2011年8月24日星期三

香蕉蛋糕 (Banana Bread)

究竟"Banana"係應該點pronounce 既呢?

細個時喺香港唔記得係幼稚園定小學,
老師教讀做"病0靚娜"(0靚模個0靚!);

後來大個咗就開始聽到唔同讀法.....
有d人讀"笨啦娜",有d人仍然係"病0靚娜";
再後來過咗來英國,本地人當然係讀"笨啦娜"架啦!
"病0靚娜"係美式英語?

不過既然有名叫做"英語",咁緊係應該用返英音架啦~
所以我都係buy "笨啦娜"多d!!

1. 預熱焗爐170C。

2. 先將中筋麵粉100g、低筋麵粉40g、泡打粉1/2 茶匙、小梳打(bicarbonate of soda)1/2茶匙和鹽1/4茶匙篩勻備用。

 3. 雞蛋1隻和幼砂糖85g,用電動mixer 打成cream 狀。

4. 加入菜油60ml和1/2茶匙雲呢拿精油打勻。

 5. 梅花點香蕉2隻去皮壓爛成蓉,加入(4)的混合物中拌勻。

6. 再加入原味乳酪(yoghurt)65ml,加入(2)已篩好的麵粉,用矽膠刮刀以切割動作方法,拌至完全無粉粒。

7. 方包模塗油,將(6)倒入模內,左右輕搖讓粉漿平均。

8. 放入焗爐內烤50至55分鐘,烤至一半時間可蓋上鍚紙,以防蛋糕面過黑。

9. 以竹籤由蛋糕升起最高之處垂直插入至底,拉出竹籤如乾淨沒有粉糊黏附著即成; 熄火後讓蛋糕在焗爐內靜置10分鐘。

10. 取出蛋糕倒扣在蛋糕架上放至全涼,脫模切塊即可食用。






18 則留言:

  1. 哩個無牛油﹐健康又好味 。
    [版主回覆08/25/2011 19:47:00]牛油對我來講太重口味嘞!  我本身唔嗜甜食,所以食蛋糕比較鍾意light d既口味~
     
     

    回覆刪除
  2. Wow~哩個真係冇牛油ga bo~我之前整個D 靜係識得用olive oil代替, 今次你用yoghurt, 真係聰明~
    [版主回覆08/25/2011 19:46:00]我覺得牛油太heavy 嘞! 我本身已經唔嗜甜,所以食蛋糕都比較鍾意light d既口味~
     
    橄欖油本身有味道,其實唔係咁適合用來baking 架! 我睇書話baking 應該用"tasteless oil" 無味油e.g. 菜油、芥花籽油etc~  
     
    我見好多洋人Banana Bread 食譜都會帶酸性既buttermilk; 或牛奶加檸檬汁或yoghurt......前者我唔多like; 中者我怕肚痛! 最正常既最佳選擇就係yoghurt 嘞!  
     
     

    回覆刪除
  3. 等我今晚試吓先
    [版主回覆08/25/2011 19:32:00]好呀! 焗緊既時候已經香到流哂口水呢~~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 尋日果2 隻梅花點俾我做左酥皮香蕉喇, 遲啲要整哩個
    [版主回覆08/25/2011 19:22:00]要整就真係要趁早買定香蕉返來,吽佢幾日等佢起梅花點嘞!
     
     
     
     

    回覆刪除
  5. 《Ka MaN 日記》2011年8月24日 下午8:38

    我都好想整...
    但我地年頭 QLD 的大水浸...
    好多蕉樹死咗...
    而家 d 蕉貴到無朋友 (weekend 見到 au$19.99/kg)...
    我唸都要等 d 蕉平返 d 先可以整...!!
    [版主回覆08/25/2011 19:20:00]係呀係呀~ 我另一位又係住澳洲既blog 友都話而家香蕉貴到離哂譜呀! 佢講既價錢同妳講既差不多,真係貴得好誇張呢!!
     
     

    回覆刪除
  6. 我都要整笨0靚娜蛋糕..
    [版主回覆08/25/2011 19:18:00]我整既係笨啦娜蛋糕!
     
     

    回覆刪除
  7. 我剛食飽飯,但都想妳請我食件 "笨啦娜" 蛋糕加球雪糕,可以嗎?
    [版主回覆08/26/2011 01:56:00]頭先好似見妳有飯後壽司食喎! 妳仲食得落笨啦娜戟??
     
     

    回覆刪除
  8. 以前教讀笨啦那架 .... 但講開依個topic...我覺得 依家黎左外國讀書都發現好多以前missy教既發音同gramm ar唔岩既....可能我間學校太差....連師資都冇咁好.. ?!? 仲記得form2個年..我問個英文missy centimeter 點串...佢係黑板寫寫下...之後話...我唔sure.. 聽日話你知....
    [版主回覆08/26/2011 01:54:00]咁都要睇吓教既人口音係咩! 我年代讀書,教書既老師鮮有大學畢業或放洋留過學~
     
    妳話發現香港老師grammar 有問題我同意! 我最記得既係有老師講過"to 字後面動詞不變永遠都係present tense" - 依點apply 落去look forward to 就已經唔啱啦! 我成日見好多人會打"look forward to see you",錯到離哂譜!
     
     

    回覆刪除
  9. 我都好耐冇食香蕉蛋糕!見到妳整得咁靚又好想食
    [版主回覆08/26/2011 01:47:00]咁妳去買返個食啦! (一係去買個焗爐!  毒妳~~~~)
     
     

    回覆刪除
  10. 美國都係讀笨啦娜啊
    [版主回覆08/26/2011 01:45:00]我意思唔係話美國人真係好似中文字咁讀出來"病0靚娜",不過若同英國音相比之下,美國讀音真係有好大分別囉!
     
    情況就好似tomato 咁~ 英國人會讀"套媽桃",美國人會讀"套may 桃"一樣!
     
     

    回覆刪除
  11. 香蕉蛋糕整得好靚呀
    [版主回覆08/26/2011 01:57:00]Thank you Jenny!
     
     

    回覆刪除
  12. 又有新的蛋糕食譜啦! 等我又試下整先!!!
    Mrs T,如果妳搬blog,妳會唔會將所有食譜都show返出黎??因為我呢d懶人隨時要上黎揾食譜跟住做。
     
    講開讀音,我都有嘢想問呀,"schedule"呢個字我會發"scar 做",但我又聽過人發"sir 做",係咪都係英式同美式之分呀?
     
     
    [版主回覆08/26/2011 17:08:00]我唸住今日整almond cake!
     
    我搬blog 會盡量post 返食譜出來,因為我當初開blog 目的根本就係為咗整理食譜!
     
    "scar 做"係美式讀音; 而"sir 做"就係英國音~
     
     

    回覆刪除
  13. 你焗果時,成間屋一定充滿香味呀!
    [版主回覆08/26/2011 17:05:00]焗緊果時真係好鬼香~~~~~  
     
     

    回覆刪除
  14. yummyyummy
    [版主回覆08/26/2011 17:04:00]
     
     

    回覆刪除
  15. 呢個我老公勁鍾意, 不過我就有少少怕喇, 因為前個排整得幾密下
    [版主回覆08/28/2011 01:28:00]哈哈~~~~ 食到怕哂!
     
     

    回覆刪除
  16. 你個食譜係無用牛油...幾好喎....  我整親呢個蛋糕都好油呀...可能牛油太多了...
    [版主回覆08/30/2011 03:46:00]係呀~ 用菜油口感輕盈好多!
     
     

    回覆刪除
  17. 請問 banana 2 隻 about 幾多 g 呀?因為我呢邊 e + 只買到 d 好細既 size 咋!!
    [版主回覆08/30/2011 03:45:00]我無磅過幾重喎,不過香蕉份量大約得架嘞! 細隻既咪試吓用2隻半或3隻囉~
     
     

    回覆刪除
  18. thanks for sharing ah ;D 香蕉蛋糕真是很吸引 !!!
    [版主回覆03/03/2013 03:30:11]you're welcome Rachel!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...