2008年11月13日星期四

廚房通告 (11月13日)


哈哈~~~ 原來有網友仲未知道 / 估到我 + 老公已經身在香港喎!!!   真係唔好意思~ 因為由攞返passport...book 機票...執行李...到我地返到香港......都只係短短幾日既事! 而且老公唔想事先張揚我地會返香港......所以我並無提起!  (sorry~~~~  )

我地喺香港玩, 食, 買...得好開心!!  大家唔洗擔心亦唔需要掛住我~  廚房好快會重開!!

P.S. 講住咁多先! 因為我用緊老公部laptop......竟然打唔鬼到中文喎!!!!! 我要逐個字copy and paste......


24 則留言:

  1. 雖然你冇講,但都估到你返左hk,

    回覆刪除
  2. take more pictures and share with us when you come back.  Have fun.  Miss you..

    回覆刪除
  3. 玩得開心啲啦~ 食多啲好嘢

    回覆刪除
  4. 唔怪得咁耐都冇見妳Blog啦!

    回覆刪除
  5. 玩得開心D啦 買多D啦

    回覆刪除
  6. 玩得盡慶D喇!努力!努力食同玩

    回覆刪除
  7. 哈...原來你咁急不及待返左黎呀...仲以為你咩事咁耐都冇出post tim..
    咁你玩得開心d la

    回覆刪除
  8. 玩得開心啲呀~等你....

    回覆刪除
  9. Have a great holiday in Hong Kong.
    Love your blog - I read it regularly for ideas on what to cook for dinner ;-)

    回覆刪除
  10. 食盡你想食的東西

    回覆刪除
  11. 非常非常之羨慕呀!
    你在香港, 我濟留在英國
    兼且無你呢枝明燈教煮(食送), 唯有參考住你d舊食譜先啦!
    講講下, 我已經由羡慕  變成妒忌了 !

    回覆刪除
  12. 睇吓撞唔撞到妳先!
     
    Enjoy !!

    回覆刪除
  13. 我早兩日係旺角新世紀商場好似見到你同你husband 擦身而過~
    我好suprise呀,  係到諗 "唔係呀瑪, 咁都撞到" ??? , 你好似係uk 架bor, 咁小機會番來hk, 我真係好彩 , blog 真係好神奇 !!!
    你好白又好fit, 你husband 好高大
    [版主回覆11/24/2008 16:53:00]哈哈~~~ 咁啱? 妳若真係喺新世紀見到我地,一d都唔出奇! 因為我娘家喺太子,屋企舖頭喺旺角; 不過而 家結咗婚,返香港時要住喺太62 果度(沙田)! 所以好可能係我地返完我娘家or 去完舖頭,經新世紀搭火車返沙田囉!
     
    其實我都唔算少返香港架~ 每年都返1、2次架! 老公啱啱先同我講 - 而家個居留搞掂咗,我隨時想返香港都可以! 所以日後各位網友好可能經常會見到我喺新世紀出現!!!

    回覆刪除
  14. 嘩..你地咁快手既....玩得開心d..食食食...玩玩玩...最緊要..買買買..YEAH....

    回覆刪除
  15. 玩得開心啲啦!食埋我哋嗰份

    回覆刪除
  16. wow, you arranged your trip so quickly. Can't wait to see your pics.

    回覆刪除
  17. 見你咁耐冇寫blog都估到你返咗黎啦 , 有緣香港見, hahaha

    回覆刪除
  18. 我估到啊, 係咪食左好多好野呢

    回覆刪除
  19. 你走左未呀~
    [版主回覆11/24/2008 16:41:00]我星期六已經返咗英國嘞!  
     
    P.S. 唔好意思~ 今次我安排唔到時間入元朗! 下次先再約過妳吖~

    回覆刪除
  20. 見你幾日都冇晚餐食譜推出 , 我就知你已回港呀 !
    [版主回覆12/02/2008 17:18:00]真係咁醒目???

    回覆刪除
  21. 當然啦 ...見你問上海菜及食牛 "邊"  ... 跟住唔見人...就知你回港啦 !
    [版主回覆12/02/2008 23:09:00]哈哈~~~~
     
    其實我今次有去過黃埔架! 我特登去吉豬島10蚊店呀~ 我經過美食坊時都見到鍾記...不過當時食飽咗,咁澳門網友又話澳門有得食牛鞭...所以冇去到鍾記食~
     
    唯有下一次先啦!!!
     

    回覆刪除
  22. 早知你來黃埔 ... 就CALL 我嗎  , 我住黃埔架 .... 你一CALL , 我一定到 !
    [版主回覆12/03/2008 00:25:00]我知妳住黃埔呀~ 所以我去黃埔時都有留意周圍,睇吓會唔會撞到妳!  (真架~~)
     
    今次時間倉促,冇好好安排咁問網友攞聯絡方法...下次會安排周詳d!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...