2012年12月13日星期四

冬南瓜鷹咀豆摩洛哥塔吉鍋燜雞 Moroccan Chicken Tagine with Butternut Squash and Chickpeas



Tagine or tajine,中文應該係台灣譯音叫做塔吉鍋,
為北非及地中海一帶常用既炊具,
塔形既尖蓋會令食物中既水份產生對流作用,
煮食時只需要少量水份,就可以煮出原汁原味既燜菜,
用tagine 來燜既肉類會特別入味 + 腍~

急不及待試試我個新玩具tagine!







1. 雞上肶 + 雞槌共約1kg (約4隻大雞肶)。



2. 細butternut squash (冬南瓜)1個去皮去籽切大丁; 中洋蔥1個切大丁; 蒜頭4瓣切片; 提子乾約1/3量杯; 莞荽1札略略切碎備用。



3. 罐頭chickpeas (鷹咀豆)1罐 (瀝乾後約240克),以清水沖洗乾淨再瀝乾備用。

4. 香料: 海鹽2茶匙; ground coriander (莞荽籽粉) 1.5茶匙; ground ginger (薑粉) 1.5茶匙; ground cinnamon (玉桂粉) 1茶匙; tumeric (薑黃粉) 1茶匙; paprika 辣椒粉 1茶匙; ground cumin (小茴香籽粉)1/2茶匙; 黑胡椒粉1/2茶匙。


5. 乾辣椒碎少許和saffron (番紅花花蕊)一小撮。



6. 預熱焗爐160C; 煎鍋燒熱橄欖油,以中大火將雞件煎至兩面金黃後盛起。


7. 煎鍋內剩餘的油,下蕃紅花、蒜頭片和洋蔥丁炒至開始軟身。



8. 下冬南瓜略兜,灑上(4)的香料炒至香,加入雞湯約200ml。


9. 再下鷹咀豆和乾辣椒碎略拌煮至滾後,倒入塔吉鍋中。


10. 雞件鋪上面,灑上提子乾,淋上蜜糖2至3湯匙,蓋好塔吉鍋的蓋,放入焗爐1小時30分鐘。


11. 焗好開蓋後下檸檬汁1個,灑上莞荽,配飯或couscous 即成。




Photobucket

8 則留言:

  1. 半夜見到即刻好肚餓!!
    係丹麥係搵唔到冰鮮雞鎚雞翼,雞批都好似無......
    有時想煮雞翼都無計 只係得hot wings
    [版主回覆12/17/2012 04:51:50]英國相反 - 最多就係雞! 鴨賣得好貴,而且時有時無
    [Yannex回覆12/17/2012 00:43:55]係丹麥搵到ge雞肶雞槌雞胸都係"業"左....
    雞胸就好似都有無"業"嘅,但唔太多
    呢到d人好少食雞,通常食鴨..聖誕節都係食烤鴨唔係火雞
    [版主回覆12/14/2012 20:33:50]吓......超市會無雞肶雞槌賣咁得意!!?! 咁喺丹麥想食雞咁點? 要成隻買呀?

    依個都可以用雞胸架! 再唔係可以買成隻雞斬件~

    回覆刪除
  2. 好耐未黎過啦,望落好惹味呀
    [版主回覆12/14/2012 20:26:22]真係好正啊~ 熱辣辣配飯,一大碟雞我地兩個人全部食唒!

    回覆刪除
  3. 呢個tagine係未真係一D蒸氣都無漏出?
    [版主回覆12/17/2012 04:50:30]我依個放入焗爐既,無留意有無蒸氣出

    回覆刪除
  4. 嘩,咁快開光嘞,隻腿好正喎!
    [版主回覆12/17/2012 04:46:06]恨咗好耐,緊係要快d開光啦!

    回覆刪除
  5. 我個日睇台灣煮餸節目介紹 唔知香港有冇得買呢~
    [版主回覆12/17/2012 04:45:13]香港有得賣! 好似吉之島有~
    [Lee回覆12/16/2012 03:19:39]個雞腿一定好好味~~~個樣好正斗

    回覆刪除
  6. 我好鍾意食咁大隻既雞槌
    [版主回覆12/17/2012 04:44:30]其實雞槌唔算好大

    回覆刪除
  7. 真的吉之島有得買?good! 等我去睇下先...thx 阿V
    [ok回覆12/20/2012 16:07:34]我講緊事實姐
    [版主回覆12/19/2012 18:14:24]Thanks Angel!
    [ok回覆12/19/2012 13:52:42]係囉..所以我咪覺得你做出黎的效果更吸引囉
    [版主回覆12/18/2012 21:31:19]我估係因為佢地連d雞都浸埋喺水或湯裡面,所以出來效果似燉野!
    不過其實用tagine 來煮野,只係需要好少水已經可以做出肉腍既效果~ 我依個肉勁腍好易離骨,但肉唔似煲過燉過!
    [ok回覆12/18/2012 09:45:13]哦..原來係咁...
    因為我睇左其他人塔吉鍋做出黎的菜式比較淋似燉野的效果,而你煮出黎的就比較吸引同無咁淋的質感,而個時只係想到脆皮黎形容
    所以先想問你係咪一定要用焗爐先做到依種效果!
    [版主回覆12/18/2012 02:02:14]我自己無親眼見過,我只係喺人地blog 見過,而且唔知而家仲有無! 不過我知道Le Creuset 有出tagine 鍋~

    依個唔係脆皮果喎
    [ok回覆12/17/2012 12:06:11]阿V,如果我唔用焗爐係會無左D脆皮的效果架?

    回覆刪除
  8. 我想問下煎雞張相有個網, 咁樣係有咩功能ga??thx~
    [版主回覆01/03/2013 20:03:21]果個網係用來防止油彈上來架~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...