2013年6月14日星期五

新玩具 - Chocolate Melting Pot ‧ 附生日朱古力牌做法

早幾日幫99朋友整完生日蛋糕後(網誌),
我意識到我需要一個Chocolate Melting Pot!
說時遲,那時快........



我已經買咗個返來嘞!!


有blog友想我示範點整生日蛋糕上既Message朱古力牌,
正好承機為依個新玩具開光~




依個野除咗可以用來溶朱古力之外,
佢仲係一個chocolate fondue,包埋4枝專用叉~


不沾金屬碗同加熱器可以好容易分拆,方便製作 + 清洗~


Message朱古力牌做法:


1. 預備乾淨膠片或baking paper一張,底墊上砧板。




2. 不用調溫朱古力小塊或Candy Melts適量先放在碗中。
(碗一定要乾淨不能沾水啊! )



3. 開著加熱器setting 1。
(唔同牌子型號用法可能唔同,
我依個溶朱古力係用setting 1,請依照返個別說明書指示! )


4. 待朱古力開始溶化,以矽膠匙拌勻。



5. 待朱古力完全溶化,將溶液倒在膠片上,
連砧板一同拿起向不同方向打斜,
令朱古力溶液平均地攤薄及表面光亮平滑,放平待凝固。




6. 待朱古力薄片凝固後,先撕開膠片,再切出所需大小形狀。


用cutting board可以切得更工整!


7. 朱古力牌造好後先寫上祝賀語句。
可自行溶朱古力液或調製顏色糖霜液來寫字
~




又可以用依種香港12蚊店有售既顏色朱古力筆;
我個人覺得糖霜比較易控制寫字時既線條,
而由於寫字用既糖霜份量少,所以我會用依種現成糖霜筆!
糖霜筆好處係攤乾後顏色會更加鮮明突出,
而且凝固後不化
,非常方便~


8. 寫好祝賀語句後,就可以自行裝飾。

英國超市或烘焙材料店都好容易買到不同可食用既蛋糕裝飾......


依種威化紙花花堅挺得來輕如羽毛,
好適合用來做朱古力牌裝飾!

各式顏色造型糖花

各式彩糖

自行發揮創意,用朱古力溶液/食用膠水......
或好似我咁用糖霜筆將裝飾黏上朱古力牌上,
待乾就完成架嘞!

P.S. 相中依個成品既糖霜仲未乾,
所以字 + 星既顏色仲未現,唔夠鮮艷!
由於依個只係示範作,所以未待乾已經比Mr.T食咗.........








Photobucket

12 則留言:

  1. Good~Good~Good~
    [版主回覆06/15/2013 00:27:30]Thank you LING!

    回覆刪除
  2. 咁 mini...好 cute 好方便喎...
    [版主回覆06/15/2013 02:41:38]係呀~ 我網上睇過大部份chocolate melting pot 都好的式架! 不過我格過哂價....我依個最平!

    回覆刪除
  3. 谢谢分享

    [版主回覆06/15/2013 08:11:39]you're welcome月兒!

    回覆刪除
  4. 我成日以為呢部機係食朱古力火鍋用,所以好多時減價都冇買,hehehe而家可以考慮入手喎, 多謝你無私分享。
    [版主回覆06/15/2013 08:11:17]佢係食朱古力火鍋用架! 不過同時亦可以來溶朱古力(說明書有講!),有2個settings,可以用來作朱古力調溫~

    回覆刪除
  5. 好好玩甘呀...
    [版主回覆06/15/2013 17:39:47]係幾好玩架! 我最鍾意裝飾果part~ 下次試吓整調溫朱古力!

    回覆刪除
  6. 你好專業呀~~
    [版主回覆06/15/2013 17:39:09]過獎嘞~ 自家手作仔來啫!

    回覆刪除
  7. 原來可以自己咁整既〜 睇你既 blog 真係獲益良多
    謝謝分享吖〜〜
    [版主回覆06/16/2013 15:25:59]如果妳打算自己玩調溫,咁就一定要買返枝溫度計嘞!
    [joey回覆06/16/2013 14:08:48]溫度計我屋企未有呀,不過我響朋友開既 cafe 度玩過調溫朱古力。
    果次係用調溫朱古力整,可可朱古力飮品,同整朱古力士多啤梨,好好玩呢
    [版主回覆06/16/2013 03:08:18]you're welcome Joey!
    如果配合埋溫度計,可以用調溫朱古力方法去整,整出來面會令身仲加靚架~

    回覆刪除
  8. 很有用,唔駛出面買嚟買去都係得一兩款!Thanks for sharing!
    [版主回覆06/16/2013 03:07:04]唔洗客氣~ 自己整一來好似妳話齋唔洗出去買來買去都係果d款; 二來可以私人d加埋名,想寫乜就寫乜,而且整個牌好好玩架!

    回覆刪除
  9. 謝謝分享, 簡潔但詳細, 100 x LIKE
    [版主回覆06/16/2013 15:25:06]其實黃色果個我都係第一次整,示範依個就第二次,所以手工技巧都有待改進~

    回覆刪除
  10. 令到會唔捨得食
    [版主回覆06/18/2013 05:15:49]Thank you Rachel!

    回覆刪除
  11. Hi V,

    Good job! Thanks for your sharing.

    Peggy
    [版主回覆06/18/2013 16:43:35]you're welcome Peggy! it was fun making it~

    回覆刪除
  12. 嘩!好好的教學!!你知道點樣自己調製糖霜液嗎?咁就不用買糖霜筆呀!
    另外,我見你自己用朱古力畫D公仔牌都好靚,請問點整既呢?咁多問題,真係唔好意思,希望你可以抽時間答我
    [版主回覆07/19/2013 18:42:32]唔洗客氣!
    [hon amy回覆07/18/2013 08:57:29]嘩,好詳盡,多謝你
    [版主回覆07/17/2013 18:20:53]糖霜液(Royal Icing)係用蛋白粉 + 糖粉加水打稠做成,分成3種: 濃糖霜(乾性), 中性糖霜, 稀糖霜(濕性),頭2種較適合用來寫字,稀糖霜就用來填色~
    我住喺英國,我用一隻含蛋白粉既糖粉,只要加水加色就用得比較方便,不過我唔知香港有無得賣.....
    http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/975892
    朱古力公仔牌好簡單,畫好公仔,上蓋一張牛油紙,再用溶咗既黑 + 白朱古力畫出來,待凝固撕開牛油紙就得架嘞! 如果寫字的話要記住先將字相反~ 至於畫相果個比較複雜,要先自行用PhotoShop執過幅相

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...