
Home Bargains 分店走一轉嘞~~~ 


因為就快搬去南下一段時間,
所以南下會去各大超市探吓路點吓貨(睇吓有咩賣!),
不過so far 我覺得南下中超無一間正過Glasgow 既中超!
洋超就仲加衰!
e.g. 南下大部份聲稱24hrs 既Tesco or Asda,
實質並非開足24小時! 星期日仲過份到4pm 就關門大吉......
 
蘇格蘭邊係咁架 - 話明24小時真係開足24小時!
(咁鬼懶~ 難怪英國經濟咁差咯.......
)

好掛住Glasgow 既中超!
走咗轉中超入辣椒油 + 蝦醬......




來咗英國咁多年,終於第一次買到鯪魚肉!
雖然依隻越南入口既鯪魚肉係原條魚柳要自己打蓉,
不過有得賣已經好滿足!!
(希望佢地會繼續keep 住入貨啦!!!!)



 
一直好想整腐皮卷 + 鮮竹卷~
 不過中超賣既兩種腐皮...... 
一種係急凍既,好大張一次一定用唔哂,但解咗凍又唔可以再雪返;
另一種係乾既腐竹,買過幾次未整已經碎鬼哂好難儲存! 




今次買到依隻軟身豆腐皮,唔洗雪又唔會碎,
終於可以開工咯~~~~ 






另外想推介依隻Whittard 既Pink Lemonade 茶粉!
喺店裡面試過,即時愛上咗~~~ 
熱水凍水沖都得!
我飲既係冰凍vision~ 
好正既夏天消暑飲品! 







Photobucket

7 則留言:

  1. Pink Lemonade 影埋成品麻...
    [版主回覆05/17/2012 01:16:47]罐茶粉我都未開.....我覺得依罐野最好凍飲,而家天氣未夠熱飲凍野啊!

    回覆刪除
  2. Pink Lemonade 茶粉個罐好靚~~
    [版主回覆05/17/2012 01:15:22]妳返來英國時又買返罐返去!

    回覆刪除
  3. 係呀!SUMMER嘅時侯, 24HRS 嘅TESCO係星期日關4PM, 不過個陣又真係星期日都24HRS....都5知點解係貢.....呢度有間好大嘅WING YIP, 都好多野買架.....你下次可以叫MR.T車你去呀....仲可以去榮華飲埋茶TIM...
    [版主回覆05/17/2012 01:14:25]我去過榮業行,但我都係覺得Glasgow 泗和行好d!

    回覆刪除
  4. WINTER個陣又真係星期日都24HRS
    [版主回覆05/17/2012 01:13:34]Winter? 冬天係咪只星期日先開24小時?? 因為我肯定就算冬天佢地都唔係7日開足24小時! (我聖誕返香港前喺Birmingham 住咗一陣~)
    對我來講好似蘇格蘭咁唔理冬天夏天都開足7日24小時先有資格叫做24小時超市!

    回覆刪除
  5. Pink Lemonade 茶粉!?? 好有興趣試啵
    but hk 應該冇得賣....
    [版主回覆05/17/2012 01:08:49]香港有Whittard 既茶賣架! 我見有台灣人去香港買咗好多,不過詳細邊度有得賣我就唔知~ 再唔係上佢地官網全世界送貨!

    回覆刪除
  6. 原來蘇格蘭既24hours超級市場(Tesco etc)真係開足24hrs架 超好 ^^
    因為我你Manchester住了多年超討厭d聲稱24hrs 既supermarket實質並非開足24小時! 星期日仲過份到4pm 就關門... 我仲以為全英國都係咁 (因為之前我住係Wales都係咁)
    [版主回覆05/24/2012 06:39:41]係呀! 總之蘇格蘭既24小時Tesco Extra + Asda 都係24/7,全年真係得聖誕新年果2日唔開 + 平安夜除夕早收,其他日子唔理冬天夏天都係開足24小時架! 所有我初時喺Birmingham 見到果d所謂24小時超市真係O哂咀!!

    回覆刪除
  7. :+:+:涼粉子:+:+:2012年5月30日 上午2:39

    我先排都O係泗和搵到鯪魚柳丫~~~一包有5塊....分左幾次整唒了~~超開心~!!
    [版主回覆06/01/2012 20:22:05]英國間間中超d貨都唔stable 架啦......
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆05/31/2012 22:14:56]好似唔同牌子的...一包有5大塊...好似係6鎊定係8鎊咁上下~~不過泗和D貨好唔STABLE, 希望下次去時仲有貨啦~~
    [版主回覆05/31/2012 18:55:48]我喺Glasgow 既中英行買,原來泗和都有入貨! 係咪同我包一樣牌子架?
    我包得3塊,仲有2塊未整~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...