2012年12月4日星期二

平野絕對有好!

最近去親街都係飲飲食食,少咗shopping......
之前連續2個聖誕都喺香港渡過,
今年聖誕會留喺英國,
打算等新年終極大減價先出擊!

雖然仲有唔夠一個月,
不過要我由而家開始到新年大減價都唔買野,
又好似無咩可能!
咁就買d無可能再減再平既野啦!!
例如.........

Poundland 係英國一間家品日用品店,
顧名思義裡面每件貨品都係£1!
早幾年英國好多大大細細既pound shop,
但近年幾乎比Poundland 壟斷哂~



阿V推介Poundland 必買.........



12" Cake Display + Carry Case

客人訂蛋糕,我會附送埋依個蛋糕盒!
依個蛋糕盒質地雖然比較單薄,
不過只賣£1仲想點?
其他店同類型既塑膠蛋糕盒至少要
£10,絕對買得過~




有蓋雕花玻璃碗



印尼製,款式 + 質素都非常唔錯!




望落似貴價貨,£1抵到爛!


蘆薈lip balm (£1一pack 2盒)

英國製~ 非常滋潤、好用 + 抵用!




星期日行街見到丹麥廉價家品精品店Tiger 喺Glasgow City Centre 開咗分店!
店裡面塞滿
選購聖誕禮物既客人~
因為太多人,我只係咁二兜咗個圈......

都有些少斬獲!



雙層玻璃shot glasses (£4)


心型tea infuser (£2)

其實我鍾意飲茶葉多過茶包!
不過好多時我懶唔想沖一大壺茶,
因為唔想洗茶壺倒茶葉渣.......
但有咗依個
tea infuser
我就可以好似沖茶包咁方便只沖一杯茶!
仲要係心型呢~~~~




仲有依盒.......


罐頭珍珠蚌 (£5)唔知依粒珍珠係咩顏色既呢?


果日人太多 + 我地又趕時間.......
搵日我要再去過Tiger 慢慢睇餐飽先得!


Tiger Store:  http://www.tigerstores.co.uk


同場加映 - 其他濕碎斬獲~

最近行親TK Maxx 都好少收獲.........


Le Creuset Black Nickel Mini-Cocotte

LC stoneware 我已經買到可有可無,
唯獨依隻色就例外一定會買!


花花形白瓷碟仔 (TK Maxx)


Lakeland 買既雙色忌廉花唧咀



見電視廣告NIVEA 新出咗依隻打底霜,所以買來試吓......(Asda)

用後感覺只係一隻非常水潤既潤膚霜,微香幾好聞,
不過完全無打底霜既感覺,我唸可以當潤膚霜來用~
打底霜我暫時覺得都係REVLON PhotoReady Perfecting Primer 最經濟好用!





Photobucket

13 則留言:

  1. 蘆薈lip balm----好吸引~~~
    [版主回覆12/05/2012 19:32:56]依隻lip balm 真係又平又好用!

    回覆刪除
  2. 平野真係絕對有好野
    香港$12店樣樣我都覺得好抵好靚!
    次次見到桃紅既物體都諗起妳估妳都會鍾意
    [版主回覆12/05/2012 19:32:27]香港12蚊店緊係好野啦! 不過英國pound shop 貨品品質參差,要慢慢摷先搵到好野!

    回覆刪除
  3. Le Creuset Black Nickel Mini-Cocotte very very cute!!!


    Rebecca T.
    [版主回覆12/05/2012 19:30:29]yes it is! and i love the colour~

    回覆刪除
  4. 好好奇粒珍珠係點:P
    [版主回覆12/05/2012 19:29:48]我仲未開呀~ 開咗後再比大家睇吖!

    回覆刪除
  5. 我都好想知你粒珠係咩色...., LE SOGO減價時, 個個都顛左咁排隊
    [版主回覆12/08/2012 04:08:26]我仲未開...等我開咗後話比大家知吖!

    回覆刪除
  6. 成日想問你,又成日唔記得咗

    次次見你都用個可重用既盒用黎裝蛋糕,好好奇你點樣比個客,心諗連盒比埋咪好重成本,香港見成舊水一個架,原來你買到個咁抵既盒
    [mami阿四回覆12/09/2012 22:19:32]咁梗係買膠既好過

    你講啲白色蛋糕紙盒吉之島$12店都有,我都貪得意買左兩個返黎
    [版主回覆12/08/2012 04:06:54]我依邊其他店最平都係要£10一個架! 咁當然質地實淨好多啦~ 依個蛋糕盒係我最醒目既Mr.T去買汽水時無意中發現既呢!

    我喺另一間家品店見到有摺得埋既卡紙蛋糕盒,好似香港餅店果種,不過係全白色既,一pack 得一隻竟然要賣£1.99! 依個膠既仲平過卡紙.....

    回覆刪除
  7. 粒珍珠用黎做乜?
    [版主回覆12/08/2012 04:02:04]我一向買野都唔一定要有用

    回覆刪除
  8. Tiger D野真係唔錯,雖然平不過質料幾好
    係丹麥呢個物價高嘅國家,TIGER對我同其他交流生都係一間次次去親TOWN都必去嘅地方,哈
    [版主回覆12/08/2012 03:57:38]Tiger d貨成本應該好平,好多都係大陸貨來,應該係入口後搵公司re brand~

    回覆刪除
  9. 我最鍾意你的蛋糕盒, 搵日去POUNDLAND 搵下先~~
    [版主回覆12/08/2012 03:53:21]依個蛋糕盒我依邊間間POUNDLAND 都有得賣,應該唔難搵~

    回覆刪除
  10. 成日都好鬼happy 既Mrs. T
    -我都覺平野絶對有好嘢! 不過你真係好用心摷.
    -而且你買d嘢好實用.
    [版主回覆12/08/2012 03:52:35]其實去親pound shop 我都係有指定既野要買,無特登去摷有乜筍野,只係去開買野比我咁啱搵到其他額外既筍貨!

    回覆刪除
  11. Hi, Mrs.T! this is my first time commenting on your blog! i love your blog so much! after i read this post, i went to a local dollar store and found a one dollar Cake display/carry dish!
    [Alice~愛麗絲回覆12/08/2012 06:28:28]i live in the US!
    [版主回覆12/08/2012 03:50:28]Hello Alice! welcome~ glad that you like my blog. [(smile)]
    where do you live? $1 is probably even cheaper than £1.....

    回覆刪除
  12. 雕花玻璃碗真係唔錯..真係又平又靚
    [ok回覆12/13/2012 17:28:33]吓,咁都得呀..玩到唔見左人地d野都有架
    [版主回覆12/08/2012 03:45:40]果次無意中見到得返2個咋! 不過另一個比人開過唔見咗個蓋....

    回覆刪除
  13. 我搵果種蛋糕盒好耐喇,真系好貴,估唔到poundland有得賣。多謝介紹!
    [版主回覆12/10/2012 06:39:49]Lakeland 有款差唔多既,質地好好但好似要成£15,Poundland 依個真係好抵用!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...