2014年10月2日星期四

墨西哥辣肉醬 Chilli Con Carne

La Cuisine De Veronica Chilli Con Carne

香辣惹味~ 無論配飯、麵包或焗薯仔都一流!


1. 洋蔥一個切丁備用。


2. 蒜頭2瓣和紅辣椒2隻剁切碎; 牛湯精1個; tomato puree 2湯匙;

- 芫荽籽粉(ground coriander) 1茶匙
- 小茴香籽粉(ground cumin) 1.5茶匙
- 玉桂粉(ground cinnamon) 1/2茶匙
- Paprika 和Cayenne Pepper 辣椒粉各1/2茶匙


3. 鍋中燒熱橄欖油,下免治牛肉(大約380g)炒至變色。


4. 盛起備用。


5. 下洋蔥丁炒至變黃,轉中火下蒜蓉、辣椒碎和香料粉炒一會至發出香味後,免治牛肉回鍋炒勻。


6. 加入紅酒80ml煮滾數分鐘,至免治牛肉吸收紅酒,水份開始收乾。


7. 加入牛湯精、tomato puree 和罐頭蕃茄1罐(400g),拌勻所有材料。


8. 以海鹽、黑胡椒和喼汁調味拌勻,滾後轉小火,蓋上鍋蓋先煮45分鐘。


9. 打開鍋蓋,繼續以小火小滾再煮45分鐘,期間間中攪拌。


10. 罐頭紅腰豆(約200g)隔去汁液後,以凍水沖淨瀝乾。


11. 紅腰豆進鍋拌勻,再煮10分鐘; 熄火後下少許tabasco、青檸汁1個和灑上新鮮切碎芫荽拌勻即可上碟。






6 則留言:

  1. 依個菜式我絕對鍾意, 但我果位肉碎唔係內的食肉獸打令未必接受到, 可能要煎兩隻雞翼補充一下.

    回覆刪除
  2. V, 想問你呢Paprika 和Cayenne Pepper系同樣野黎架喔?因為成日見到D食譜要加cayenne pepper, 但係我E度D supermarket就無, 只有paprika......

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然唔係一樣啦! 名都唔一樣,依個食譜2隻都有用~
      2隻都係辣椒粉,不過係唔同既辣椒粉,paprika 較甜口; cayenne pepper 較辛辣

      你住喺邊架? 其實有幾個大既香料品牌,2種都有出品!
      超市搵唔到可以試吓去專賣香料既店舖或上網買

      刪除
    2. v,我住係south africa,even 上網買有時佢地都唔ship來e度。所以每次我出親去玩或者係返香港我都要台d食材返來

      刪除
    3. 如果妳想要既話,我可以寄一包 / 一樽比妳架~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...