2008年11月28日星期五

孖T澳門為食一日遊2008: 澳門扑友 (11月17日)


11月17日我地去咗澳門一日遊~ 我 + 老公都唔賭錢,亦唔好賽車...澳門對我地來講 - 其實冇野玩! 不過講到食野,就真係我地既天堂!!!! 所以今次去澳門,最主要係食野 + 同網友Samchi 媽見面~~~~~

Samchi 媽夫婦來碼頭接我地,我地一落船就帶我地去食好正既葡國野 - 坤記餐室~

 4個人既lunch.....

成枱都係...咁究竟食咗咩呢?????

 先來個"咖喱薯仔牛腩"~ (好味!)

 燴牛脷~ (好好味!!!)

 燴牛胸~ (依個最好味!!! 我初時聽"牛胸"個名好似好乾 + tough 咁...點知原來牛胸肉係好軟熟果喎!!!! 口感似牛展~~~~ 好好味!!!!) 

 唔知咩雞~ (超好食! 初時睇佢個樣以為似炸子雞,不過一食落口就知係兩回事!! 好好味既味道~~~ 不過難以形容! 聽Samchi 媽講,依種雞只有坤記有得食~~~)

 食葡國野點可以冇馬介休呢??? 香口既"馬介休球"~

 白烚馬介休~

 再來多碟炒飯~

仲有3個薯茸青菜湯~ (不過唔記得影相! )


 依餐非常咁豐富 + 好味!!!! 下次再到澳門一定要再去食餐勁~~~
Thumbs Up

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

其實之前我已經去過澳門2次,不過老公今次就係第1次去澳門~ 所以點都要同佢去吓d遊客地方...先去大山巴,再去澳門旅遊塔~


 畏高既我幾年前去過旅遊塔1次~ 當時係夜晚,今次日頭上去...感覺依然係咁驚死!!!

 不過行行吓就完全唔驚嘞!

 有個傻佬喺旅遊塔上面玩break dance......

 旅遊塔側有個露天美食展~ (彩色帳篷範圍就係嘞!) 不過好可惜今次時間唔夠,所以冇去到! 下次一定要去!!!! 美食展~~ 你要等我呀!!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 遊完旅遊塔後,Samchi 媽接咗佢2位千金放學,就一行5人去咗大利來記食佢地出名既"豬扒包"~

 我之前已經食過大利來記既豬扒包~ 非正掛念依個味道! 豬扒皇老公第1次食,當然讚不絕口啦!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 接住落來...都係繼續食! Samchi 媽車咗我地去氹仔一間出名葡撻~

 葡撻對我來講太甜...不過一場來到,當然點都要試試啦~~~

 葡撻店外有2隻好可愛又乖既狗仔~ (真係好鬼cute 呀!!!!
 不過佢唔多睬我....)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 之後再帶老公見識吓天然既黑沙海灘~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

舊年9月返香港時,已經想見識吓威尼斯人有幾靚~ 不過當時啱啱開張,99去完返來話有好多店仲未開! 所以冇去到......

 今次就唔同嘞! 裡面真係好鬼大 + 靚~~~~

 我地仲一齊搭船仔~ 我地既船夫"Victoria"即席清唱咗4首意大利文歌!

我材疏學淺...只認得出第1首係"Santa Lucia"~ 哇~~~ Victoria 把聲簡直係天籟!!! 到而家我仍然記得佢清唱"Santa Lucia" 既甜美歌聲~ 我從未聽過咁好聽既"Santa Lucia"!!!

Victoria 把聲好powerful,唱足4首歌 + 首首難度高...但一粒音都冇走到!!! 連喺河邊漫步緊既遊人聽到佢既歌聲,都停落來拍掌....

我 + 老公都認為以佢既歌喉...做依份工真係好浪費! (果d乜idol 物idol 唔該快快行埋一邊!)

 成程船仔會經過幾條橋既橋底~ Victoria 話我地知 - 每次船經過橋底,老公都要鍚我一啖!

 Samchi 媽 + 佢2位可愛既囡囡~

 威尼斯人裡面真係好靚! 連個茅廁都金碧輝煌~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

去完威尼斯人...又係時間食晚餐嘞!

 join 埋Samchi 媽既老公,去咗"Bee Vee"食咗餐好味到唸返都流哂口水~~~~~~~

 V阿姨先前同我講 - 去澳門一定要食蟹粥...依個"田雞蟹粥"正到非文字可以形容!!!! 我食咗4大碗~~~ (去開澳門既朋友,依個一定要食!!!)

 大大碌 + 啖啖肉既"風鱔"......

 "米通鯪魚球"~ 米通香脆 + 鯪魚球彈牙爽口......

 老公唔啱既"灼豬雜"~ 裡面有豬潤、豬腰 + 粉腸,用來點辣椒豉油冇得彈!!! 由我 + Samchi 媽2人瓜分咗依碟野~~~

 仲有大大隻既椒鹽蝦碌.....

本來仲有隻雞...不過伙計唔記得落單! (下次先來食你!!!) 不過依餐咁好味,已經食得好滿足~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 食完飯送咗2位千金返歸後,Samchi 媽夫婦車我地去影吓澳門好靚既夜景!

之後Samchi 媽夫婦就送我地去碼頭搭船返香港嘞! 短短一日澳門遊,就喺飲飽食醉之下結束......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

寫在後頭......


今次返港行程緊湊,只能夠到澳門一日,來去匆匆...不過我地都玩 + 食得好開心! 我地非常感謝Samchi 媽一家百忙之中抽空既熱情招待~ 帶我既食咁多好野......Thank you 啊!

P.S. Samchi 媽~ 妳2位囡囡真係好可愛! 尤其Katrina 唱校長既"霧之戀"簡直令我聽出耳油~~ 每次唸返起佢既歌聲......我都笑到肚痛!!!!

Samchi 媽本想帶我去食我好想試既牛鞭...牛鞭喺澳門好似都幾普遍~ 不過有一間收咗工,另一檔又冇鬼哂.....睇來今次我同牛鞭都係冇乜緣份! 唯有留返下一水~~

 喺澳門食唔到牛鞭...條氣唔係好順,所以返到香港等緊車返沙田時,喺深夜小食檔整咗串辣魚蛋 + 牛膀補返數~~~~~~



 

14 則留言:

  1. 每次去澳門都係食食食食食..真係無乜野好做 PS.你同你老公在大三巴影o個張相兩個人好'言'仔呀
    [版主回覆11/28/2008 23:52:00]咁我言仔d定我老公言仔d呀???
     
    遺憾食唔到牛鞭 + 唔夠時間去美食展!!! 下次要留耐d補返數~~~~~

    回覆刪除
  2. 嘩~真係好多美食呀~
    [版主回覆11/28/2008 23:53:00]如果多d時間留喺澳門,我唸仲有更多美食呀!!!

    回覆刪除
  3. 真係食足一日........
    Mrs T,  題外話想問問, 點解你可以放到咁多相上篇blog嘅? y blog次次都只比我最多放二十張........
    [版主回覆11/30/2008 18:05:00]真係食得好happy 架!!!

    回覆刪除
  4. 有美食 又可以同blog友見面 真係好開心呢 我今年生日都想去澳門行下呀 好耐冇去過lu  希望去得成呢
    [版主回覆11/30/2008 18:23:00]係好happy 架!  如果妳有時間的話,應該留耐少少,食多d正野~~~

    回覆刪除
  5. 嘩 ....你澳門之行都好開心呀 , 我見到你咁多食物已很飽囉 !
    好彩V女你有本錢 , 油浸都唔肥  , 唔怕 ...繼續食 !
    [版主回覆12/02/2008 23:04:00]係咪睇到相都流哂口水呢????  
     
    澳門之行真係令我同老公回味無窮!!!

    回覆刪除
  6. 睇到你真係好開心呀!!又玩又食...
    咁你有冇試過豬扒飽附近果到都有間食燕窩撻架?我覺得好味過葡撻...因為葡撻太甜啦!!
    [版主回覆12/03/2008 00:43:00]哈哈~~~ 我正想搵妳呀!!!! 我去到澳門,經過一條街 (不過唔知係咩街~),見到有"商務印書館"喎~~~ 妳可以去果度睇吓有冇黏土書! 若佢地冇存貨,商務應該可以幫妳訂架!
     
    我喺香港又買咗幾本新黏土書,遲吓放上blog 介紹!
     
    燕窩撻? 聽我都冇聽過呀! 如果冇葡撻咁甜...我都啱架! 下次一定要去試試~~~~

    回覆刪除
  7. 唔記得話你知...我早排已經係商務揾到 但係只得一本,其實我已經整咗啲,不過呢排忙住執屋,所以又放低咗.
    好呀!!你快啲放上blog到啦!!等你
    果間就係你食豬扒飽行過幾間,我個人口味覺得佢好食過葡撻,不過我就唔係食燕窩撻,鍾意食蛋撻多啲!你下次真係要試吓!正呀
    [版主回覆12/03/2008 17:03:00]哈哈~~~~~ 又會咁啱既!  整成點呀? 覺得好唔好玩呢?? 過多次日吖! 我個香港遊記都水尾嘞~~~~~
     
    澳門既食物咁正~ 下次返香港一定會抽時間再去食餐勁既! 到時一定試吓好講既燕窩撻~~~~~~
     
     
     
     

    回覆刪除
  8. 有"地頭蟲"帶路係唔同d...
    [版主回覆12/04/2008 18:08:00]咁就係呀! 澳門美食花多眼亂... 如果冇人帶我地,我知鬼去邊度食乜咩?

    回覆刪除
  9. Hi Mrs T,
    I'm a REAL Macanese and I know all the restaurants that you showed us.  They're really GREAT!!  Now, I live in France and I miss so much my home food!  Thanks for showing me all these delicious dishes so that I may recall my memories.....
    However, you still miss something very important!  It's Burmese style noodles (fish soup noodles, cocout milk chicken soup noodles...)! Once I'm home, these noodles are the first thing that I think of....  Don't miss them next time!
    Salut...... 
     
    [版主回覆12/05/2008 19:43:00]i remember you~  how are you?
     
    didnt know that you are from Macau! hope you enjoy the pics~~
     
    is the Burmese style noodle really that good???? must try it next time!
     
    there are 6 restaurants in Macau have been awarded Michelin Stars recently~ you must be proud!

    回覆刪除
  10. 我覺得幾好玩呀!整咗啲生日蛋糕,壽司等......但唔知點解覺得蛋撻好難整 我己經用個模來整,整咗出來個皮都唔平,一高一低,啲蛋漿又唔(青見)
    我見到你食魚蛋就唸起"新馬路"都有一間好好味,如果你鍾意食辣就正!!!
    你下次有機會過來就真係要留耐啲呀!!!要慢慢再試....
    [版主回覆12/05/2008 19:30:00]妳咁快就有咁多作品嘞! 放d作品相上blog 睇吓吖~   其實蛋撻話易唔易,話難又唔係難! 蛋漿部份因為要用仿真水,液體係難少少控制架嘞~~~ 試多幾次就會成功! 最緊要唔好心急~~~
     
    下次再去澳門,真係要留幾日至夠! 咁下次我再去澳門,妳做我美食導遊咯喎!
     
     

    回覆刪除
  11. Hello Mrs T
    I'm doing fine, thanks!  It's great to red your blog!
    Concerning the Burmese noodles, YES, they're really GOOD. Don't miss  them next time....
    Yes, I feel very proud of the 6 Macau restaurants!  Macau is really a food paradise.  I hope that I can go back home very soon.  For the moemnt, I just enjoy your photos then....
    Take care!
    [版主回覆12/09/2008 16:21:00]hope you can go back home soon!  in the meantime, wish you a Merry Christmas~~~~

    回覆刪除
  12. 唔知係咪因為呢排無整開呢?所以又好懶整,真係要快啲的起心肝再整...我都等緊睇你啲作品
    好呀!!!下次過來做你美食導遊
    [版主回覆12/09/2008 16:25:00]一言為定咯喎!
     
    係呀~ 整黏土好衰架! 整開果排會整到 廢 寢忘餐; 唔整一排既話...就算想整都未必會即時開工!!! (好似我咁~~ )

    回覆刪除
  13. 下次再黎...吾淮黎一日咁少...知吾知...
    [版主回覆12/09/2008 16:27:00]如果早知澳門好野多到食唔哂...我搬來住添呀!

    回覆刪除
  14. 個美食展唔係真係咁好食,牛鞭都係,不過點都要見識吓ge,仲有係"乙水"仔沛記d合桃蛋糕,新鮮出爐正到暈呀,仲有路環有間豬扒麵都好好食,葡國菜可以考慮露素,下次你過嚟可以join埋一齊去,但一日太少啦
    [版主回覆01/23/2009 19:57:00]食過先有資格話好食 / 唔好食嘛! 而且有好多時我想試食一樣野,係因為我覺得怪 + 好奇,而唔係因為我覺得果樣野應該會好食~
     
    豬扒麵我好有興趣呀!!!!  我老公鍾意食豬扒,佢更有興趣~ 我啱啱咁次返香港因為時間倉促,下次安排得會好d架嘞! 或者下次可以過澳門幾日~ 到時約多幾位澳門blog 友一齊食野吖!
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...