2012年4月12日星期四

開心復活節之...復活繼續買 (2012年4月7日 - 9日)

Mr.T去咗Birmingham 做野已一段時間,
暫時每個weekend 梅花間竹咁一個星期我過去佢度;
一個星期佢返上來Glasgow~

周圍去雖然好好玩,
但係舟車勞動坦白講都幾攰......
所以一定要有d野作為我既動力 + 支柱,
最大動力 + 支柱緊係Mr.T 啦!
不過可以周圍shopping 都佔咗好重要既位置!!

最近成日走來走去,
而且Mr.T打算安排我遲吓搬埋過去,
睇來我周圍走既日子仍然會持續一段時間!
索性開多個分類"孖T橫行英倫",
就讓我買勻全英國吧~~~~~~




4月7日我到咗Manchester 後就轉車去Stoke On Trent,
除咗因為Mr.T 其中一間office 喺Stoke On Trent 之外,
Stoke On Trent 仲係英國最有名既陶瓷生產地,
好多英國出名瓷器品牌都係喺依度製造,  
而我最鍾意既骨瓷名牌Wedgwood 廠房亦係位於此地!
今次打算趁復活節weekend 去參觀Wedgwood Visitor Centre,
之後興奮地去裡面既Wedgwood outlet 出血!!



星期六下午到咗Stoke,但Mr.T office 仲有手尾要做未走得,
見有部份店仲有個零鐘先關門,
於是我周圍逛吓~
原本入去Wilkinson 只打算買紙巾,
點知比我發現樓上好正既廚具部......


花花焗爐手套,唸都唔洗唸就放落購物籃;



想買個鋼既mixing bowl 好耐,
不過一係大細唔啱心水;
一係個底有防滑矽膠(我唔鍾意!),
依個大細啱啱好又無膠底,而且仲好鬼平!



最近FB見好多人玩依枝野,咁啱又比我見到,我又買返枝玩吓!

正當我非常enjoy 尋寶ing,Mr.T走上來捉人......
加上我當時好肚餓,暫時就此收手啦! 

第二日4月8日Easter Sunday,
本來打算照原定計劃造訪Wedgwood Visitor Centre~
點知上網check 地址時發現......
Easter Sunday 唔開!!!!!!!! 
晴天霹靂~~~~~~~~~
於是我地臨時轉戰Manchester......

不過當我地到咗Manchester,
再發現除咗餐廳開門之外,成個市中心死城一個!
沮喪地同Mr.T大擦一頓自助餐(下篇同大家分享~),
來填補我一日連續受咗2次打激既shopping 心靈!! 

食完一頓豐富既自助餐,
去Manchester 既Chinatown 打咗個白鴿轉,
發現都係我地中國人最勤力!
曼城唐人街無論餐廳超市都有開門......


曼城既中超有好多台灣食品~ 一場來到,當然要有返d"渣拿"!



逢初一十五食花齋既我之前買過依隻香菇粉,
就快食哂但之前買既Glasgow 中超無再入貨買唔返,
本來唸住要上網訂,咁啱又比我喺曼城中超見到~
不過佢地竟然轉咗新配方 - 由之前全素變咗奶素! 



唯有轉買同一牌子既全素蔬菜味精~



順便試吓依隻鰹魚精;



又順便試吓依隻炸醬;



再順便試埋依隻日式沙拉醬~

既然Manchester 乜都無開門,
唐人街之後我地就打道回府返Stoke On Trent~
可能當日我受既打激太大,購物意慾仍然好旺盛!
途中經過一間有開門既波蘭食品小店.......


pasta 都要買一包!



依隻cream fix 據聞會令打出來既忌廉形態穩定唔易溶......喎!
我仲未試! 不過之前喺網上睇過資料知道點用,
特別買2包來試吓~

第三日4月9日Easter Monday,
是日Mr.T 要返office 做野,
陪我食完lunch,我就周圍閒逛~

不過原來
Easter Monday 有好多店都仍然唔開! 
就算開既都會早收工......

睇來喺英國聖誕、新年、復活節依咋大時大節都係唔多適宜shopping!!
但經我最後努力總算有唔錯既收穫......


Stoke 間TK Maxx d貨唔錯,而且間格幾好行~



燒雞架



迷你桃紅saucepan



辣辣雞翼汁



檸檬芥醬

行完TK Maxx 走去對面正大減價既Primark......



依件灰色褸著上身又貼身又暖,而且超級超級抵!



I mean 係咁抵 - £3! 

之後再去多次Wilkinson......


買埋同花花焗爐手套一set 既花花tea towel~



仲買咗2個新咕臣芯...... 



用來配上星期買既減價抵到爛花花咕臣套,靚! 由於大部份店都早收工,為把握時間每間店唔可以行太耐,幾乎都只係匆匆立吓眼......不過反正老公office 喺Stoke,我大把機會再返來!
我仲要去Wedgwood outlet 嘛!! 
今次就當係探吓路啦~

星期二4月10日清晨3am 終於同Mr.T 一齊返到Glasgow,
一瞓醒撐大眼就收到網上訂咗大半個月既鴨仔防塵塞!



由3月20日等到4月10日,真係等到我頸都長咗幾呎!


好鍾意好鍾意~~~~~ 等咁耐都係值得既!

 


好可愛啊! 

不過同時我發現無耐前喺倫敦買既
紅玫瑰防塵塞失咗蹤......
唔通佢有預感鴨仔會殺到來黯然退出!?!??? 


仲有喎..........



尋日4月11日出版既Cake Decorating Vol.4~
今次送星星印模 + 糖花tool!



早幾日託V姨丈幫我喺香港買既彩繪蛋糕卷2,
估唔到V姨丈咁快手就幫我買到,仲寄緊過來!
希望快d會收到本書啦~ 


原來......買吓少少買吓又少少......收穫都好豐富啊! 









Photobucket

12 則留言:

  1. 你的收穫超级丰富, 在英国的easter sunday 无聊死了,我和女儿在家呆了一天,什么地方也没去!!
    [版主回覆04/13/2012 08:47:50]南下Easter 真係好誇張! 不過蘇格蘭唔係咁架,我舊年復活節喺蘇格蘭照舊行街shopping~

    回覆刪除
  2. Hihi Mrs T,我睇完你篇Bolg真係苦笑了出來,無錯我同你經歷一樣,嘩~~復活節的Manchester同死城真係無分別,MALL基本上全部都無開,條街又無咩人,同倫敦的熱鬧真係好大分別!!!好想問其實外國呢D大節係咪全部留響家中天倫樂?我星期六去左賭場入面間餐廳食扒,星期日去左唐人街食中餐~~~你黎緊的日子都要四圍走,繼續SHOPPING,YEAHHHHH
    [版主回覆04/13/2012 08:46:25]我 + Mr.T 都無唸過南下Easter Sunday 誇張成咁! 因為蘇格蘭Easter 唔係咁,我記得舊年Easter weekend 我喺蘇格蘭都買咗好多野,唔會好似曼城成個死城咁!!

    基本上咗聖誕正日 + 新曆1月1日先會咁冷清,不過近年我聖誕 + New Year 都係返香港過!

    回覆刪除
  3. 《Ka MaN 日記》2012年4月12日 下午4:08

    Happy Easter..
    見你 D Shopping 好開心.. D 收穫仲好正....
    我地都係Easter Friday 咩都唔開... =_=
    係連 Suppermarket 都唔開...
    而 Easter Sunday 就好D...
    開不過好早 Close..!!
    [版主回覆04/13/2012 08:38:04]Happy Easter Ka Man!
    星期五星期六兩日都好熱鬧好正常,不過星期日真係好冷清~ 但我印象中蘇格蘭並唔係咁,因為我記得舊年easter weekend 我買咗好多野!

    回覆刪除
  4. 好想訂Cake Decorating....我儲呢D書....因為D野好靚....彩繪1我都有.....不過係無整過....HHHHEEE~~~
    [版主回覆04/13/2012 10:07:22]唔知香港有無依本雜誌喎....我都有彩繪1,不過我都係未整過!

    回覆刪除
  5. 嘩!! 豐收...買得好開心啦..仲比你買到件..超級超級抵!
    [版主回覆04/14/2012 10:29:51]如果唔係咁多舖頭無開,我唸收穫會更豐富!

    回覆刪除
  6. I have the same milk pan that you bought (the small red one). In France, all shops are closed Easter sunday and monday.
    [版主回覆04/14/2012 10:28:42]i remember it wasnt that quiet in Glasgow during Easter weekend!

    回覆刪除
  7. 嘩﹗好多收獲呀﹗件primark褸原價£10已經好平﹐現在只是£3﹐真超值﹗唔買會對唔住自己﹐哈哈﹗
    彩繪蛋糕卷好得意﹐我第一次見。不過我連瑞士卷都未整點呀﹗
    你執拾好廚房又要搬﹖好大工程啊﹗希望你們快點安頓啦﹗
    [版主回覆04/14/2012 10:27:13]Primark d野本身已經好平,不過一減價就仲加平!

    彩繪蛋卷我之前買咗第一集,不過到而家都仲未整過.....

    我遲d係會搬過去Mr.T 果邊,不過我地都會定期返Glasgow 架! 只係搬過去,但唔係搬屋~

    回覆刪除
  8. 我試過買Birds eye 嘅cream,好似你嗰包, 幾年前試過, 好好味, 不過唔係for cake decor, 我上星期買咗未用.... yeee? 你Permanently 南下? we can meet up sometime then
    [版主回覆04/14/2012 10:23:28]妳講果包Birds eye 我喺Morrisons 都見過! 不過包裝好似無講點用.....依包就得波蘭文,不過之前喺網站睇過用來做乜~

    我遲d係會搬去Birmingham,不過仍然會Glasgow Birmingham 兩邊走! 只係會調轉留喺Birmingham 照顧老公多d~ 到時我地再約吖!

    回覆刪除
  9. 真係收穫豐富遲d妳搬去Birmingham咁就唔使咁辛苦兩邊走啦
    [版主回覆04/17/2012 09:34:14]好鍾意隻鴨仔!

    其實遲吓我搬咗去Birmingham 都會keep 住兩邊走架,因為我地無打算搬屋,始終家人朋友都喺哂Glagsow,不過唔洗走咁密囉!

    回覆刪除
  10. 彩繪蛋糕卷2我都有買,下次你可以叫我買呀!我做嘢附近已有書店。
    [版主回覆04/17/2012 19:43:18]Thanks Anne!

    回覆刪除
  11. 見到好多花花野我都好鍾意~~
    隻鴨仔好cute
    [版主回覆04/17/2012 19:36:21]花花 + 鴨仔我都好鍾意! 等咗隻鴨仔咁耐都係值得既!!
    [版主回覆04/17/2012 19:36:14]花花 + 鴨仔我都好鍾意! 等咗隻鴨仔咁耐都係值得既!!

    回覆刪除
  12. 鴨仔好得意啊
    [版主回覆05/09/2012 23:31:50]香港有好多防塵塞都好靚好可愛~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...