2012年6月21日星期四

老翻名廚系列 - The Hairy Bikers' Beer-Battered Fish & Chips (英式炸魚薯條)


為咗整依個炸魚薯條......



平時滴酒不沾既我,一次過買咗2枝啤酒!

我對啤酒完全無研究,
對住酒鬼國超市2大行五花八門唔同牌子既啤酒真係無從入手!
但最後我揀咗2枝,係因為......




兩枝個蓋都好得意! 

(食譜參考自The Hairy Bikers)


1. 白肉魚柳e.g. cod, haddock, plaice, coley, whiting, pollock...etc,洗淨抹乾備用。


2. 炸魚脆漿: 中筋麵粉100g; 粟粉38g; Ale 啤酒170ml; White Wine Vinegar 1湯匙; 海鹽1/2茶匙,全部材料用手動打蛋器拌至光滑如乳膠漆狀備用。

今次用咗依枝叫做"OLD TOM",效果非常好! 


3. 

薯仔適量去皮切粗條; 放在大碗中用凍水洗去澱粉,撈起用廚房紙抹乾。 


4. 深鍋中火燒熱油~ 
(要小心啊!! )

用筷子滴一滴脆漿入油中作測試 - 若脆漿立即脹大浮面及周圍有氣泡,即代表油已夠熱; 若脆漿沒有發大,沉底及只有少量氣泡即代表油未夠熱。


5. 先炸薯條 - 
薯條放滾油中炸8至10分鐘至軟身,撈起放在廚房紙上吸油,稍稍放涼一會。


6. 三文治袋中放入中筋麵粉4湯匙和海鹽1/2茶匙搖勻。 


7. (1)之魚柳逐條
放入三文治袋中沾上麵粉,取出後拍去多餘麵粉。


8. 拌勻(2)之脆漿,放入魚柳沾上脆漿。


9. 魚柳放入滾油中炸約5至6分鐘至金黃。


10. 撈起魚柳放在廚房紙上吸去多餘油份。


11. 薯條回油鍋再炸炸約2至3分鐘至金黃脆身。


12. 魚柳和薯條上碟,灑上少許海鹽。


13. Don't forget 配上炸魚薯條雙寶 - 茄汁 & 麥芽醋一齊食啊! 



依個用啤酒做既脆漿簡單易做且非常香脆~
比起炸魚薯條店既風味更佳! 

Photobucket 

6 則留言:

  1. Wah!哩個同我喺英國食嘅一樣樣咖!
    [版主回覆06/22/2012 18:51:52]
    [豬頭Cake回覆06/21/2012 22:53:46]佢一定冇你咁濶佬
    [版主回覆06/21/2012 22:16:05]肯定唔一樣! 一肯定無我咁闊佬有3塊魚; 二無我依份咁好味!!

    回覆刪除
  2. 我都鍾意食不過唔知要加啤酒整
    [版主回覆06/22/2012 18:50:45]普通薯條bar 緊係唔會用啤酒來整啦,其實亦唔一定要用啤酒,不過用啤酒真係好食好多! 有好多比較好少少既餐廳special 既炸魚薯條都強調話用啤酒架!

    回覆刪除
  3. 嘩,個樣直頭係街買的一樣.有興趣想知你炸完野,D油點處理呢?我一聽到要炸就會好頭痛,就係依個處理油的問題.
    [版主回覆06/22/2012 18:46:49]用啤酒整batter 好食過街買既好多! 油我最多只炸兩次野,之後會隔乾淨渣,用碗裝住用來煮餸~

    回覆刪除
  4. are all 3 pieces of fish for you?
    [版主回覆06/22/2012 18:31:34]yes! all for myself~

    回覆刪除
  5. 我都愛炸魚薯條呀 !!
    [版主回覆06/22/2012 19:59:07]自己整又好食又好玩!

    回覆刪除
  6. 其實麥芽醋係配魚柳的嗎?
    [版主回覆06/28/2012 19:26:59]麥芽醋主要係配薯條,依度無論喺邊食大碌薯條都一定會有麥芽醋供應~ 我初來英時食唔慣,不過而家食親炸魚薯條無麥芽醋不歡咯!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...