2012年6月11日星期一

忌廉芝士煙三文魚意粉 (Smoked Salmon Spaghetti with a Creamy Cheese Sauce)



1. 意粉煮熟,瀝乾備用。

2. 煙三文魚切小塊; 洋蔥及細香蔥(Chives)切碎備用。

3. 卡夫Philadelphia 忌廉芝士1份,和牛奶2份拌勻備用。 


4. 鑊中燒熱牛油,將洋蔥丁炒至變軟。


5. 加入(1)已煮好的意粉一兜勻。


6. 加入(3)的芝士忌廉汁拌勻。


7. 熄火並加入煙三文魚塊兜勻,鑊中餘溫會將三文魚煮熟。

8. 用海鹽和黑胡椒調味,灑上細
香蔥即成。



Photobucket 

11 則留言:

  1. 我排第一呀 ! V女
    [版主回覆06/12/2012 03:05:36]

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年6月11日 下午5:32

    我老公整意粉好有一手,所以不會往外求只在家中吃.....你煮得個賣相好掂十個讚
    [版主回覆06/12/2012 21:14:12]Thank you 緊張大師! 我對pizza 麻麻地,所以出親街食意菜都會點意粉~

    回覆刪除
  3. 我好鍾意食呢個意粉架...請問忌廉芝士一份即大約幾多呢?
    [版主回覆06/12/2012 21:13:13]視乎妳意粉份量幾多! 我食譜大部份無份量,依個忌廉芝士亦唔係份量,係同牛奶既比例~

    回覆刪除
  4. 睇見都勁想食,真係拍得住D字頭果間法式連鎖餐廳。
    [版主回覆06/12/2012 21:42:35]香港無意大利餐廳既咩? (我真係唔知,因為返到香港集中食地道野,好少食洋人野!)

    我依邊既法國餐廳係無意粉食既,但間間意大利餐廳都有依個意粉~
    [Kobe回覆06/12/2012 21:23:05]不過我喺香港既D字頭法式餐廳食過類似你呢味既意粉,不過真係麻麻地,仲要班伙記態度麻麻,喺旺角銀行中心果間,所以最後生意唔好做繼續做,變咗做羽壽司。
    [版主回覆06/12/2012 21:11:36]Thanks Kobe! 但依個意菜來喎,你攞間法國餐廳來比較咁得意既......anyway 我無食過Delifrance,唔知佢地水準如何~

    回覆刪除
  5. 终于等到你post 食普了,这个好”正“.....但Philadelphia 忌廉芝士1份!! 1份是什么意思呢?? 我每一次煮意粉都是放carbonara sauce, 吃到闷了。
    [版主回覆06/13/2012 00:20:59]視乎妳自己煮幾多意粉~ 1份忌廉芝士 + 2份牛奶 - 依個唔係份量,係忌廉芝士 + 牛奶既比例!

    依個真係好好食,而且好快手~

    回覆刪除
  6. 好美味!!要試整下先得^^
    [版主回覆06/14/2012 09:57:31]依個真係好好味! 我今日晏晝又係食依個呢~

    回覆刪除
  7. 依個我LIKE
    [版主回覆06/14/2012 19:44:44]仲好易整呢!

    回覆刪除
  8. Hi V,

    先恭喜你用南移了. 上次上來先見你從南回來. 突然又會有咁好的消息的
    你這味白汁意, 好似好好味咁. 好想試. 你用的Cream cheese 係軟身膠盒裝還是紙盒裝硬的那種呢.
    [版主回覆08/10/2012 20:28:34]Thank you!

    兩種都可以,最後都可以煮溶既~

    回覆刪除
  9. 我平日煮意粉,淨係識用茄汁煮,好,下次試下你的食譜先得,好似好易又好食。多謝
    [版主回覆08/21/2012 06:11:21]依個真係好容易又真係好好食! 成品仲好食過餐廳~

    回覆刪除
  10. "卡夫Philadelphia 忌廉芝士1份"

    我想問呢, 1 份即係幾多呀?
    [版主回覆08/29/2013 00:33:14]視乎妳有幾多意粉 + 三文魚~ 有人鍾意多汁,有人鍾意少汁,忌廉芝士1份 + 牛奶2份只係一個比例來

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...