2011年8月10日星期三

日本 - 日式烤茄子


 日式濃縮湯麵汁, 壽司醋, 鰹魚碎, 麻油, 味醂, 茄子 + 青蔥~

1. 黑芝麻少許白鑊烘香,盛起備用。(optional)

 2. 圓身茄子洗淨抹乾,隨意削去部份皮,切成一口一塊的大小備用。

 3. 每塊茄子掃上一層油,放在已燒熱的Grill Pan 烤至軟身。

4. 盛起烤好的茄子放涼備用。

5. 濃縮湯麵汁2份、味醂2份、壽司醋1份、糖和麻油各少許拌勻後試味。
P.S. 各份量隨自己喜好增減! 如吃辣可加入少許日本辣椒粉~

6. 將(5)的醬汁加入已放涼的茄子內拌勻,用保鮮紙包好放入雪櫃雪凍。

7. 吃時取出茄子,灑上蔥花和鰹魚碎即成。




17 則留言:

  1. 《Ka MaN 日記》2011年8月10日 下午6:22

    呢個好吸引...
    等我 weekend 睇下 d 茄子新唔新鮮先...
     
    [版主回覆08/11/2011 18:53:00]整依個要用黑色圓身果種茄子喎! 唔好用紫色果隻~
     
     

    回覆刪除
  2. 正.....正.....正!!每次做茄子,只会放肉碎, 你这个食普很特别,等买齐材料就可以开工啦!!
    [版主回覆08/11/2011 18:52:00]依個喺Yo!Sushi 食好鬼貴架! (要order 無得任攞!) 而且得果4塊仔薄到死,真係賺死佢地!!
     
    不過我同老公都好鍾意食依個,自己整又平又好味過Yo!Sushi 好多!!
     
     

    回覆刪除
  3. 嘩... 好美味喎, 呢個一定要試
    [版主回覆08/11/2011 18:50:00]Mr.T 唔鍾意食菜,不過佢就好鍾意茄子,尋晚依兜野成兜比佢吞哂咁滯! 試吓啦,好易整架咋~
     
     

    回覆刪除
  4. 路過, Mrs. T 整餸好得喎! 照跟!
    [版主回覆08/11/2011 18:49:00]Thank you Happy! 多謝你既留言~
     
     

    回覆刪除
  5. 茄子 , 真百撘..我都好鍾意食 , 但好少煮`
    [版主回覆08/11/2011 18:42:00]我個同菜有仇既Mr.T ,尋晚竟然同我講: 我唸a ubergine 係only 好味既菜!
     
     

    回覆刪除
  6. 呢個有益又惹味呀
    [版主回覆08/12/2011 01:02:00]唔鍾意食菜既Mr.T 好鍾意食依個!
     
     

    回覆刪除
  7. 筆刀幾$同點既
    [版主回覆08/12/2011 01:05:00]筆刀係咁既: http://www.100y.com.tw/product_jpg_original/A003123.jpg
     
    不過我唔知香港賣幾錢,妳去美術用品店問吓啦~
     
     

    回覆刪除
  8. 黑色茄子同紫既味道有咩唔同
    [版主回覆08/12/2011 01:00:00]其實我覺得味道無咩唔同,只係日本人整依個會用黑色圓身既茄子~
     
     

    回覆刪除
  9. 諗諗吓要買齊D sauce.........重貴過碟餸?唔好喇....不如妳留番件比我算吧
    [版主回覆08/12/2011 00:56:00]哈哈~~~ 不過可以整好多好多碟架嘛!
     
     

    回覆刪除
  10. 依個正,而且仲可以比我用個grill pan 
    [版主回覆08/13/2011 20:56:00]依個食譜特別為妳而設!
     
     

    回覆刪除
  11. 原来这个是冷食的
    可否热吃呢? 因为我比较少吃冷食物!
    [版主回覆08/13/2011 20:56:00]依個日式係冷食架!
     
    我未試過熱食呀~ 妳可以試試睇吓好唔好食~
     
     

    回覆刪除
  12. 我又整左呀,不過唔同味的,加左芝麻,紫菜碎,花蔥,又蒸又焗,
    [版主回覆08/13/2011 20:55:00]我依個都有加芝麻,不過係黑芝麻,比d蔥 + 鰹魚碎遮住咗!
     
     

    回覆刪除
  13. thankyou
    [版主回覆08/13/2011 20:53:00]you're welcome!
     
     

    回覆刪除
  14. 你個係咪有茄子呀
    [版主回覆08/13/2011 21:33:00]唔係呀~
     
     

    回覆刪除
  15. 點解妳咁多idea架呢? 我日日唸餸都唸到頭痕呀!
    [版主回覆08/18/2011 08:07:00]嘻嘻~~~~ 因為我好鬼為食囉!
     
     

    回覆刪除
  16. 好吸引, 遲些再跟你整下呢
    [版主回覆10/10/2011 04:14:00]好呀! 依個好好食架~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...