2008年11月25日星期二

孖T返香港2008: 老公腸胃炎 & 半夜4點既7仔宵夜 (11月5日 - 6日)

頭幾日返到香港,需要時間適應jet lag,所以除咗食之外,並冇安排任何特別活動~

11月5日: 返到香港我做既第一件事 - 剪頭髮!

一落機我已急不及待叫V媽媽call 我既"御用髮型師" - Eddy~ 事關我已整整一年冇剪過頭髮......喺英國生活多年,我仍未搵到合心水既髮型師; 加上我個人比較麻煩奄尖...除咗Eddy 之外,基本上我係唔會比其他人剪我個頭既!!! 所以我唯有實行"返香港先剪"既制度~~~

返到香港我地會stay 喺太6299既沙田村屋~ 不過我地就第一時間返太子V家放低行李後,就飛車落尖沙咀剪返個靚頭! 剪完頭髮先返沙田報到......

喺沙田係咁二食過晚飯之後,我同老公就返去V家再食過! 本來話同V媽媽出街食,不過V媽媽話唔知想食乜,所以就買咗深井出名既"陳記"燒鵝脾 + 燒肉返屋企比我地食~ (隻燒鵝脾好鬼巨型...不過我唔記得影相! )

 V爸爸買咗幾隻迷你西瓜返來~ 我地未見過依種西瓜仔,覺得好得意! 雖然咁細隻,估唔到原來咁甜喎~~~~~

喺V家食完飯,我地又要返沙田覺覺豬......但第一天行程仲未完! 事關我瞓到半夜4點幾就醒咗,仲有d肚餓!!! 於是叫醒老公陪我行去7仔食宵夜!!

我對7仔既叮叮點心有個奇怪情意結~ 2年前香港擺完酒,返到酒店房後有room service 又唔order,係都要老公去7仔買大袋叮叮點心返來.......

 是晚宵夜 - 華園雞脾、魚肉燒賣 + 道地煎茶~ (個魚肉燒賣超好味!!!!!)

 老公只係陪食...所以只係好簡單既維他芒果汁 + 青檸四方果啫喱~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

11月6日: 是日我地約咗V媽媽食lunch......不過唔知係咪水土不服or 唔夠瞓呢? 老公一起身就開始腸胃炎! 初時佢死頂話冇事...

 我有少少內疚架! 因為我覺得盒"四方果"係罪恢禍首~ 而老公係因為陪我食宵夜先會食四方果.......不過老公話唔關事喎~ 佢話喺倫敦等轉機時已經有少少唔舒服喎!

我見老公個樣越來越辛苦,所以我叫老公同我地食完lunch 就返沙田休息。近近地去咗"Tiffany"~ 不過我爭d比老公激死......


 我: 你不如食"班片湯米線"啦? 清清地.....


 老公: 我想食"吉列豬扒意粉"!


 我: ..................(無言~ 不過見老公一返到香港就病咁慘,並唔想鬧佢~~~~)


 我: Honhon~ 你唔食得吉列豬扒架..."火腿絲通粉"好唔好呀?


 老公: "鵝肝炒飯"呢?


 我: ...................(超級想死!!!!)


 最後老公話想食"煎牛扒多士"......我投降嘞~~~~


 "班片湯米線"由V媽媽認頭~


 我就要咗"芝士鴨胸燴意粉"~

(老公係識揀喎~~ 因為3個餐之中,最正既竟然係佢個"煎牛扒多士"!!!!!)

食完lunch 老公就返咗沙田休息嘞~ (好可憐~~~
) 不過因為老公返咗去休息,我同V媽媽有一整個下午既難得girl time! 去咗shopping~~~~~~

傍晚時份我返到沙田,老公已經好返好多~ 當晚半夜4點,仲逗我去7仔食宵夜!


 是晚宵夜 - 北菇滑雞飯、魚肉燒賣、烏龍茶; 減肥可樂 + 腿蛋治...就緊係老公架啦!

第二朝起身...老公已經完全好返哂嘞!!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

寫在後頭......

雖然我地既香港之旅一開始出師不利,不過都有好事發生既!

- 我地上機當日(11月4日),適逢美國總統大選~ 到我地上咗機,仍然未知賽果; 第二日到達香港,降落一刻機長向全機宣佈 - 奧巴馬當選! 機艙一時間掌聲歡呼聲口哨聲此起彼落 - 包括我 + 老公在內~ (冇錯, 雖然我係師奶一名~ 但我係非常關心時事既!!!);

- 雖然老公連續請咗3星期假,不過原先我地只返香港2星期,17日就要飛返英國~ 因為老公本來19日有個好重要既會議要趕返來出席.......點知到咗香港落機冇耐,老公就收到SMS - 個會議改咗12月先開!!!!! 所以我地即時打電話去BA改機票至21日先返英國~ 不過每人要比£50改機票......加埋原先miss 咗班機要補買既機票錢...足足用凸咗£500!!! 冇咗成隻手袋呀.........
 (不過可以留多幾日見屋企人~ 所以對我來講都係好事! )

6 則留言:

  1. 整整一年冇剪過頭髮......
    [版主回覆11/25/2008 20:04:00]係呀~ 咁我年年都返香港既,咪返到香港先剪囉! 而且我頭髮生得慢,冇咩大問題~~~

    回覆刪除
  2. 500元, 對於你們 赤嗎 ?
    [版主回覆11/25/2008 21:16:00]唔係$500港紙呀...係500英鎊呀! 最近英鎊雖然勁跌...但500英鎊都有成$6000 港紙架.........

    回覆刪除
  3. 你地張相好靚v3v 得閒黎我個blog支持下..
    [版主回覆11/25/2008 21:39:00]妳想我點支持妳個blog 呀?  好多人話我太瘦! 妳個減肥blog 唔多適合我囉!!!

    回覆刪除
  4. e.....我都好似未見過呢種西瓜喎?
    妳究竟係香港食咗幾多晚7仔呀
    [版主回覆11/25/2008 22:04:00]花園街好多依種西瓜仔喎~ 幾乎檔檔生果檔都有! 不過我冇留意幾多錢...因為我返屋企痴來食嘛!!!
     
    食咗幾晚啫! 後來較返好時差 + 晚晚2、3點先返沙田...返到去都大覺瞓囉~~~~ 仲洗鬼食宵夜咩....

    回覆刪除
  5. 唔怪得我覺得你個頭唔同左啦!原來返香港先 剪~
    個瓜啲肉係唔係黃色架?我食過一個係黃色的,唔知係咪同一種呢?
    咁你有無食7仔入面的小食檔呀~都有好多嘢食!又係好正架!
    我都好鍾意華園雞脾架^^
     
    [版主回覆11/26/2008 18:58:00]如果落機時間啱既話,我通常一落機就會去搵Eddy~ (所以老公有少少呻醋!!! ) 真係冇計~ 係Eddy 先剪到我個頭滿意! 喺英國試過剪完想喊......
     
    唔係喎~ 個西瓜d肉係紅色果喎! 總之同普通西瓜一模一樣,係個size 超迷你囉~~~~
     
    唉~ 講起7仔個小食檔...係一個遺憾呀!!!! 因為我今次試唔到~~~~ 我問過佢地話朝早開唔知7點定9點...但朝朝要陪太6299飲茶; lunch + dinner 又唔會食7仔......小食檔收9點,我地食宵夜時係半夜4點......咁咪冇機會食囉~~ (我好想試小食檔既炒麵!!!!)
     
    唸起隻華園雞脾都流口水~~~~

    回覆刪除
  6. 嗰位Eddy型唔型仔架~哈哈
    原來你無食小食檔~唔怪得你食盒裝燒賣啦!下次一定要試下!
    下次你一定要入嚟搵我呀~元朗都有好多正嘢食架!(哈~最好多埋個b~,最多我幫你抱住,你食 )
    [版主回覆11/26/2008 21:37:00]我老公都傻傻地架! 我未識老公已經係搵Eddy 剪頭髮架嘞~
     
    盒裝燒賣已經好好食喎!!!! 咁小食檔既係咪仲正????
     
    下次時間唔會再咁趕架嘞~ 一定入來搵妳帶我去食好野!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...