2012年5月15日星期二

Mr.T's Seal of Approval 焗豬扒飯 - 2012年5月12日 + 一個人開飯 - 2012年5月14日 (附食譜)

Mr.T去南下做野前,weekdays 我多數會煮飯,
Weekend 就出街食;


自從Mr.T去咗南下做野依大半年,
少咗好多機會煮野比佢食,
所以如果佢weekend 返Glasgow,
最少我都想煮一餐比佢食~



剛過去既星期六(5月12日)整咗Mr.T 最鍾意既焗豬扒飯!

Mr.T早咗返來,仲未開得飯......

 
好彩有大盒星期五晚我半夜口痕整既雞絲大蝦沙律比佢頂住檔!






雪櫃有包碎cheddar cheese 就快過期,
今次加埋芝士去焗個豬扒飯,果然香好多呢~~~ 



Speaking of cheddar cheese......


 
早幾日喺FB睇到依張相!  (Source: Parker Lim)





依餐除咗有芝士焗豬扒飯,
仲有蕃茄薯仔湯 + 炒Spring Greens~





睇吓Mr.T 依餐食得幾滋味! 

蕃茄薯仔湯食譜click here~

雞絲大蝦沙律食譜click here~ 
焗豬扒飯食譜click here~ 


 
Mr.T同蔬菜有仇!
我而家咁少煮飯比佢食,
無皇管更加唔洗旨意佢會自動乖乖地食菜......

所以每次同佢傾電話,
我都會用"囉嗦催眠法"叫佢...唔食菜都要食生果!
仲要佢比證據我睇......







算佢啦!
  

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



2012年5月14日一個人一餸一湯開飯: 酸辣湯 + 蜜糖豆炒魚鬆



酸辣湯又香又辣又酸好惹味 + 好開胃! 
每樣材料少少煮埋有一大鍋......



今日揼兩包烏冬麵落去滾兩滾,快手又美味既一餐! 


終於第一次買到鯪魚肉!

有好多要用鯪魚肉煮既菜色我都好想整~
炸鯪魚球、煎魚餅、煎釀三寶、生菜魚肉湯,老少平安......




最後決定老翻V媽媽既蜜糖豆唐芹炒魚鬆!
可惜今次買唔到唐芹,
不過可以喺蘇格蘭食到炒鯪魚鬆我已經好開心咯! 呵呵~~~


酸辣湯食譜click here~

蜜糖豆炒魚鬆
食譜click here~ 






 Photobucket

12 則留言:

  1. 你個一個人晚餐都好吸引...Mr.T有無流曬口水啊?
    [版主回覆05/17/2012 00:53:59]我一個人都要食飯架嘛! Mr.T 好恨飲酸辣湯,叫我遲d一定要整比佢飲~

    回覆刪除
  2. 加大碼焗豬扒飯,好吸引呀
    [版主回覆05/17/2012 00:42:05]Thank you VIVI!

    回覆刪除
  3. 睇到心郁郁想食啦...
    [版主回覆05/17/2012 00:41:00]咁妳又整啦月兒!

    回覆刪除
  4. 妳整既焗豬扒飯好正呀
    [版主回覆05/17/2012 00:39:48]Thank you Andrea!

    回覆刪除
  5. 焗豬扒飯都比妳整到咁靚
    [版主回覆05/17/2012 00:39:16]Thank you Carlo!

    回覆刪除
  6. 你真係好,一個人食都煮,比著係我,我都會煮,不過係公仔麵囉!!
    呀,上之煮左你個檸檬雞翼,真係無得頂,而家次次買親雞翼,有一半都一定會煮檸檬雞翼。期待你嘅食譜呀!
    [版主回覆05/17/2012 00:38:45]以前大學自己一個人住都會自己煮飯食架啦! 一個人我唔會出街食,而且我覺得自己煮得好食過出街; 公仔麵我又唔好...最重要係我ENJOY 煮野食!

    回覆刪除
  7. Hi Vi,

    Wow, all dishes are delicious!
    I love them

    Peggy
    [版主回覆05/17/2012 00:33:54]Thank you Peggy!

    回覆刪除
  8. 個豬扒真係好吸引!
    喺馬來西亞我仲未發掘到有鯪魚賣
    多謝妳嘅分享!!
    [版主回覆05/17/2012 04:54:45]Thank you Zoe!

    我唸就算妳搵唔到鯪魚,馬來西亞都應該有好多其他魚類可以代替鯪魚~ 妳可以試吓用一d比較meaty 既魚~

    回覆刪除
  9. 緊張大師-小女人2012年5月16日 下午5:27

    我鐘意你整既雞絲大蝦沙律...唔好好味,焗豬扒都好掂好掂,難怪Mr,T食到讚不絶口.但我覺得好多男人唔鐘意食菜,我家的又係一模一樣,在外出話菜洗唔乾淨唔食,回到家我話食多些啦我洗得好乾淨架,佢可以回我話:你鐘意食我留番俾你食啦......!!!
    [版主回覆05/18/2012 16:49:18]過獎嘞~ 我自己本身都好鍾意食野 + 煮野食,煮時 + 食時同樣enjoy~
    [緊張大師-小女人回覆05/17/2012 20:38:39]咁我唔客氣啦,你人又靚又本事仲可以整咁美味既菜式,Mr.T 好幸福呀,我老公佢把口好甜呢
    [版主回覆05/17/2012 19:08:16]多謝讚賞!
    你鐘意食我留番俾你食啦 <//// 妳老公好醒目!!!

    回覆刪除
  10. 雞絲大蝦沙律...焗豬扒飯....酸辣湯烏冬.....見到都流口水..哈哈.....
    [版主回覆05/19/2012 16:28:27]我未食野…我都好肚餓流口水! =P

    回覆刪除
  11. 你 d "囉嗦催眠法" 好勁呀! MR T. 逃唔過你法眼
    [版主回覆05/19/2012 16:24:30]佢應承得我會乖乖食水果就要whatsapp 證據比我睇!

    回覆刪除
  12. 睇都覺得個豬扒飯好正啊
    [版主回覆06/07/2012 05:38:52]Thank you 其美!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...