2013年2月4日星期一

Rock Lobster Seafood Bar and Grill (2013年2月3日)


尋日2月3日,我同Mr.T彷似患到急性大食癪........


62過幾日返香港過年,
尋日中午約咗我地 + 姑仔去中國城飲茶~
原來我 + Mr.T已經幾個月無飲過中國茶食點心,
連平時我極少食既蝦餃,都令我食得津津有味!



飲完茶我 +
Mr.T去咗行街,
行到咁上下就搵野食
埋先返屋企~
咁啱我地喺Rock Lobster 附近,一於去試試!


Rock Lobster 雖然處於Glasgow City Centre,
不過位置怪異非常隔涉,
早幾個月前我同Mr.T路經該處,
見一個後巷似既
"巷口位"前棟咗個餐廳牌,
好奇下行入
巷仔及及........


殊不知一入到去別有洞天!
有一間Spanish tapas trending bar,
仲有依間廣告牌既餐廳Rock Lobster~

不過上次發現Rock Lobster 時,我地啱啱食飽咗,
直至尋日去開果頭行街先唸返起依間餐廳!



樓面唔算大,不過餐廳分為地下 + 地牢兩層;

簡約得來classy 既裝修,加上地點周圍寧靜,
氣氛舒服浪漫,絕對係一個拍拖食燭光晚餐既好地方!


尋日落大雨,全餐廳得我 + Mr.T一枱客人......正!


Mr.T既頭盆Shellfish Soup

材料豐富 + 微辣既海鮮湯,越食越開胃!


我既頭盆Poached oysters and New Zealand green lip mussels with baked sea lettuce bread and shellfish sauce

賣相好靚~ 海藻麵包好特別,
蠔灼完後雖然縮細,不過蠔味濃郁異常鮮甜,
配埋個好好味既shellfish sauce,
一個好特別又好鮮美既頭盆~



Mr.T主菜King Prawns Tagliatelle

大份到吖! d蝦大隻到吖!! 好味到吖!!!
連Mr.T都覺得大份,
所以比咗2隻大蝦 + 大pat 意粉過我~



我既主菜Lobster and crab meat ravioli

3隻巨型意大利雲吞,
配埋oyster leaf and sea fennel sauce (唔知係咩野來! )
仲有一小兜蒜蓉炒sea spinach~


好多餐廳既龍蝦蟹肉意大利雲吞,
都會將龍蝦蟹肉餡料用機打成puree......我個人唔係好鍾意!
不過Rock Lobster 意大利雲吞,
仍然好清楚睇到一塊塊既龍蝦肉 + 蟹肉,
正正
係我鍾意既texture~



點菜後等緊食既時間同Mr.T閒談......

我: 我唸唔係好多人知依度有間餐廳,有無生意圍唔圍到皮架?

Mr.T: 老闆係有錢佬來,佢本身有幾間餐廳架!

我: 哦~ 咁賺少d都無所謂.......


食物賣相味道都好精緻,不過價錢唔平~
食完依餐之後,我唸唔需要為老闆擔心圍唔圍到皮既問題,
因為食物有咁既水準,根本唔愁無生意呢!


Rock Lobster Seafood Bar and Grill: http://www.rocklobsterbarandgrill.com/index.html



我 + Mr.T真係唔可以太早食晚飯!
食Rock Lobster 返到屋企只係7點零鐘,
結果11點幾急生大食癪發作......
卒之要叫kebab 外賣醫肚~





Photobucket

3 則留言:

  1. 食宵夜好肥架~~~~
    [版主回覆02/05/2013 19:17:24]又唔係晚晚都食宵夜,而且我根本食極都唔肥

    回覆刪除
  2. 我地而家7:30已經食飽晚飯
    [版主回覆02/05/2013 19:41:30]咁早食飯晏d我一定會肚餓架!

    回覆刪除
  3. 我中國城差左好多ar

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...