2015年9月18日星期五

瑪卡紅棗圓肉杞子茶 (燜燒罐)

瑪卡紅棗圓肉杞子茶

近年瑪卡大行其道,我相信有咩功效都唔洗我再多介紹~
(唔知既話就click 吓依度啦! ^^)
返香港時買咗一斤秘魯瑪卡比V媽媽,返來英國時V媽媽分咗一半比我......


瑪卡 Maca
瑪卡有一種類似乾參既香味,我好鍾意依種味道


瑪卡紅棗圓肉杞子茶
1. 新疆大紅棗、瑪卡、杞子 + 圓肉 (如圖中份量),全部材料洗淨,紅棗去核。


瑪卡 Maca
2. 瑪卡用園藝剪剪成片狀。(12蚊店園藝剪 ^^)


3. 燜燒罐倒入滾水至八成滿,旋緊蓋子預熱2分鐘後將水倒掉。


燜燒罐 Thermos Stainless King 710ml
4. 將所有材料放入罐內,加水至紅箭咀位置(Thermos Stainless King 710ml),旋緊蓋子燜焗30分鐘即成。


瑪卡紅棗圓肉杞子茶
5. 用茶葉隔倒出焗好的茶水,隔出來的材料放回燜燒罐中繼續燜焗。

P.S. 材料焗茶後再加水味道會變淡,所以倒出第一次茶水後,之後重復加滾水燜焗,我會將滾水份量減至藍箭咀位置,飲完最後一次茶水後食埋材料唔好浪費啊! ^^

姑勿論瑪卡功效是否真係咁神化,但依杯金黃色茶水芬香撲鼻順喉,非常好飲啊~








2 則留言:

  1. 我未聽過和未見過瑪卡,請問你喺邊到買? 你買左幾多錢? 我都想買來試下

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...