2016年3月22日星期二

購物療法

Shopping / 敗家,洋人美其名為Retail Therapy (購物療法)~
實在形容得太好太存神! 尤其對女人特別有效!!

雖然阿V無乜大問題,但隨住個肚越來越大越來越重,
行動越來越論盡兼腰酸背痛,行又唔係坐又唔係...心情或多或少會受影響!
好彩購物療法對我好work...至少work 一陣啦~ LOL

失魂阿V一個月之內打爛咗4隻玻璃杯......
我鍾意咗依套刻花玻璃杯好耐,但£50實在太貴,一直唔捨得買,
撞啱依個時候佢半價喎! 其實半價咗我都覺得貴,
不過都買下來當提醒自己小心d唔好再打爛啦! ^^


大約個零月前見到依個正宗日本製純鐵無塗層玉子燒pan,雖然本身已經好平,
但直覺話我知無乜洋人會對依個pan 有興趣 - 因為佢地未必識用~
我有預感佢遲早一定會減價! 所以我按兵不動,每隔兩三日就去及吓......
不出我所料,早幾日依個pan 終於上咗減價貨架嘞!
雖然只係平咗£2咁大把,但已經滿足哂我既師奶心態!! XDDDD


Lakeland 依個薯仔刨又平又好用,但唔知點解每隔兩三年佢就會自動失蹤......
依個已經係第4個 =P


最近買得比較多既係衫! 其實我手手腳腳無乜大變化,唯獨係個肚不停變大,
一向著開細碼甚至加細碼既我,屋企真係幾乎搵唔到衫啱著.......
衣櫃裡面有幾十件褸,只得3件拉到拉鍊/扣到鈕,
好彩已經春天天氣開始暖,唔洗買新褸~ 但的確有需要買新衫,
大前提係堅持唔買孕婦裝 + 揀一d oversized 既款式,
咁就唔洗特登買大碼或加大碼 + 生完BB都可以著得返啦! ^^

減價堆中比我搵到件中碼oversized top! 初時係比佢既靚質地吸引.......


點知攞上手發現係Fenn Wright Manson! 原價£50...減價£5咋~ ^^


牛仔布娃娃款,依件應該最似孕婦裝! XDDDD


剛過去既星期六天氣超好~ 本來懶鬼上身唔想出街,
但電視廣告提醒咗我是日Next 又大減價!
反正屋企附近retail park 就有間Next,當出去散吓步......
始終都係好晏先出去,不過水尾都比我揀到oversized 條裙,
咪睇佢好似咁闊呀,其實10號來架咋! ^^


一條裙又點夠喉呢? 尤其天氣咁好(藉口!),買完裙去埋隔離TK Maxx......

屋企個kitchen scale 壞壞地,正好比我喺TK Maxx 減價貨架上搵到依個德國牌子Kela 110週年版(!),£15減到£5! ^^


設計簡單又好輕巧~ 理得佢咩鬼週年版! LOL



再比我搵依套日本製櫻花豉油碟仔...半價 - £10減到£5! ^^



有時真係唔想出街,一樣可以online shopping! LOL








8 則留言:

  1. 我都去左next 血拼,買左十件3,一套俾我仔,其他全部都係d niece的。女仔3靚好多。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我太晏出去嘞,成5pm 先出去,好多野都比人掃哂!
      唔知我去果間少BB衫定一早比人立哂呢? 其實我都睇中咗d裙仔,不過搵唔到3件一樣款既first size......

      刪除
    2. 俾人掃囇都5出奇,你上網睇下,可能仲有水尾!

      刪除
    3. 咁又唔洗~ 英國周街都有BB衫賣又成日減價,我比較鍾意親手揀多過上網買,可以摸吓質地嘛 ^^

      刪除
  2. 好鬼正, 成日比你掃到平貨, 雖然我只係睇, 已經睇得好開心 hehe~~
    由其個磅, 真係又平又抵

    幾時可以 update 123, 同鼠鼠們??
    好想睇下佢地近況 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我盡量啦~ 雖然而家無唔舒服但其實真係成日都好攰

      刪除
  3. 真係忍到手未買好多BB野 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人覺得我未開始買BB野好似完全唔緊張,但其實我有好多朋友生第一胎時太興奮乜都買一餐,結果發現買咗好多唔等洗野無用到,好浪費啊! :-S

      我的確唔多緊張,但唔代表我唔鍚佢地啊~ 只係一來有朋友一早話有好多衫仔送比我地; 而且我屋企5分鐘有間好大既Mothercare,再加埋2間24小時大超市,全部都有初生嬰兒用品賣,真係半夜起身痾完夜尿即興行過去買BB野都仲得! =))

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...