2012年12月1日星期六

另一種英式下午茶 - Classic Cream Tea (附Fruit Scones + 玫瑰士多啤梨果醬做法)


之前講過Afternoon Tea + High Tea 既分別 (網誌),
今次講另一種英式下午茶 - Cream Tea~


Cream Tea 又稱Devonshire Tea / Devon Cream Tea / Cornish Cream Tea
千其唔好照譯後理解為"加咗忌廉既茶"喎!

其實cream tea 係英式下午茶最基本既組合,
內容只有tea, scones, strawberry jam + clotted cream~
英國有供應afternoon tea 既地方(Tea Room),
都一定會同時供應cream tea!


數次afternoon tea 既經驗,
我都非常享受果一小隻搽咗果醬 + clotted cream 既fruit scone!
只要係我鍾意食既野,我就會有興趣自己親手整......


English Fruit & Buttermilk Scones (英式提子乾白脫牛奶司康餅)




約10隻......

1. 先預熱焗爐220C。




2. Self-raising flour (自發粉)225g; baking powder (泡打粉)1茶匙; 砂糖30g; 鹽一小撮,全部材料一同篩勻在大碗中,加入已放室溫至軟身的無鹽牛油(切小塊)55g。



3. 洗淨雙手抹乾及上少許手粉,以指尖將牛油和麵粉"捽"勻成麵包糠狀。
P.S. 如果依個步驟做得啱,完成後雙手仍然會好乾爽,絕對唔會油淋淋既!



4. 加入雞蛋1隻(發勻)、cultured buttermilk (白脫牛奶)3湯匙和提子乾(份量隨意)。

Cultured Buttermilk 係經加入乳酸菌發酵加工既低脂奶,味道帶酸類似yogurt 既味道~
若買唔到cultured buttermilk,可試吓以下幾個方法來代替:

- 牛奶250ml + 檸檬汁或白醋拌勻,待5至10分鐘半凝固成yogurt 狀;

- 原味Yogurt 125ml + 牛奶125ml 拌勻即可;

- 牛奶250ml + 1又3/4茶匙Cream of Tartar 粉;

- 以原味益力多代替~



5. 一邊逐少加入牛奶50ml,一邊以生果刀將碗中材料拌勻成圖中模樣的麵糰。



6. 搓粉板上灑上少許麵粉,將麵糰輕輕搓勻後,用麵粉棒輾成約2.5cm 厚。
P.S. 輕手搓到成麵糰就得架嘞! 太大力或搓得太耐,麵粉出咗筋性成品會好硬!!



7. 以直徑約5.5cm 的曲奇模吸出圓形,放在烤盆上,掃上少許蛋液。



8. 放入焗爐烤10-12分鐘,至scone 升高及變金黃色,取出稍為放涼即成。



鬆軟可口~ 大愛!


Scones 準備好~
不過仲要有其他野先開得餐......


缺一不可既一紅一白 - 士多啤梨果醬 + clotted cream!



我用既係自家製玫瑰花士多啤梨果醬~ (做法)


Clotted cream 又香又濃,黏稠如乾咗一半既乳膠漆~

P.S. 如果你/妳正在keep fit 唔想咁重口味,可以打起咗既whipping cream 來代替! 不過我個人就認為會完全失真..........


沖茶嘞~~~~~~~~


仍然係我最愛既Earl Grey! 雖然我個茶壺咁modern.........


但好處係4分鐘後可以攞起茶葉!


Tea set + milk jar 都係Wedgwood~ 雖然唔同系列,但都好襯啊!



準備就緒! 可以tea 嘞~~~~


Fruit scone 一開二.......


先搽士多啤梨果醬,再搽clotted cream!


唔~~~~~~~~
我要好自大地講一句: 我整既scone 最好味!







Photobucket

21 則留言:

  1. 俾個叻你
    [版主回覆12/03/2012 18:47:16]Thank you 陳大小姐!

    回覆刪除
  2. 睇見都覺得好好味,, 係咪一餐食哂呀!
    [版主回覆12/03/2012 18:46:57]緊係唔係啦! 10隻點一次過食哂呀?

    回覆刪除
  3. 我也很喜欢吃scone,不过我是搽“butter" !!! 我没试过搽”士多啤梨果醬 + clotted cream!
    下次要试试!
    [版主回覆12/03/2012 18:46:13]如果妳鍾意scones,咁妳一定要試吓jam + clotted cream! 妳一定會鍾意~

    回覆刪除
  4. 嘩好正呀! 你最近寫了很多關於下午菜呀!真妒忌:)
    [嘉嘉回覆12/05/2012 03:07:36]好呀好呀,期待你的homemade afternoon tea
    [版主回覆12/03/2012 18:45:07]因為我最近愛上咗下午茶嘛! 除咗周圍試新地方之外,我準備homemade 一餐afternoon tea~

    回覆刪除
  5. 睇見都想食
    [版主回覆12/03/2012 18:40:51]scones 好容易整架咋! 前後20分鐘左右就有得食咯,妳都試吓整吖!

    回覆刪除
  6. What is buttermilk ( 白脫牛奶)?what's the different between normal milk ?
    [版主回覆12/03/2012 18:39:59]Buttermilk is the liquid left behind after churning pure butter fat out of cream.

    Cream is made from normal milk...and that's the difference!

    回覆刪除
  7. 我好鍾意食SCONE架....
    [版主回覆12/05/2012 19:37:43]妳有無焗爐? 如果有妳都可以整架! 非常容易~
    [小車回覆12/05/2012 08:50:47]甘架....你唔講我唔識.....只係好想食...
    [版主回覆12/05/2012 03:07:29]KFC果隻佢地唔係叫scone,係叫biscuits~ 其實我根本唔知有咩分別,因為材料 + 做法完全一模一樣! (美國人好鍾意將其他國家既野另改一個名之後當係佢地自己既野.......)好似biscuits 咁,佢地會話係正餐時食,而唔係tea time.....
    其實scone 都可以整鹹架!
    [小車回覆12/04/2012 09:03:26]好食架...細個好鍾意食KFC 出果隻咸咪既......
    [版主回覆12/03/2012 18:29:47]我本身對scone 麻麻地! 但最近開始下午茶後就愛上咗~

    回覆刪除
  8. clotted cream你都係自己整架?
    [版主回覆12/03/2012 18:28:43]我有講過clotted cream 係我自己整嗎?

    回覆刪除
  9. 超掂呀!
    [版主回覆12/03/2012 18:27:24]多謝mm! 遲d我會試吓整個homemade afternoon tea~

    回覆刪除
  10. 我都覺得用番clotted cream 先好食嘅...& 好 like 你個玫瑰花士多啤梨醬...
    [版主回覆12/03/2012 18:25:32]唔係high tea 呀! High Tea 同Afternoon Tea 根本完全係兩樣野來e.g. 食既時間 + 食物都完全唔同!
    我知香港好多人甚至香港果d所謂高級酒店都係叫High Tea,不過錯就係錯,唔應該集非成是! 果咋酒店要serve 人地國家一種飲食文化,但連名都未攪清楚,應該好好檢討一下!
    我真係好欣賞長洲華威酒店! 約十年前我已經發現當周圍都係high tea 時,佢一直到而家都係afternoon tea!
    我都好鍾意骨瓷tea set! 雖然唔會成日用,但見到鍾意款式好難忍手~

    回覆刪除
  11. Thx ! I think it's not that easy to get that in normal supermarket in hk .......
    [版主回覆12/03/2012 19:09:43]妳去鬼超買啦! 人地話CitySuper 有得賣~

    回覆刪除
  12. 原來scone係咁整既我會搽好多士多啤梨果醬
    [andrea回覆12/05/2012 21:07:51]我都未買焗爐整唔到住
    [版主回覆12/05/2012 19:34:48]係咪好容易整呢?

    回覆刪除
  13. 係啊~我地呢度都無buttermilk~~多謝晒你教的方法~~~
    [版主回覆12/10/2012 06:35:45]因為自發粉裡面麵粉 + 泡打粉既比例唔足夠令scone 升得夠高 + 夠鬆
    [小樹太太回覆12/09/2012 01:51:40]仲有啊~self-raising flour唔係有baking power係入面咩??仲要加baking power?

    回覆刪除
  14. 我今朝都老翻咗妳呢個,真係正呀!
    [版主回覆12/10/2012 06:33:27]暖暖地食時仲加好味呢!

    回覆刪除
  15. 我覺得用你以前整紅茶麵包的方法來整個earl grey scone應該都唔錯!
    [版主回覆12/10/2012 06:32:50]好主意! 可以一試~

    回覆刪除
  16. V 女請問妳識得整 clotted cream 嗎?係 Vancouver 揾咗幾多間超市都無 clotted cream 買,可能呢度唔係好流利 high tea ,如果妳識得整教我好嗎?
    [版主回覆12/11/2012 05:22:00]我知道點整,不過我唔會自己整,因為過程幾麻煩! 如果妳想自己試整,妳可以參考吓依度: http://news.bbc.co.uk/local/devon/hi/people_and_places/newsid_8744000/8744481.stm

    btw 英式下午茶係叫做Afternoon Tea,唔係叫做High Tea~

    回覆刪除
  17. 我要學整喇,我好鐘意係啊
    [版主回覆12/23/2012 23:01:49]依個好容易整,而且好好味! 30分鐘就有得食~

    回覆刪除
  18. 好吸引呀...
    我都好想係屋企嘆自家high tea呀.........
    讚!!
    [版主回覆12/28/2012 17:44:44]其實香港有英式下午茶供應既酒店,餐牌都係印住Afternoon Tea,唔知點解好多香港人硬係要叫做High Tea? 攪清楚個名係對人地國家飲食文化最基本既尊重
    [kiki回覆12/28/2012 13:08:30]原來係咁架...多謝你既分享呀我又學識多一樣野~~~
    [版主回覆12/23/2012 23:05:14]Thank you kiki!

    不過依個只得scone + tea 係叫做cream tea; 有3層蛋糕架既英式下午茶叫做afternoon tea; 藍領工人階層既early dinner 先叫做high tea~ 香港好多人誤將afternoon tea 叫做high tea 係錯既叫法!

    回覆刪除
  19. 琴晚整咗妳個scone黎食..妳講得啱"我整既scone 最好味! "
    真係好好味呀!又鬆軟又升得靚
    多謝share依個咁好的食譜

    [版主回覆01/06/2013 07:36:47]唔洗客氣! 好開心妳鍾意依個食譜~

    回覆刪除
  20. 好多謝你同我地分享咁詳盡既食譜,跟住步驟做完全 “零失敗”,好有成功感!睇你個blog真係學左好多野 ^^
    [版主回覆01/11/2013 03:16:41]唔洗客氣! 依個食譜真係好容易呢~

    回覆刪除
  21. 等我bookmark佢搵日整先
    [版主回覆03/22/2013 22:20:33]如果妳整完打算post食譜,麻煩妳引用返依篇吖! tks~
    [版主回覆03/22/2013 22:16:54]依個好易整,前後30分鐘一定攪掂

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...