2012年12月21日星期五

趕工




星期二(18日)晏晝,Mr.T打電話問我......
可唔可以幫佢整4隻蛋糕?


原來Mr.T office 星期六(即聽日)Xmas party,
不過依個大懵人忘記咗receptionist + 其中一個staff只返到19號就開始放假,
另外2個staff 只返埋今日......
仲未買聖誕禮物比人既
Mr.T唯有向我求救!

依個VIP真係麻鬼煩! 臨時臨急先打來落order......
雖然佢話feel free to say no,
不過見佢忙到甩碌,仲邊有時間去買禮物比人吖!

我又點捨得托佢手踭呢? 即時出去買材料~~~~~~~

時間緊逼無時間唸新design,
趕住第二日要果2個,整咗最快手攪掂既蜜桃
雜果忌廉蛋糕.....


插個Merry Christmas 膠牌.......

星期三Mr.T攞返office 送比人!

Mr.T晏晝打電話來,
話我依2隻蛋糕令
office 既人起哂哄! 嘻嘻~~~~

果2個Merry Christmas 膠牌其實係我返香港時買既私伙!原本打算整聖誕theme 蛋糕時影相用
反正一年先一次聖誕,
所以無多買~

仲有2個蛋糕
Mr.T 星期五先要,
唸住趁星期四空檔去買多2個
膠牌........
點知搵過哂所有有機會有既店,
全部都話晨早賣哂!!

(鬼咩~ Mr.T 咁遲先出聲......)

不過要求高既我認為無個聖誕message 硬係爭緊d野......

就好似著鞋唔著襪既感覺! 於是........

  
又輪到依套餅乾印字組出場!


焗咗4塊Merry Christmas 牛油餅乾.......

再用紅綠writing icing 筆 + 食用金粉裝飾一下......


bling bling 閃令令~ 我都幾滿意啊!




今朝攪掂埋2隻蛋糕.......

餅乾牌效果唔錯呢!


Mr.T今朝帶咗佢地返公司送比人咯!

最近整咗好多蛋糕,
發現自己真係越整越熟手,仲越整越快呢!


Mr.T尋日話我知,星期三其中一位收餅人,
攞咗個蛋糕同屋企人share,
佢話佢爸爸一向好奄尖,
不過大讚我整既蛋糕好light + 唔太甜,好好食!
有d surprised......因為洋人一向都好甜架嘛,
我仲以為佢地會覺得唔夠甜呢~

不過有人讚自己手勢,真係好開心!

啱啱Mr.T又打比我.......
佢話office 有好多人想試我整既蛋糕,
所以幫我接咗好多order!

今晚返來先同我go through details.....
有點受寵若驚又有點壓力啊~~~~~~


不過而家唔得閒驚住呀!
因為我要去準備今晚餐冬至飯~










Photobucket

34 則留言:

  1. 嘩嘩嘩! 好叻女!餅乾牌都比你想到。D疍糕好靚!
    [版主回覆12/23/2012 21:58:07]Thank you chumama!
    其實我原本係唸住整朱古力牌,不過唔記得買白朱古力,又唔想再出街買.....所以最後先唸到用餅乾!

    回覆刪除
  2. Mr.T帶住cake 返工, 返屋企就帶住office 所有人讚賞回家, 任何礼物都比唔上你做cake 的心意. 冬至快樂,安康.
    [版主回覆12/23/2012 21:57:07]多謝suwan!

    遲來既冬至快樂啊~

    回覆刪除
  3. 處變不驚~~~好叻啊~
    [版主回覆12/23/2012 21:56:18]Thank you 小樹太太!

    回覆刪除
  4. 叻女
    [版主回覆12/23/2012 21:55:58]Thank you MsBigChan!

    回覆刪除
  5. 靚到不得了!
    [版主回覆12/23/2012 21:55:40]Thank you 紙巾!

    回覆刪除

  6. D 蛋糕好吸引 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 勁!!!!!
    支持你!!! =)
    [版主回覆12/23/2012 21:55:24]過獎嘞Melanie! 多謝妳支持啊~

    回覆刪除
  7. Add oil !!!!!!! Your cake looks so pro.

    Rebecca
    [版主回覆12/23/2012 21:53:48]Thank you very much Rebecca!

    回覆刪除
  8. 你真係好有心機,厲害。
    [版主回覆12/23/2012 21:53:21]過獎嘞美美!

    回覆刪除
  9. 你老公好有face呀,老婆煮嘢整cake都超水準,佢d同事一定好羡慕,我見到真係好想食。
    [版主回覆12/23/2012 21:51:38]Thank you May! 太過獎嘞~

    回覆刪除
  10. 嘩...正! 不愛甜的我,看了也想大口大口的吃了它。
    [版主回覆12/23/2012 21:50:27]Thank you accept28!

    回覆刪除
  11. 言語治療師加英文教師Carley2012年12月21日 下午10:25

    好靚好靚好靚呀!會唔會自己開鋪頭呢?
    [版主回覆12/23/2012 21:50:31]Thank you Carley!

    剛開始咗喺網上接order,暫時已做咗幾單生意~

    回覆刪除
  12. well done ar Mrs T, add oil and support u
    [版主回覆12/23/2012 21:47:22]Thank you mummy of two!

    回覆刪除
  13. 加左餅乾牌好靚(唔加都一樣咁靚)
    [版主回覆12/23/2012 21:47:25]Thank you Andrea!

    回覆刪除
  14. 叻女, 加油!
    [版主回覆12/23/2012 21:46:58]Thank you Chuen!

    回覆刪除
  15. 個Merry Christmas 餅乾好靚,妳真聰明可以想到這個方法!
    [版主回覆12/23/2012 21:46:26]Thank you daisy!

    回覆刪除
  16. 10 個like呀!!!!!!
    [版主回覆12/23/2012 21:45:58]Thank you 為食鬼!

    回覆刪除
  17. 好勁呀....
    [版主回覆12/23/2012 21:45:16]過獎嘞瓜!
    其實依4個蛋糕我分開2日整,每次整2個~ 整得多自然熟手,而且只要時間分配得好,其實整1個同整2個無咩分別啊!

    e,g, 我得一個16cm模,所以我焗緊第一個時就去洗野; 焗完等佢放涼時就去秤整第二個時既材料; 第一個蛋糕凍咗脫模,我就可以即刻開始整第二個蛋糕; 等緊第二個蛋糕涼時我又去洗野...到第二個蛋糕都涼埋,我先一次過上忌廉 + 裝飾......所以整一個同整兩個分別不大!

    回覆刪除
  18. 你好叻呀, 蛋糕整得好靚, 個聖誕節曲奇餅牌都好有心思 !
    [版主回覆12/23/2012 21:33:21]Thank you Helen!

    回覆刪除
  19. 真係好靚,而且你無膠牌就想到用餅,真係好變通,搞到我忍唔住login讚下。
    [版主回覆12/23/2012 21:32:39]多謝妳特登留言 + 讚賞啊Perla!

    其實我無膠牌之後,原本係唸住整朱古力牌既,不過唔記得買白朱古力,又唔想再出街買.....所以最後先唸到用餅乾!

    回覆刪除
  20. 好靚呀,請問有食譜和作法嗎?
    [版主回覆12/23/2012 21:30:05]Thank you Sydney!
    蛋糕做法只係我平時整忌廉蛋糕既做法,可以睇依度: http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/77984
    裡面有另一條link 點做海綿蛋糕!
    餅乾做法喺依度: http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/635779
    不過我將高粉 + 低粉改為全用中粉,而且因為今次做既份量少,所以我自行減少咗材料份量!
    如果妳有任何野唔明,可以再留言問我啊~

    回覆刪除
  21. 好勁吖~~
    [版主回覆12/23/2012 22:54:51]過獎嘞LING!

    回覆刪除
  22. 餅乾牌同個蛋糕..好鬼襯
    [版主回覆12/26/2012 07:36:09]Thank you 小白!

    回覆刪除
  23. 加油呀...靚太你一定得的..
    [版主回覆12/26/2012 07:35:45]Thank you Angel!

    回覆刪除
  24. Mr T 咁欣賞你嘅手藝真係好, 仲要番公司幫你大事宣傳. 好過我嗰個好多百倍, 問親佢食咩, 唔食, 唔好食, 唔好整啦. 激死我. 不過, 好彩我有班好姊妹, 佢地真係我d 粉絲....整親咩都食, 仲要讚好味.... beside, 你個cookie 真係整得好鬼靚, 我都有嗰個宇模, 不過我懶到到現在都未剪d字粒出嚟用... hehe
    [版主回覆12/26/2012 07:35:28]有人欣賞自己手勢真係好鼓舞架!

    快d攞套字模出來剪膠粒啦! 咁隨時即興想整曲奇,就隨時都有得用嘛~

    回覆刪除
  25. 緊張大師-小女人2012年12月23日 下午7:19

    對,洋人愛甜難得呢位識貨唔食太甜,你的手藝真係又進步了越做越精,讚呀.十個like
    [版主回覆12/26/2012 07:32:28]過獎嘞緊張大師! 其實只係人人口味唔同啫~

    回覆刪除
  26. 聖誕曲奇餅牌好似你呀 .... 靚+正.... 祝你同MR. T 有一個甜蜜聖誕
    [版主回覆12/26/2012 07:27:58]我以為我似個聖誕曲奇咁正方形添....嚇得我吖!

    Thank you VIVI! 我都祝妳 + 家人有個溫馨既快樂聖誕~

    回覆刪除
  27. 蛋糕好靚+個聖誕節曲奇餅牌==> Excellent! 好勁吖!

    Amazing cook.

    Peggy
    [版主回覆12/28/2012 04:50:42]Thank you Peggy! im flattered~

    回覆刪除
  28. 賢妻
    [版主回覆12/28/2012 04:50:15]我認!

    回覆刪除
  29. 你整得好似cake shop果d cake呀, 好勁...
    你係咪細細個就識整野食架la??
    [版主回覆01/05/2013 21:56:01]多謝kiki! 係呀~ 我整蛋糕年資短短續續只係大約2年左右

    其實V媽媽唔比我入廚房只有一個原因 - 唔想我攪亂佢個廚房!
    [kiki回覆01/05/2013 20:41:10]咁你整Cake既時間都唔算好長喎...但係都整到好似出面d cake shop咁, 好有天份呀..
    我以前都係mama唔俾入廚房, 都係要自己結左婚之後先可以自己整下野食...唔通一個廚房只可以for一個女主人..haha'
    [版主回覆12/28/2012 17:34:19]過獎嘞kiki! 整得多熟手啫~

    唔係呀...我以前喺香港V媽媽唔比我入廚房架! 佢怕我整亂佢個地盤....我十幾年前來英國讀書先喺親戚屋企住咗一段時間,之後自己搬出去住先開始學煮公仔麵煎蛋咋~

    至於蛋糕,其實我前年先整到第一個叫做成功既蛋糕! so far 我總共整過22個忌廉蛋糕啦~ 依度可以睇吓我整蛋糕既紀錄: http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/895990

    回覆刪除
  30. 我覺得你整MERRY CHRISTMAS餅干靚過個膠牌。我都好想收到你的CAKE。
    [版主回覆12/31/2012 19:53:20]多謝christy 讚賞!
    原本想整朱古力牌代替架,不過整時先發現屋企無白朱古力,唯有試吓依個餅乾方法,估唔到效果幾好!

    回覆刪除
  31. Mrs T, 祝你圣诞 + 新年快乐 ..... 想问你,你做这些蛋糕都是用面粉做吗? 还是用低粉做。 如果没低粉,可以用什么代替? 我记得我问过这问题,但忘了在那里!!
    [yoong回覆01/02/2013 03:26:45]TQ.....
    [版主回覆12/31/2012 19:51:34]間間超市都有得賣架!
    [版主回覆12/31/2012 19:51:05]祝妳+ 妳家人新年快樂,身體健康啊月兒!

    我係用低粉整架! d低粉係我返香港時帶過來 + 朋友寄比我既~ 無低粉的話妳可以用McDougalls Supreme Sponge Premium Self Raising Flour 代替,即係依隻:

    http://www.mysupermarket.co.uk/#/sainsburys-price-comparison/flour/mcdougalls_supreme_sponge_premium_self_raising_flour_1kg.html

    回覆刪除
  32. 你好叻呀, 新年快樂。
    [版主回覆12/31/2012 19:47:14]過獎嘞Leung! 新年快樂啊~

    回覆刪除
  33. 你個蛋糕好似出面買果D咁!!
    merry christmas 餅乾既蛋糕造型好靚!!

    回覆刪除
  34. 有冇得ORDER?
    [YAN回覆09/28/2013 14:45:05]sorry!!
    我以為你係住香港><
    [版主回覆09/27/2013 23:23:35]請問妳住喺邊度? 我住喺英國~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...