2013年6月19日星期三

獎品 (2013年6月19日)




今日終於收到Cake Pop比賽既獎品嘞!

無獨有偶又會咁橋......
送獎品來既竟然係上星期六送Bamix來果位嬸嬸!
Small world!!

開門時我一時間認唔出係同一位嬸嬸,
只係見嬸嬸手上包裹印住大大隻Lakeland字樣,
我就知道係我份獎品,即時流露出興奮神色~

上篇都講過,我收到個Bamix時相當興奮.......
唔知係咪我上次太失儀態
令嬸嬸印象深刻,
簽收時嬸嬸同我講: 次次我送包裹來妳都咁開心既! 

我先醒起原來係佢~
跟住佢再問我: 究竟上次果盒係咩野來?


獎品係依本The Clandestine Cake Club Cookbook~
打開裡面立吓我先突然醒起.......
原來依本書我之前喺書店睇過吓 + 想買!
但唔記得點解最後無買到.......
哈哈~~~~ 其實好彩當時無買到呢~~


書裡面夾住一張咭~


雖然今次比賽我只攞到第2名......
雖然獎品只係一本食譜書,唔係咩名貴野.......
不過是次比賽係一個好好既經驗,
係別人欣賞我作品既一個肯定,
同時亦係我證明自己"I can do it"既證據!


今次應該係我成年後第二次參加公開比賽~
第一次係3年前參加既業餘攝影比賽,攞咗個第3名(網誌);
今次整cake pops就攞個第2名,
似乎睇咁既走勢.........下次我應該好大機會攞第1名!


所以我要為下次攞第1名好好準備一下........

買定造糖花既用具,等我隨時興起就的起心肝學整糖花!
(講到尾......咪又係藉口買野!! )



Photobucket

27 則留言:

  1. 奖品是什么不重要,最主要你享受做cake 的过程!再次恭喜你!!
    [版主回覆06/20/2013 02:23:57]多謝妳月兒~ 妳講得無錯 - 最重要係享受整既過程!

    回覆刪除
  2. *♡♡小肥豬♡♡*2013年6月19日 上午8:51

    恭喜晒~
    [版主回覆06/20/2013 02:20:55]多謝哂小肥豬!

    回覆刪除
  3. 有志者事竟成!!! 預祝你好快贏到你嘅第一個冠軍 ...加油...
    [版主回覆06/20/2013 02:20:40]多謝胡李媽媽!

    回覆刪除
  4. 用心做一件事,而且得到別人肯定,真係好令人自豪同安慰.不過你早就得到我地一眾網友肯定+佩服.加油啊!
    哈哈,呢位"postauntie"係咪上次得唔到答案,今次特登再上來問一次+睇下你今次反應是否一樣
    [版主回覆06/20/2013 02:20:04]多謝妳Alice!
    哈哈~~~ 上次Mr.T都未簽收完,我已經一手攞咗盒野跑返入屋,佢有問Mr.T係咩來,不過我唔知Mr.T有無話佢知!

    回覆刪除
  5. 緊張大師-小女人2013年6月19日 下午4:06

    Mrs.T有時我覺得你有興趣都要有點天份,你二樣都有那當然最好,我睇你咁多作品,坦白講,你真的不錯雖然還有好多進步空間,但以你自學來講真的有點睇頭,不是我空讚的,你的實力顯而易見.你的努力唔會白費的,你再下點苦功,相信必有一番成績.參加比賽是一個開始,得到大會評分而得獎又是另一會事,得獎後又怎可以將自己的功夫邁進又是別的話題了.看那麼多blogger讚你支持你便知基本上你被我們肯定了.Mrs.T你有美貌但重點你更有信心和智慧,你一定可以的,好替你高興和開心,期待你弄書中的美食,那我們又有福了.
    [版主回覆06/21/2013 05:31:23]太過獎嘞緊張大師! 不過好多謝妳欣賞,我會繼續努力~

    回覆刪除
  6. 其實今次都有機會第一架....相信下次一定得...加油
    [版主回覆06/21/2013 05:30:09]多謝小車誇獎!

    回覆刪除
  7. 見到你咁開心,我都有啲會心微笑..我諗個嬸嬸一定覺得自己好似聖誕老人咁..為你帶尼歡樂呢..
    依本食譜,等你既出品呀..全英文既就唔岩我架喇..等你有出品後再翻譯埋呀,唔該..嘻嘻嘻...
    [版主回覆06/21/2013 05:26:58]嘻嘻~~~~ 咁收到親玩具緊係開心架啦!

    回覆刪除
  8. 第一次參加整蛋糕既公開賽已經有咁好成績, 證明你好有天份啊! 繼續努力發揮創意!!
    [版主回覆06/21/2013 04:51:53]過獎啊貓小玲! 各花入各眼,其實都要少少luck要評判合眼緣...我會繼續努力~

    回覆刪除
  9. 恭喜! 恭喜!
    [版主回覆06/21/2013 04:48:41]多啊查太!

    回覆刪除
  10. 好棒~~~支持!!
    [版主回覆06/21/2013 04:46:06]Thank you Elaine!

    回覆刪除
  11. 恭喜恭喜
    [版主回覆06/21/2013 04:45:50]Thank you Mary!

    回覆刪除
  12. 恭喜哂!你好叻呀
    [版主回覆06/21/2013 04:01:19]多謝你啊雪人!

    回覆刪除
  13. Hi V,

    恭喜恭喜! You are the best.

    Peggy
    [版主回覆06/21/2013 04:00:58]Thank you Peggy!

    回覆刪除
  14. 咁你點答個嬸嬸呀?
    [版主回覆06/21/2013 03:55:50]咪照直答佢係hand blender 囉! 跟住嬸嬸問我係咪好鍾意整野食.......

    回覆刪除
  15. 恭喜
    你咁用心機整下次實第一
    [版主回覆06/21/2013 03:54:59]多謝燒肥亞! 承妳貴言啊~

    回覆刪除
  16. Congrats ah~~~
    BTW, 我今日遞左resign letter, 一個月後就多左時間喺屋企, 我要試下跟你的recipe整蛋糕呀~~ (**不過我係低B班**)
    [版主回覆06/21/2013 03:54:22]Thank you Winky!
    凡事總有第一次嘛! 加油啊~

    回覆刪除
  17. 本COOKBOOK好精美呀!繼續努力~~
    [版主回覆06/21/2013 03:47:05]Thank you Yan and Ning! 我會繼續努力~

    回覆刪除
  18. 期待你既新作ah
    [版主回覆06/21/2013 03:46:36]Thanks Rachel!

    回覆刪除
  19. 真叻叻,恭喜晒啊,犀利啊!
    [版主回覆06/21/2013 03:46:17]過獎嘞Concon! 我唔叻,不過多謝啊~

    回覆刪除
  20. 恭喜呀! 有名次, 有獎品可鞭策自己再進一步! 妳一定得架!
    好一句"I CAN DO IT'! 發人深醒! 我都要好好學習, 自從跌下來之後, 還未找到新機會!
    但這句好有啟發性! Tks!
    [版主回覆06/21/2013 03:43:31]多謝馬迷!
    人生總有起有跌,跌低咗唔一定代表失敗,換個角度睇其實係一個新開始啊~

    回覆刪除
  21. sugar paste 好难控制得好, 加油啊!! 等住睇recepie
    [版主回覆06/21/2013 03:35:22]我好耐之前徒手試整過一次,我覺得還可以啊!

    回覆刪除
  22. 恭喜!恭喜!

    您的攝影比賽兩張相都好靚, 直頭好似wallpaper 咁靚, 季軍,亞季, 下次就冠軍啦!

    努力!加油!
    [版主回覆06/21/2013 03:33:13]Thank you very much Oi Ling!

    回覆刪除
  23. 恭喜你得獎呀!彩虹cake pop真係好靚呀!^^
    [版主回覆06/21/2013 03:32:35]多謝六月!

    回覆刪除
  24. 等梗睇你第一名作品呀!
    [版主回覆06/21/2013 03:32:51]好呀小白!

    回覆刪除
  25. 哈哈〜唔錯既禮物呀!重係你之前想買既 Tim, Good ar
    今次既得獎,係鼓勵自己下次更加努力既動力
    向第一名進發〜 Yeah~~
    [版主回覆06/22/2013 08:48:40]唔打開本書就咁睇封面都唔認得!
    嘻嘻~~ 希望承妳貴言,不過唔知幾時會再參加比賽....

    回覆刪除
  26. 努力呀, 妳咁叻女, 好快會再攞獎!
    [版主回覆06/22/2013 08:46:15]多謝妳啊daisy!

    回覆刪除
  27. 恭喜你得獎^^
    [版主回覆06/23/2013 07:01:26]Thank you very much YING!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...