2012年5月31日星期四

自戀系列 (2012年5月29日)

 

好鍾意~ 好好好鍾意~~~  
今次真係多謝哂Blog 友Joanna 既幫忙! 



實在太太太鍾意老公畫比我依個嘜頭~ 決定要用依個公仔整隻咖啡杯,實行日對夜對!




老公都好鍾意畫比佢自己既招牌! 佢又話要一隻......
 



就一人一隻啦! love em~ 


我比Mr.T 自戀狂,一隻咖啡杯唔夠喉! 



要整埋個環保袋!  





仲要再加條桃紅色圍裙!!  
樣樣都好鍾意啊~~~~~~~ 





前日收到貨好開心~ 即時用新袋去買餸! 
個袋夠哂大質地又好好,裝到好多野架!!



買完餸返去歎杯茶! 



I LOVE MYSELF!  
如果搵日.......

 

我將依咋野......

 

同埋依咋野...一次過放哂上身,
唔知會有咩效果呢? 




最後多謝Joanna 送比我既禮物啊! 






Photobucket

17 則留言:

  1. 好可愛!
    [版主回覆05/31/2012 19:34:26]Thank you chumama! 每樣我都好鍾意~

    回覆刪除

  2. [版主回覆05/31/2012 19:33:47]

    回覆刪除
  3. 真係樣樣嘢都有妳嘅嘜頭喎!
    [版主回覆05/31/2012 19:33:39]

    回覆刪除
  4. 樣樣野有自己個嘜頭, 真係好得意喎 ! 好cute呀 !
    [版主回覆06/01/2012 19:36:30]Thank Helen! 打哂嘜頭印...咁就唔怕比人偷我野啦!! 哈哈~~~

    回覆刪除
  5. 好靚呀
    好羨慕
    [andrea回覆06/01/2012 22:19:44]ok
    [版主回覆06/01/2012 20:59:25]唔洗send 住,等佢得閒幫妳畫先啦!
    [andrea回覆06/01/2012 19:48:21]係呀~~我而家都係想Mr.T畫我profile 果張相
    我應該點send俾你?
    [andrea回覆06/01/2012 19:43:28]我會耐心等Mr.T 畫個靚既比我
    [版主回覆06/01/2012 19:34:46]Thank you Andrea!
    我仲記得爭妳個公仔架! 不過Mr.T 今日啱啱接手新office,等佢一得閒d我就叫佢開工畫個靚既比妳~

    回覆刪除
  6. 靚呀!
    [版主回覆06/01/2012 19:33:30]Thank you 愛SHI!

    回覆刪除
  7. 《Ka MaN 日記》2012年5月31日 下午4:37

    全部都好靚吖....
    [版主回覆06/01/2012 19:33:10]Thank you Ka Man!

    回覆刪除
  8. 如果你全部放曬上身,d人會問你依個公仔係邊到買囉..
    因為真係幾 cute呀!!!
    [版主回覆06/07/2012 05:33:06]自己撈稿,有錢都買唔到!
    [ok回覆06/04/2012 10:50:59]
    我們係有童真姐..我自己都會用同著有鬆弛熊的衫同銀包架..自己喜歡就好了..
    而你只係用自己的logo姐..
    [版主回覆06/01/2012 19:32:53]我唸應該無人會夠膽同我講野! 因為佢地會覺得我係黐線既!!

    回覆刪除
  9. 全部都好靚吖 I like it.

    Peggy
    [版主回覆06/01/2012 19:32:08]Thank you Peggy!

    回覆刪除
  10. 真係可以出自家品牌
    [版主回覆06/01/2012 20:52:34]其實...已經出咗嘞!

    回覆刪除
  11. 環保袋夠晒大...好裝野
    [版主回覆06/07/2012 05:31:11]依個真係裝到好多野!

    回覆刪除
  12. 緊張大師-小女人2012年6月1日 下午5:19

    第一:你老公畫得咁靚既,好叻第二,你整一件T恤咪好貴,嘩~~~第三你咪要印好多標籤....但老實講真係好靚好靚,我挺喜歡白色環保袋,一個貴唔貴呀,我都想要一個有你靚樣既袋呀,如果唔貴可否替我訂幾個我用來送家人同朋友
    [版主回覆06/07/2012 05:30:40]第一: 代Mr.T 多謝妳讚賞啊! 第二: T shirt 係我地自己印架! Mr.T 喺FB有個網頁接order 幫人畫人像公仔,額外收費可以印埋T shirt~ 第三: 今次依咋杯袋圍裙係喺朋友工作既公司訂造,我只係email 個公仔比朋友啫!

    個袋£6 each~ 不過妳想要我個嘜頭? Mr.T 可以幫妳設計妳自己個嘜頭果喎! please leave private cm for more information~

    依度有樣本睇: http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/81758
    http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/81808

    回覆刪除
  13. 真係又靚又得意...睇到流口水添
    [版主回覆06/07/2012 05:05:39]哈哈~~~ 依咋野唔食得果喎!

    回覆刪除
  14. 真係好靚!
    [版主回覆06/07/2012 05:04:36]Thank you Kitty!

    回覆刪除
  15. 真系好得, 要否, ....做註冊商標.....唔系分分鐘又比人盜用......
    [版主回覆06/09/2012 05:08:31]Thank you 安靜人! 係要盜我都阻止唔來,如果真係有人咁搞笑明知個嘜頭唔係佢自己都要盜的話,我咪當佢幫我賣廣告囉!

    回覆刪除
  16. 好正WOR!!!原來你個嘜頭係你老公畫比你GA,真係好
    [版主回覆06/12/2012 07:38:08]Thank you Yvonne! 係呀~ 我個嘜頭係老公畫比我架!

    回覆刪除
  17. 好like呢set嘢,有無註冊呢個啇標呀,可以賣喎,至小我想買,顏色又配得好靚...十萬個讚
    [版主回覆07/22/2012 04:05:05]Thank you melnightee! 公仔係Mr.T 一手設計+ 畫既,如果妳想要依set 野,妳可以留私回我幫妳訂~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...