2008年11月27日星期四

孖T返香港2008: 豐富既翠華早餐、山頂蠟像館 & 阿甘蝦餐廳 (11月13日)


有日無意中喺天星碼頭既遊客中心,攞到一張山頂阿甘蝦餐廳既廣告小冊子,成間餐廳係用電影"Forrest Gump" (阿甘正傳)做主題~ "Forrest Gump" 係我 + 老公非常鍾意既一套戲! 雖然我地已有DVD,但每次電視重播,我地都會照睇~~~ 所以我地特登搵日上山頂去試依間餐廳......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
上山頂之前,我地先去翠華食咗餐非常豐富既早餐......

 A餐有鮑魚,咁我緊係要A餐啦!!!! 老公就要咗B餐~~~


 廿幾蚊個早餐來講,鮑魚絲唔算少嘞! 而且係真鮑魚來(罐頭)~ 湯底亦非常好味!!!


 老公既B餐~ 我唔係太鍾意沙爹...不過個炒蛋幾好味!!! 老公比咗一大半我~~~


 我份A餐其實仲有煎雙蛋 + 牛油餐包...

不過我想食腸仔,所以另外叫多份煎蛋腸仔;

老公要食炸魚皮;

我又好鍾意翠華既鯊魚骨湯魚蛋~ 所以又要咗個"淨魚蛋走片"............


 最後搞到成枱都係野!!!!


 開餐...全部搞掂哂~~~ 超滿足!!!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



 食飽飽後就去中環搭纜車上山頂~~~

雖然我地之前都去山頂蠟像館幾次,不過我地都買咗纜車票連蠟像館既優惠套票,所以第一站先去蠟像館......



 即係咁...佢做過乜都係佢自己既事! 之但係我個人就覺得搵佢企喺蠟像館守門口做生招牌...好似唔係太適合!!!


 朗郎~ 點解你好似瘦咗咁多既?????


 似唔似我老公捉到我"偷食"...收埋把刀喺後面?????



 我至愛既Dr. Hannibal Lecter~~~








太多白痴相...不能盡錄~~~~


 蠟像館裡面既新野...唔知係暫時定長期都有既"活命狂奔"~ 類似"海洋公園哈羅喂" - 真人扮鬼 + 癲佬出來嚇你! 不過好短既啫,約2、3分鐘左右啦...但我尖叫足全程~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


 去完蠟像館,我地就去試阿甘蝦餐廳 (Bubba Gump Shrimp Company)~

話明係阿甘正傳既主題餐廳,餐廳裡面到處都搵到電影既蹤影; 裡面裝潢充滿住電影背景既"Alabama feel" - 阿甘出生地~


 每張枱上面都有個鐵牌 - 當你需要叫侍應生來既時候,就將鐵牌拮去紅色既"Stop Forrest Stop"......


 冇需要叫人來時,就要拮去藍色"Run Forrest Run"果頁~~~~

(註: "Run Forrest Run!" 係"阿甘正傳"戲裡面一句常用既對白~ 有睇過"阿甘正傳"既人,一定會好熟悉!)


 甜品餐牌做成乒乓球拍狀,亦係電影裡面既情節~


 餐廳裡面掛咗好多電影劇照...


 亦到處可見電影裡面一d令觀眾印象比較深刻既對白~ 不過點解我見唔到"Life is like a box of chocolates...you never know what you're gonna get." 既呢??????



 老公話太熱食唔落,所以叫咗個"Popcorn Shrimp"~ 即係沾咗炸粉漿既炸蝦! (我覺得麻麻地~ 因為炸得太乾!)


 而我就叫咗個招牌野~ 唔記得叫咩名,不過有好多種唔同方法煮既蝦,裝喺一隻用咭紙摺出來既捕蝦船裡面~ 好cute!

我果份其實係一個頭盤來,幾大份~ 應該係比幾個人分來食既! 裡面有......


 炸蝦波 + 麵包糠炸蝦...


 亦有老公叫咗既"Popcorn Shrimp"......


 第三種炸蝦 + 洋蔥圈......


 我最鍾意既反而係白烚既凍蝦~

2份蝦餐都有好多種唔同既醬汁e.g. 甜辣醬、蛋黃醬...等等~~~


 不過我最鍾意既係,每張枱上都有,放喺鐵桶入面果枝類似Tabasco 既辣汁!!!

另外我地要咗2杯smoothie~ 1杯叫做"Jenny's Favourite"; 另1杯叫做"Run Forrest Run"...
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"阿甘蝦餐廳"係一間相當美式既餐廳~ 好老實..講好食,我唔會話好食! 但唔難食,只係普普通通,而且幾貴! (不過喺遊客地方預咗~~) 但餐廳本身幾得意,我地又係戲既fans,總算係一個唔錯既experience!!! 




3 則留言:

  1. 我都響哩間野食過,D炸蝦熱氣到痴肺,
    又乾又冇乜味又唔平,但又好鬼好生意,果晚FULL哂,都要等一陣先有位,
    不過都冇所謂,結婚週年,貴D就貴D啦,
    [版主回覆11/29/2008 00:48:00]妳地一定係想搵間靚夜景既餐廳來celebrate 結婚週年呢!!!?!? 咁下次不如試吓"峰景餐廳"吖! (都係山頂~) 望到全維港超靚架~ 而且野好好食!!! 夜晚好有情調好浪漫~~~  阿甘太家庭式嘞......

    回覆刪除
  2. 你出blog 出得好快手, 勁
    睇你d blog 好似同你一齊香港遊咁, 好開心呢
    [版主回覆11/29/2008 00:51:00]真係好快??? 哈哈~~~ 我打字快嘛!  
     
    喺香港時唔方便打blog,返到來我想襯自己記憶仲新鮮,快d記低當時感覺嘛!!!

    回覆刪除
  3. 你講得冇錯,原本就係想搵間好情調既餐廳食飯,
    個同事介紹我去哩間,點知去到都唔係我想要果d,
    "峰景"我日頭都去過,都有諗住去,但個同事又話冇以前咁好, 嚟緊週年紀念唔應該唔去得咁有情調既餐廳,費事個仔嘈到人,
    [版主回覆12/01/2008 01:21:00]OIC~
     
    有冇情調都唔緊要啦! 最緊要一家人開開心心嘛~~~~ right?  

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...