2012年4月16日星期一

開心復活節之...抵食平價自助餐2 - Red Hot World Buffet@Manchester (2012年4月8日)

Internet 又dead 咗幾日!
今日啱啱先整返好,繼續Easter weekend......


話說前一晚(4月7日)食完
Taybarns
嗝氣嗝足一晚,
不過第二朝Easter Sunday 一起身又打回原型 -  好肚餓!
原本打算是日去參觀位於Stoke 既Wedgwood Visitor Centre,
不過上網check 到當日Wedgwood 唔開門,
於是臨時決定去Manchester 行街,
 
雖然 Manchester 大部份店舖都無開死城一樣, 
不過我地喺Manchester 食咗一餐比Taybarns 更豐富更好味既平價助餐!



空肚中午先到Manchester 餓到發癲! 

加上唔熟Manchester 又落緊大雨,
泊好車後唸都無唸求其跑咗過停車對面既Red Hot World Buffet!
本身完全無期望,點知上到樓上先發現別有洞天......



餐廳樓面好大.....



自助餐格局好似香港既自助餐!



我尤其鍾意佢地既頭盆,每種細細碟,而且造型味道都好精緻!



叫做World Buffet,食物分4大區~

Red Hot 主菜中雖然都有西餐,
不過有少少失望無
Carvery Corner,幸好食物選擇都好多,

且味道比Taybarns 更勝一籌!



TEX / MEX 區d雞肶好正~ 




睇我碟碟至少有一隻雞肶就知啦!



Oriental 區有鐵板燒......



簡單即炒鐵板烏冬熱辣辣好好味!掛住食唔得閒影相呀!
想知有咩食上佢地website 睇啦~ 



咩事得Mr.T 咁鬼開心?



之唔係甜品區囉!

佢地個甜品區看似好大,
但仔細一睇就會發現其實有好多甜品都係重覆,
只係放喺不同位置~
不過甜品種類都算好多!




睇吓Mr.T食得幾滋味!



自助餐成間雪糕店咁既雪糕corner,
我真係第一次見......



見有d"特別"口味既雪糕我未試過,
e.g. 香口膠味(藍色); Blackberry 味(紫色); 荔枝味(粉紅色),
叫Mr.T 攞比我試吓......
不出我所料 - 一食就賴野!
3隻味都似藥水,香味超假難食到無朋友!!
  

不過Creme Brulee + Cappuccino Mousse 幾好味~

Red Hot World Buffet 同Taybarns 既食物 + 餐廳style 都唔同,
雖然Red Hot 
價錢貴少少又無Carvery Corner, 

不過我 + Mr.T 都鍾意食物味道較精緻既Red Hot!
但要留意有部份食物e.g. 壽司 + 海鮮冷盆只限晚餐時段供應~

食完lunch 本來想行吓街,
不過Easter Sunday Manchester 乜鬼都唔開門,
我地唯有渣車返酒店hea~ 




夜晚果餐就叫咗酒店roon service......


都好豐富架!



我頭盆拔蘭地雞肝醬 (還可以啦~ 我覺得自己整既好味d!)
 


我既half roast chicken
(依個好好食! 成隻雞連雞胸都好juicy~ 
)




Mr.T既Club Sandwiches
(雖然麵包燶咗少少,不過竟然依個最好食!)

一日食咗兩餐咁鬼豐富,又飽到嗝咗成晚氣! 



Red Hot World Buffet: http://www.redhot-worldbuffet.com







Photobucket

7 則留言:

  1. manchester 我经常去,可是每一次去都是去吃点心!!(荣业行),parking 方便,去china town parking 好贵!! 看了你的blog,我看下次要试试这家......上次介绍那家都还没去!!
    [版主回覆04/17/2012 08:02:11]Red Hot 喺Deansgate Harvey Nichols 對面,好容易搵架咋! 而且對面有個car park 好方便!

    回覆刪除
  2. Mr.T個樣好滿足呀
    [版主回覆04/17/2012 19:54:04]佢特登食少d主菜留返個胃試哂咁多種甜品!

    回覆刪除
  3. 一日食兩餐咁樣真係會勁飽
    [版主回覆04/17/2012 19:56:07]我地晏晝食完lunch buffet 係好飽...不過到夜晚已經肚餓返嘞,一定要食dinner!
    [Luxueux Yvonne回覆04/17/2012 17:56:41]你地仲食到鬼死咁滋味
    我通常食完lunch buffet就唔會再食野la,食咁多個胃太辛苦la

    回覆刪除
  4. 妳件衫幾好睇喎
    [版主回覆04/17/2012 19:52:59]件衫Primark 減價買既! 我都覺得自己著得好好睇~

    回覆刪除
  5. 我食少少嘢就飽,好唔抵呢!
    [版主回覆04/20/2012 00:26:50]我 + Mr.T 都大食,所以我地去食自助餐好抵!

    回覆刪除
  6. I love buffet too.

    Peggy
    [版主回覆04/23/2012 16:42:09]Mr.T and i went to buffet again last night!

    回覆刪除
  7. Sandwiches好似燶咗啲! 但我一樣鍾意燶有燶食
    [版主回覆05/09/2012 23:29:06]係有少少太燶,不過d餡好好味!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...