2013年2月2日星期六

Domino's Inspired "Meltdown Pasta"




早幾日老翻咗Domino's 既Meltdown Pizza
忽發奇想覺得材料用來整pasta 都可能會好味果喎......
即管試一試! 



1. 預熱焗爐200C。





2. 瑞典肉丸適量。(即IKEA肉丸)





3. 青、紅辣椒各1隻去籽切碎備用。(唔食辣的話可以用燈籠椒代替!)




4. 水浸切片Jalapeno pepper 適量。




5. 煮熟pasta (我今次用fusilli),將pasta 倒入焗盆內,拌以少許橄欖油、tomato puree、海鹽和磨碎黑胡椒調味撈勻。





6. 鋪上一層刨碎芝士。 



材料其實同Meltdown pizza 一樣,
唯獨今次改用依隻Emmental Cheese 來代替Mozzarella + Cheddar!
(被佢包裝上既相吸引~ )




7. 再鋪上肉丸、辣椒碎和Jalapeno pepper,再灑上少許刨碎芝士。




8. 放入焗爐約15分鐘至芝士溶化即成。





9. 出爐後淋上美式熱狗黃芥醬即成。






今次買啱芥醬嘞! 






效果好好啊! Mr.T 讚不絕口~ 














Photobucket

2 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年2月3日 下午4:40

    買啱汁醬係好重要一環,你呢款老翻可以成為你自家的新菜也不錯呀.
    [緊張大師-小女人回覆02/08/2013 08:25:39]收到晒,謝謝分享講解Mrs.T
    [版主回覆02/08/2013 07:32:51]英式芥醬一向都係好襯燒烤肉類,英國人都係用來沾牛扒或燒牛肉~
    熱狗係美方食物,淋大pat 茄汁 + 美式芥醬,如果改用英式芥醬應該會攻鼻攻到喊
    [緊張大師-小女人回覆02/07/2013 09:03:39]係呀英式芥醬但我用來吃燒肉都幾好味喎,只因我們不是成日用醬所以無乜點分別.謝謝講解我又懂啦.
    [版主回覆02/07/2013 04:55:06]其實依隻都唔係咩特別芥醬,只係普通食熱狗既芥醬來之嘛! 味道帶酸,完全唔辣~
    至於妳講果隻"吃慣香港那些款的芥醬",妳係咪指食街邊檔點一串串橙色豬雜,有少少攻鼻果隻呀? 果隻其實係英式芥醬來! 無人食熱狗用英式芥醬
    [緊張大師-小女人回覆02/06/2013 08:25:05]咁 就要試下啦,我們平日吃慣香港那些款的芥醬就覺得好好,其實還有更好在後頭,多謝好介紹
    [版主回覆02/05/2013 05:44:00]其實上次整既pizza 味道都唔係相差好遠,只係始終用返依隻黃芥醬好味d!

    回覆刪除
  2. 你個食譜好好呀!
    我打算煮比爸爸媽媽食呢~
    我想問Jalapeno pepper要落幾多匙到?
    無食過怕落唔啱份量
    謝謝你:)
    [版主回覆02/08/2013 07:36:18]Jalapeno pepper 酸酸地又辣辣地,
    要視乎你買果d大塊定細塊,
    又要睇吓妳煮幾多粉......
    我依隻好似一毫子咁大塊,依兜落咗7至8塊左右~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...