2012年12月27日星期四

扑星Day Lunch@大伯Home (2012年12月26日)



扑星Day 果日我無出去大減價shopping,
皆因一來我想等過咗鬼佬新年既終極大減價;
二來我又要整蛋糕,
晏晝去大伯屋企食飯時攞過去! 



平安夜果日買唔到士多啤梨; 
點知等到扑星day 超市開門......都係無! 
唯有買車厘子~

上次整咗4塊Merry Christmas 餅乾牌(網誌),
試味食咗1塊 + 用咗2塊,仲剩返1塊......


反正整開蛋糕,順便做吓"實驗",
Design 大致上同之前2個餅乾牌一樣.......


不過今次試咗依枝食用金色噴霧! 



效果真係好金喎! 



再加埋閃閃食用金粉,成個蛋糕都好bling! 



當我裝飾緊個餅乾牌既時候,

Mr.T攞咗我d icing 筆畫咗隻Pikachu! 哈哈~~~~~ 

我地遲咗少少......
去到大伯屋企已經可以即時開餐!


頭盆芝士薯蓉焗queen scallops

雖然係現成野,不過好好食啊! 


6299留喺香港過聖誕, 

所以依餐扑星Day family lunch 只有大伯、老公、我 + 姑仔4個人~
雖然人少少,但有大盆燒牛肉、Yorkshire puddings、焗薯仔 + 雜菜沙律,

好豐富啊! 

其實早2年大伯已經開始扑星Day 煮family lunch,
不過之前連續2年我都喺香港過聖誕,
所以今年先第一次有機會試大伯既手勢!
開餐前大伯仲同我講,佢話自己煮野食無我咁叻,叫我唔好見怪.......


不過佢舊燒牛肉真係燒得完美,仲要係厚切喎! 


舊燒牛肉實在太正嘞~~~~ 

所以雖然係即溶gravy,我仍然食得津津有味,食咗2大碟! 


姑仔送比我 + 老公既禮物;

6299雖然無返來過聖誕,不過託大伯帶咗利是比我地呢! 

一個美味愉快既下午~ 






Photobucket

21 則留言:

  1. 咁早就有利是收?
    [版主回覆12/28/2012 17:01:13]係聖誕+生日利是~ 利是唔一定要農曆新年先有得收架
    [TAM回覆12/28/2012 15:05:52]係喎,係生日利是?

    回覆刪除
  2. 聖誕有利是收,幾好喎~~
    [版主回覆12/28/2012 17:00:52]係生日+聖誕利是~ 往年6299喺英國過聖誕會送聖誕禮物

    回覆刪除
  3. 啲燒牛肉真係好吸引
    Yorkshire puddings 未試過!有冇饀係入面?
    [版主回覆12/28/2012 16:57:57]我真係睇唔出大伯原來整燒牛肉咁鬼正!

    Yorkshire pudding 名就叫pudding,不過其實係鹹食,係傳統英國食燒牛肉必備! 因為食味有幾分似油炸鬼,所以中國人戲稱"鬼佬油炸鬼"~ 裡出係無餡既,妳見到佢好似碗型咁有個洞,係用來倒gravy 入去~

    如果妳有興趣想試吓, 我依個食譜有教點整: http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/76345

    回覆刪除
  4. 哇, 好吸引呀, 我都覺其實係屋企開party會開心過出去街食~~~~~~~~~~
    [kiki回覆01/05/2013 20:44:25]唔怪得我睇有d blogger佢地唔係hk既都會自己整好多野食開party la~~~~~~
    [版主回覆12/28/2012 16:51:23]英國聖誕正日25號所有店同餐廳都唔開; 26日只有部份店開門,而且多數早收,所以d人依2日都係留喺屋企食飯~

    回覆刪除
  5. 厚切燒牛肉實在太吸引
    [版主回覆12/28/2012 23:52:48]juicy 又tender,真係好正!

    回覆刪除
  6. 黃金色的COOKIES...好靚呀!!!! 支野用來噴CUPCAKE唔知得唔得...嘿嘿
    [版主回覆12/28/2012 23:48:34]可以~ 噴喺icing or 朱古力都可以! 我另外仲有一枝銀色~

    回覆刪除
  7. 你大伯手勢唔錯喎,燒牛肉好正呀
    [版主回覆12/29/2012 03:16:03]我都估唔到! 不過老公同我講 - 佢淨係識整燒牛肉!!

    回覆刪除
  8. 新年快樂呀!
    [版主回覆12/30/2012 07:55:38]新年快樂!

    回覆刪除
  9. 燒牛肉好正喎! 個蛋糕仲正..d 車厘子都好鬼襯啫
    [版主回覆12/30/2012 07:54:43]舊燒牛肉真係好正! 好回味~
    如果d車厘子紅d就好嘞,我覺得黑咗少少,不過就好甜!

    回覆刪除
  10. you have so good control not to go shopping on boxing day. I bought several things online.
    [版主回覆12/30/2012 07:53:23]if i was out, i wouldnt have had time to make the cake ah!

    回覆刪除
  11. 減肥中的WiNniE-->變左陀b中的靚媽^^2012年12月29日 上午6:50

    好豐富既BOXING DAY大餐呀~
    [版主回覆12/30/2012 07:52:40]

    回覆刪除
  12. 牛肉燒到剛剛好! 一定很滑! 燒得咁靚一定不易! 你大伯好叻呀!
    [版主回覆12/30/2012 07:52:08]舊燒牛肉真係好正! 好回味呢~

    回覆刪除
  13. 新年快樂
    [版主回覆12/30/2012 18:43:00]新年快樂!

    回覆刪除
  14. 緊張大師-小女人2012年12月30日 上午1:21

    嘩有家人一齊吃挺開心呀,Mrs.T祝你新年快樂,同Mr.T越來越恩愛甜蜜呀
    [版主回覆12/30/2012 18:42:02]Thanks~ 大家咁話,新年快樂!

    回覆刪除
  15. 妳同大伯整嘢食都好叻呀~
    [版主回覆12/31/2012 19:26:48]Thank you Lee Lee!

    回覆刪除

  16. [版主回覆12/31/2012 19:25:40]

    回覆刪除
  17. 見到個牛都
    [版主回覆12/31/2012 19:24:37]

    回覆刪除
  18. Wish you and your family a fruitful, happy, prosperous and healthy 2013.
    [版主回覆12/31/2012 19:21:22]Thank you Mummy of two! happy new year + all the best for 2013~

    回覆刪除
  19. 嘩呢個餐都好豐富喎!祝妳& MR.T 新年快樂!又來祈待妳的新年餐!
    [版主回覆12/31/2012 19:20:21]新年快樂Cooking Mama!
    係呀~ 要趕住出街買材料for 新年餐,如果唔係d好野比人買哂....

    回覆刪除
  20. 好英式的食物

    回覆刪除
  21. 你大伯真係好勁個燒牛肉真係好靚!
    [版主回覆01/15/2013 00:13:35]無咩話勁唔勁...我見到大伯買既食物既包裝,自然知道佢喺邊度買 + 買咗乜
    [ok回覆01/14/2013 14:13:28]哈哈!咁都俾你發覺到勁和?睇黎真係呃你唔到
    [版主回覆01/03/2013 20:44:14]其實我本來唔係好想講....不過我知大伯買邊隻牛肉,包裝上面有講明幾度爐溫,要生或要熟焗既時間.....所以只要有個放得入舊牛既大焗爐,基本上人人都可以焗到咁既水準!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...