2012年6月23日星期六

Gressingham Duck Sausages with Apple & Honey



上次第一次整咗4隻法式油封鴨腿,
食哂後想再整,但足足3個月都見唔到超市有鴨肶賣!


取而代之係依隻以前從未見過既蘋果蜜糖鴨肉香腸~

 買咗一pack 來試吓,
一打開packing,一陣好香既蜜糖味即時攻出來!

我先用grill pan 中火sear 咗香腸,
再放入焗爐烤至熟~
鴨肉腸一路焗緊,一路聞到強勁香味,
攪到我流哂口水!!!!! 



配上粉藍雞蛋 + 薯仔意大利沙律 - the way I like it~ 

除咗香港既紅腸 + 廚師腸之外,
我一向對洋人香腸非常麻麻!
不過依隻鴨肉香腸......
好好好好味呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juicy、香甜,食完真正齒頰留香,
剛吞咗一啖,會即時想食多一啖......
對我來講最重要係 - 鴨肉香腸無一般豬肉牛肉香腸咁meaty 鞋口!
切吓一啖...
切吓又一啖......
3條鴨肉腸話咁快就清哂碟~ 


唯一美中不足係......
£3只得6條香腸好貴啊!! 


近2星期想休息一下無去南下,
正好讓我留喺屋企大煮特煮! 



先買咗半打鴨蛋醃咗樽鹹蛋; 
自製鹹蛋做法click here~
 

正好合時喺依個時候比我買到久違既鴨腿! 



用3樽鴨油來封4隻鴨腿啱啱好!
尋晚封緊鴨腿果5小時不斷傳來陣陣香味.......

油封鴨腿做法click here~


鴨真係一種好美味既家禽~ 
 
鴨蛋、鴨肶、鴨胸、鴨香腸......
OMG~ I love duck!! 





Photobucket

10 則留言:

  1. 都係妳有腦, 用焗爐烤. 我煎到佢地好似非洲腸咁. 哈哈!
    [版主回覆06/28/2012 07:24:12]因為以前煎鬼佬腸煎極裡面都唔係好熟,所以我就開始習慣煎完放入焗爐焗吓佢!
    [WING回覆06/28/2012 06:03:35]我之前有煎過普通鬼佬腸, 可能冇honey, 所以冇變非洲腸. 不過就真係好易爆. 今次係妳度學到嘢, 有機會一於試吓!
    [版主回覆06/28/2012 04:10:36]鬼佬香腸咁粗仲有層腸衣,就咁煎裡面好難煎得熟,而且腸衣好易爆架~ 其實我上面都有一條煎爆咗少少.....下次你試吓sear 吓表面放入焗爐!

    回覆刪除
  2. 整得好靚好豐富呀~
    [版主回覆06/28/2012 04:08:50]Thank you Sweetie!

    回覆刪除
  3. 我都想整 好似好麻煩咁!!XD
    [版主回覆06/28/2012 19:16:13]時間長並唔等於麻煩! 醃好鴨腿放入雪櫃2日唔洗理佢; 塞入焗爐油封5粒鐘,都係唔洗理佢,時間係長但無咩麻煩~

    依個好好味~ 整好放雪櫃隨時想食都有得食!
    [穎姍回覆06/28/2012 10:43:27]油封鴨腿呀!!整的時間真係有D長 如果唔係都想試整呀:)我都好意食鴨!!
    不過我呢邊(winnipeg,canada) 都唔邊度有得買
    [版主回覆06/28/2012 04:07:46]鴨肉腸? 煎熟佢之嘛~

    回覆刪除
  4. 嘩...好吸引的全鴨宴呀..
    [版主回覆06/28/2012 04:06:08]Thank you ok!

    回覆刪除
  5. did you bake the potatoes before adding to the salad? What dressing? The salad looks tasty!
    [版主回覆06/28/2012 04:05:20]no i didnt bake the potatoes but i boiled them, then cut half!

    the sauce just extra virgin olive oil, lime juice, brown sugar, salt & pepper, mix well~

    回覆刪除
  6. 緊張大師-小女人2012年6月26日 下午4:39

    你整得咁美隔離屋都聞到香味啦,但你一個人吃光三條腸呀....好似好多,但愛你那沙律超靚
    [版主回覆06/28/2012 03:57:23]依隻鴨肉腸未煎前已經好香好香~~~~~

    係呀~ 我一個人食架! 我覺得d腸其實好細條,食完都唔係好夠喉....因為太好味嘞!!!!

    個沙律超易整! 烚熟baby potatoes (切半)、沙律菜、青檸汁、橄欖油、紅糖、鹽 + 黑胡椒...全部撈勻就搞掂!

    回覆刪除
  7. 我問左爸爸佢話未見過有鴨肉腸賣
    [版主回覆06/28/2012 03:52:36]妳返到來先自己搵啦! 未必一定間間Tesco 都有得賣,不過我有幾位住喺英國既扑友都買到 + 試過,佢地都話好食~

    回覆刪除
  8. 想請教薯仔意大利沙律如何做呢?我都想轉一轉口味呢
    [版主回覆06/28/2012 19:18:54]包沙律菜本身叫做"意大利沙律"! 所以其實妳買咩沙律菜都可以~

    baby potatoes 烚熟切半待涼 > 同沙律菜一齊撈勻 > 青檸汁、extra virgin olive oil、紅糖、鹽 + 黑胡椒,全部撈勻就搞掂~

    回覆刪除

  9. [版主回覆06/29/2012 19:13:17]Thanks!

    回覆刪除
  10. v女 love duck!! 煮野食仲非常得
    [版主回覆07/20/2012 20:37:00]Thank you Mag!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...