2008年11月25日星期二

Louis Vuitton Christmas Shopping Night Cocktail


3個星期唔喺屋企,返到來一開門成地都係信~ 爭d仆鬼死我!!!!!!

喺芸芸眾多信件之中,有個銀色信封令我眼前一亮! 一睇信封左上角有隻大大既LV logo...我就知佢地又係時候想"鋸"我嘞......

今次既cocktail 係Christmas Shopping Night - 連主題都懶得唸!!!?!?? 時為下星期二(12月2日)~ 如無意外...我應該唔會去! 因為最近冇睇啱野; 睇啱咗既又未出!

不過真係要讚一讚依張邀請咭 - 銀底深藍既巴黎矇矓落雪夜景~ 真係好鬼靚!!!!!
 係我收過所有LV invitation 最靚既一張~~~

(唔去都要keep 住佢!!!!)



4 則留言:

  1. 張咭真係好靚,,好浪漫~~
     
    靚女你返香港一趙睇怕都駛咗唔少,一返屋企又要破財,駛錢係幾咁容易呢?!
    [版主回覆11/25/2008 20:07:00]睇實物仲靚呀! 因為係銀底~~~
     
    不過我冇唸住去喎! (其實仲未決定~ ) 上次cocktail 去買個銀包人迫人...真係好冇癮! 不過如果依個星期內見到有新野想要...我可能會改變主意 - 去!

    回覆刪除
  2. 張卡好有聖誕feel呢!!仲係白色個隻!!
    [版主回覆11/26/2008 16:14:00]話明聖誕shopping 嘛~ 緊係有聖誕feel 啦!  上次夏天果張真係肉酸到震!!!! 同依張相差好遠~~~~~~

    回覆刪除
  3. 真係好靚呀!
    又收埋做珍藏啦^^
    [版主回覆11/26/2008 19:00:00]以前有一張都幾靚...不過去cocktail 時對咗比條友比佢收咗.....

    回覆刪除
  4. i think because of your blog, now i'm always eyeing LV bags!! AH!! I like your hampstead very much ar!! When i first saw it in your pics in hk, i didn't know its a hampstead, but i just like it already! Before this, i was more into gucci, just like you last time! Maybe cos it's more girly? btw, I always feel that damier azur is really hard to maintain though. What do you think about the Saleya GM? it's a simple design though.. maybe i can hint hint to my parents..
    [版主回覆04/26/2009 03:41:00]Saleya is OK~ but im not interested since i already have a few similar styles. however as i said before - everyone is different! it doesnt matter how i think, as long as you like it~~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...